grandis avain

Jamo

Member
Liittynyt
28 Tammikuu 2014
Selvitetääs nyt tämäkin, toinen avain toimii niinkuin kuuluukin, toinen avain avaa ovet hyvin, ei ongelmaa mutta kytkee käynnistyksen eston päälle... (käyhetken ja sammuu) onko kotikonstein mahdollista koodata? Toimi joskus aiemmin, patteriakaan ei ole vaihdettu.
 
Vs: grandis avain

Tuosta avainten parittamisesta oli jotain juttua lähiaikoina foorumilla, haulla pitäisi löytyä kun keksit vaan sopivat hakusanat.
 
Vs: grandis avain

Ja patterin voi avaimesta vaihtaa, se ei vaadi uudelleenparitusta.
 
Vs: grandis avain

Slider sanoi
Tuosta avainten parittamisesta oli jotain juttua lähiaikoina foorumilla, haulla pitäisi löytyä kun keksit vaan sopivat hakusanat.

Carismojen avaimista on ollut eniten juttua. Kannattaa etsiskellä sieltä.
 
Vs: grandis avain

Kiitos. Mahtaako toi samalla koodata käynnistyksen eston toimintaan? vai onko pelkästään keskuslukitukseen? Mun avaimella aukee ovet mutta ei pysy käynnissä :'(
 
Vs: grandis avain

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=53815.0

Ite taisin ehkä muistella tota ketjua. :)
 
Vs: grandis avain

Jamo sanoi
Kiitos. Mahtaako toi samalla koodata käynnistyksen eston toimintaan? vai onko pelkästään keskuslukitukseen? Mun avaimella aukee ovet mutta ei pysy käynnissä :'(

patterien vaihto / paritus vaikuttavat vain keskuslukituksen toimintaan, itse siru avaimessa sitten taas ajonestoon. Jos ei toimi tuolla toisella auto, eli ei lähde käyntiin/hörähtelee niin uudelleen koodaus, tai avain rikki. (tai esim. joskus ohjelmoitu avaimia ilman tuota avainta niin se on jäänyt sitten pois kokonaan.)
Joka tapauksessa testeri hommia merkkiliikkeessä.
 
Vs: grandis avain

Itellä kävi niin että vaimo meni starttaan autoa omilla avaimilla ja ei käyntiin. Sit mun avaimilla lähti. Hieman kun mietiskeltiin, että mitä vidjaa niin selvis että mammalla oli tippunut avaimet maahan ja levinnyt avain osiin ja siinä samalla sieltä avaimen sisältä tippunut se tunnistus mötikkä ajonestoon.
 
Vs: grandis avain

Minkäslainen tämä mötikkä on? Toi avain on tippunut joskus aikaa sitten muistaakseni enkä ole ollenkaan varma onko toiminut sen jälkeen.
 
Takaisin
Ylös Bottom