Grandis puhaltaa kuumaa

Jamo

Member
Liittynyt
28 Tammikuu 2014
Moi. tuntuu olevan yleinen vaiva tuo kylmäilma, mutta mulla tulee kuumaa kummastakin suljettavasta sivusuuttimesta ja keskisuuttimista jotka ovat radion vieresä. Jos vääntää lämpötilasäätimen kylmimpään kohtaan niin silloin saa kylmää, jos vähän nostaa niin heti menee kuumaksi. Oisko vinkkejä mistä etsiä vikaa? voisiko olla joku lämpötila-anturi pimeenä kapiinissa? auto on 07 2l DID automaatti ilmastoinnilla.
 
Vs: Grandis puhaltaa kuumaa

Oletko vielä saanut ongelmaan mitään ratkaisua? Täällä on sama ongelma (-05 bensa), joskin lämpimänä lämpötilan säätö ennen pakkoilmastointia kuumimmalle eivät juurikaan eroa toisistaan, samanlaista ilmaa tulee. Osaa kylläkin laittaa sisäilman kierron sekä ilmastoinnin päälle, kun kiertää sen sinne kylmimmälle - mutta kai nyt eroa ilman lämpötilassa pitää tuntua ilman ilmastointiakin? (16 vuotta vanhassa toisessa autossa huomaa heti parilla asteen asetuksella eron lämpötilassa.)
 
Vs: Grandis puhaltaa kuumaa

2013 Outlander piti käyttää softapäivityksessä kun ei tullut kuin kuumaa vaikka ilmastointi lähti päälle.
 
Vs: Grandis puhaltaa kuumaa

Hei,
Meillä did työntää kuumempaa ilmaa oikean puolen jalkatilaan - ei siis mun varpaille, mutta vänkäri valittaa välillä talvellakin, jotta onpa kuumaa.
Tässä tapauksessa olen enempi pohtinut putkiston toteutusta eli ei voisi ohjelmalla säätää - vai onko kokemusta aiheesta?

Olis myös kiva tietää, jos ohjelmistopäivityksiä tarjolla - yleensä kuitanneet deltassa, jotta ei ole päivityksiä - kuin sitten lie.
t, Timppa
 
Vs: Grandis puhaltaa kuumaa

Moi.
Mitään vikaa ei ole löytynyt, sen olen huomannut , kun auto lämpiää kunnolla ja on ajanut tarpeeksi rupeaa ilmanlämpö laskemaan ja toimimaan normaalisti.
mieleen tulee olisiko joku sisätilananturi rikki?
 
Takaisin
Ylös Bottom