gen2 pajeroon alustasarjaa, kannattaako???

metsienmies

3.s Pajero alle, ja baanalle.
Liittynyt
18 Maaliskuu 2008
Sijainti
Suonenjoki
Aihetta on varmasti käsitelty paljonkin ja haulla jotain löysinkin... ja se pistikin simmukkaan että konttorilla olis tullu asian tiimoilta ongelmia. itellä siis -95 pajero jossa vääntösauva toisella puolella tapissaan ja toinen ok... eli kuoleutumista tai muuta osumaa ottanu... (kuskin alla) iskarit pitäis uusia ainkin eteen, joten soitin offroadtarvikkeelle onko tarpeellisia osia ja dobinsons sarjaa tietty tarjos... no kalliimmaks se tulis kuin pelkät iskarit... mutta, mutta kun tuo offailukärpänen hieman on purassu :driver ja päässä selkeät sävelet mitä autolle pitäis tehdä niin pieni 30mm korotus ja sit renkaiden suurennus luokkaan 33" olis enemmän kuin mieleen... se mikä tässä nyt huolettaa se sarjojen e-hyväksyntä juttu vai pitääkö vaan ottaa mustaa spraymaalia ja vetää tarrat piiloon uusista osista ja ajaa jonnekkin saviojaan ennenkuin vie leimattavaks... vai onko asiaan tullu uutta tietoa jota itse en ainakaan toistaiseksi ole kuullu... palstalla varmana on jossain tietoa kun se vaan saadaan kaivettua esiin... ;) (akella ja myyjä firmoilla vissiin erikäsitys tarvitseeko korotussarjojen asentamisessa olla se e-tyyppihyväksyntä... apuva...) :seina
 
Vs: gen2 pajeroon alustasarjaa, kannattaako???

kyllä aina kannattaa korottaa vähän ;D
muija haluaisi myös korotusta meidän L200:llään...
eikä yhtään helpota että toi offroadtarvike on 30km päässä :nykii

en usko että kitisevät jousista, ohan niitä tarvike jousiakin ;) eikös noi dobinsonit lueta niihin ;)
 
Vs: gen2 pajeroon alustasarjaa, kannattaako???

jee jee, sikaharria lainatakseni... taitaa ne korotus onkelmat liityä uudempiin autoihin ei näihin "hyvin sisäänajettuihin" niinkään... kyllä se taitaa olla niin että Juukaan päin pittää tulla kyllään... onneks Raholan vaaralla tuttuja niin ei oo pitkä matka pistäätyä... ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom