Vs: Gti käy kylmänä hetken huonosti
Välähti semmonenkin mieleen, että autossahan on syylärin pääliosa (=pääty) vuotanut edellisiltä omistajilta lähtien ja välillä koneeseen pitänyt puoli litraa lisätä nestettä. Lämpöongelmia ei ole kuitenkaan koskaan ollut.
Fiav -termostaatti taitaa olla systeemin ylin osa ja jää nestevajauksessa koneen sammuttua kuivaksi, eikä sitten moottorin jäähdyttyä ymmärräkkään taas itsellään aukaista lisäilmaventttiiliä?
Käykö järkeen?
Välähti semmonenkin mieleen, että autossahan on syylärin pääliosa (=pääty) vuotanut edellisiltä omistajilta lähtien ja välillä koneeseen pitänyt puoli litraa lisätä nestettä. Lämpöongelmia ei ole kuitenkaan koskaan ollut.
Fiav -termostaatti taitaa olla systeemin ylin osa ja jää nestevajauksessa koneen sammuttua kuivaksi, eikä sitten moottorin jäähdyttyä ymmärräkkään taas itsellään aukaista lisäilmaventttiiliä?
Käykö järkeen?