Galantin Alusta... jäykkyyttä kaivataan

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
eli nyt noista tbo:sta alustaan...
tulin juuri gsi astran kanssa kilpaa ::) ja ohitin sen jossain xxx)1 nopeudessa... sitten loivaan kaarteeseen ja melkein karkas mopo rasasta :eek: ei tullu kyl toi astra peräs samaa vauhtia mut joka tapauksessa takapaa tuntu todella veltolle ja tuntu ett peili ottaa tiehen...

mitenkäs tohon e33 koriin saa säädettävät tai muuten matalat ja jäykät jouset/iskarit?? noi taka iskarit on ainakin metrin mittaset...

ja mä haluan et mun mitsu toimii lumi aurana ett vois pelata vaikka golffia talvella...

alla 35mm laskevat intrax:sit ja sasch:in kaasut
ja 16" F5 vanteet+205/50 kumit...


[xxx)1] = 180km/h
 
Joo tottakai!!! Jurvan Botina ringillä.... ;D ;D ;D

mut ihan oikeesti toi perän käyttäytyminen äkki tilanteessa oli paha.... onko teillä ideoita jousituksen suhteen?
 
no tuossa vois todeta mitä itellä oli ex.galantissa alla.. gabriel kaasuiskarit joissa cobran -40mm jouset.

törkeen hyvä yhistelmä... ei ollut liian matala eikä liian kivireki vaan mukavan jämäkkä ajaa
 
hmmm... mä haluan kivireen jossa on tuntuma ja tiehen
ja joka pysyy ties kiinni....

epäilen myös että noi mun talvikumit on liian vetelä...
mut ei vielä viitsi vaihtaa kesäpyöriä...
 
Edelleen parjaan Cobran takajousia,mut etuvieterit on ihan suht ok Bogen Turbo Gas:eil..Perän ongelman ratkas vanhan pikkumersun etujouset..Nyt on JÄYKKÄ,ja vieku noi puslat/etuvakaaja/taka-akselin sais vaihdettua(RAHAA!) niin vois olla aikas HYVÄS kunnos..Toisaalt,oishan KW:lla tähän ratkasu,mut se on semmonen parin tonnin ratkasu..
 
"Toisaalt,oishan KW:lla tähän ratkasu,mut se on semmonen parin tonnin ratkasu.."

kerro!! mä en täältä tuppukylästä löydä mitää...
ja vähä hiljaista lähistölläkin...
 
Eli toi oli suurinpiirtein hintaa/mitä muistaisin Tampereen Tammer-dieselissä.Eli "manuaalisesti" säädettävä (korkeus) alustasetti..
 
Takaisin
Ylös Bottom