Galantin Multi-link alusta

Jandez

Member
Liittynyt
25 Marraskuu 2010
Niin että onko kellään tietoo että onko miten yleinen 93 - 96 galantissa tuommonen multi-link jousitus ? Minun omasta menopelistä löytyy moinen eikä ole vielä tullut vastaan muissa galanteissa kun olen koittanut löytää purku autoista uutta jousta tuohon ku ois tarvetta ;D
 
Vs: Galantin Multi-link alusta

Logit sanoi
Niin että onko kellään tietoo että onko miten yleinen 93 - 96 galantissa tuommonen multi-link jousitus ? Minun omasta menopelistä löytyy moinen eikä ole vielä tullut vastaan muissa galanteissa kun olen koittanut löytää purku autoista uutta jousta tuohon ku ois tarvetta ;D

93-2002 taitaa olla sama alusta... eli E5x ja EA koriset galantit, motonetistä saa ~tukivarsia reilun 100e hintaan kestävyydestä montaa mieltä toisilla kestää
toisilla ei, alkuperäset maksaa sen ~250e
 
Vs: Galantin Multi-link alusta

Logit sanoi
Niin että onko kellään tietoo että onko miten yleinen 93 - 96 galantissa tuommonen multi-link jousitus ? Minun omasta menopelistä löytyy moinen eikä ole vielä tullut vastaan muissa galanteissa kun olen koittanut löytää purku autoista uutta jousta tuohon ku ois tarvetta ;D

kaikissa tuon aikakauden galluissa se on.nivelii ja tukivarsii sinnetänne ja ihan yli tarpeen. :seina

minne jousta tarviit? yks purettu ja toinen menossa jossain vaihees purkuun! eteen taakse kumpi puoli ja onko 1,8 vai 2,0 jos tolaa koneen koolla nyt lienee merkitystä
 
Vs: Galantin Multi-link alusta

niin ja kun tos 96 tuli korimuutos,niin uskon vakaasti että alustan osatkin muuttuivat.vaikka olis multilinkkinä pysynytkin
 
Takaisin
Ylös Bottom