Pienempi camberien heitto ei tosiaan välttämättä näy renkaiden epätasaisena kulumisena, varsinkaan jos vetelyä ei yleensä kuormaamattomana pahemmin tunnu. Kuormattunahan camberit menee tietenkin enemmän negatiiviselle, mutta myös haritus alkaa kasvamaan, jolloin alkaa tuntumaan, että takakontissa on joku toisen ratin kanssa vääntelemässä perää eri suuntaan...
Mutta poissuljettua ei tosiaankaan ole, etteikö ne alatukivarren puslatkin olisi venähtäneet - ne itse asiassa ilmeisesti pikkasen venähtääkin ajankuluessa eikä se sinällään kuitenkaan haittaa ajotuntumaa kulmien ollessa kohdallaan. Kokemusten perusteella puslat kannattaa vaihtaa vain, jos aurauksen säätö siinä alatukivarressa on jumissa, jolloin joutuisit joka tapauksessa vaihtamaan alatukivarren puslineen. Pelkkien puslien vaihto on muutenkin vähän kinkkisempää, koska ne on prässätty siihen alatukivarteen aika jämäkästi kiinni...
Camberien säädössä joutuu hieman kikkailemaan, koska takapäässä ei ole varsinaisesti mitään, mistä sitä säätää. Ainoa konsti on laittaa ylätukivarren kiinnityspulttien alle koriprikkoja ja kokeilla milloin camberit on kohdallaan. Gallussa takacamberin optimi on -1.0 astetta, mutta on makuasia, laittaako ne siihen vai nollaan. Minulla ne on -1.0. Niillä mitoilla voi tehdä sitten laipat, jos haluaa oikein viimeisen päälle laittaa, mutta koriprikoillakin homma toimii ja kestää, jos nyt ei ihan kymmentä milliä ala tarvita. Prikkojen määrätarve luonnollisesti vaihtelee alustan korkeudesta riippuen, mutta tarvittava määrä asettuu todennäköisesti 4 - 8 mm:n välille.