Pitäisi toinen auto saada perheeseen. Auto tulisi lähinnä matka-ajoon Jkl-Lahti välille. Kilometrejä kuitenkin tulee sen verran vähän, että diesel ei kannata.
Selailin nettiautoa ja tämmöinen Galant pärähti ruudulle (
Mitsubishi Galant 2,0 Dynamic-4 -91). Kiinnostus heräsi samantien, koska Suomessa tuolla nelivedolla tekeekin jopa jotain talvisin.
Sinällään tuo malli on minulle täysin vieras, joten vinkit hyvistä ja huonoista puolista otetaan mieluusti vastaan. Onko jakopää ketjulla vai hihnalla (ja jos hihnalla, niin vaihtoväli ja onko kallis vaihtaa)? Miten tuo neliveto kestää? jnejne.
Sinällään olen elänyt siinä uskossa, että tuo tekniikka on aika kestävää ja tuo mittarilukema ei ole vielä mikään paha, jos vain autoa on huollettu hyvin?
Selailin nettiautoa ja tämmöinen Galant pärähti ruudulle (
Mitsubishi Galant 2,0 Dynamic-4 -91). Kiinnostus heräsi samantien, koska Suomessa tuolla nelivedolla tekeekin jopa jotain talvisin.
Sinällään tuo malli on minulle täysin vieras, joten vinkit hyvistä ja huonoista puolista otetaan mieluusti vastaan. Onko jakopää ketjulla vai hihnalla (ja jos hihnalla, niin vaihtoväli ja onko kallis vaihtaa)? Miten tuo neliveto kestää? jnejne.
Sinällään olen elänyt siinä uskossa, että tuo tekniikka on aika kestävää ja tuo mittarilukema ei ole vielä mikään paha, jos vain autoa on huollettu hyvin?