Grandis perheeseen

pkj090966

New Member
Liittynyt
29 Toukokuu 2006
Sijainti
Espoo
Perheeseemme saapui Diesel-Grandis viime viikon maanantaina. Kylläpä oli odotettu tapahtuma, ja mukavia hetkiä olemme hänen kanssaan viettäneet. Kymmenen päivän ikäisenä pituusmitta näyttää jo 2600 km! Niin se aika kuluu. Terveisiä muille vertaisryhmän jäsenille!
 
Onnittelut! :peukku

Laittelehan kokemuksia dieselistä Grandis-osastolle, kun niitä kertyy. Tuolla tahdilla niitä varmasti kertyy piankin... ;)

Mukavia kilometrejä toivotellen,
- Harri -
 
Toivottavasti moottori kestää... nimimerkillä kokemusta on, että ei kestänyt kuin 34tkm.. :D

Lisää aiheesta Grandis puolella :)
 
Juu meillekki pitäs tulla iha nya täs viikon(?) sisään..tulee vihtiin taksiks ;) nii ja n.neljä kuukaut sitte tuli 12km ajettu intence farkku lanccu pihaan;) nyt itte etiskelen galanttia ;D koht on piha täys 8)
 
Huh, toivottavasti Grandiksen (Volkkarin) dieselin koneongelmat ei ole yleisempää laatua. Toivotan vesaxille jaksamista konehuoneen ongelmissa.

Hyvinhän tuo oma Grandis toistaiseksi kepittää.
Koneen ääni on kyllä, pedaalin asennosta ja kierroksista riippuen, vähän säröinen tai sirisevä (enkä tässä puhu nakutuksesta), mutta en ole ennen dieseliä omistanut enkä siksi tarkemmin kuunnellutkaan.

Aikaisemmassa kärryssä oli samantehoinen bensakone (kevyempi auto). Grandis liikkuu ketterästi pikkunopeuksissa ja lähtee kuin jänis makuulta, mutta moottoritienopeuksissa ei kiihtyvyyttä löydy ihan entiseen malliin.

Olen kumminkin toistaiseksi oikein tyytyväinen. Lapset ja lasten kaverit on myös myytyjä perheen uuteen "kesämökkiin".
 
petri: itse olen omistanut diesel autoja ja ei ole ennen ollut tollaista ääntä, kun pedaaleita on painanut...

Toivottavasti sulla ei hajoa kone, jos sulla kerta jotain ääntä kuuluu sieltä. Paljon sulla on ajettu nytten?

Jarruviat alkoivat minulla n. 15tkm.
 
Nooh, niinhän se vanhaa Lanceria kaarinasta haettaessa, rupes ääniä kuulumaan olin tosin ainoa joka ne kuuli mut... ;D

Enpä usko että petrillä nyt kone heti tuosta lävähtää...
Ainakaan toivottavasti ei :peukku
 
Näistä forumien jutuista tulee usein vainoharhaiseksi. Nimimerkillä kokemusta on ::)
 
Ainakin vielä neljäntuhannen km:n jälkeen toimii Grandiksen dieseli hyvin.

Oikein kun ryhtyy auton ääniä kuuntelemaan, niin jo sieltä kuuluu jos jonkinlaista pihinää, turinaa, jyrinää ja vihellystä. Taitaa olla parempi kuunnella uutisia radiosta.
 
Takaisin
Ylös Bottom