gti:n kytkin APUA

tony20

lancer gti -95
Liittynyt
4 Tammikuu 2005
mulla on lancer gti vm. -95 ja kytkin hajos
osaako joku sanoa noin suunnilleen mitä osat tollaseen maksaisi? ja onko siinä kuiva vai märkä kytkin?
 
www.motonet.fi

KYTKINSARJA    MITSUBISHI LANCER CB/CD/CK 92--01
Sisältää yleensä paineasetelman, levyn ja laakerin. Joissakin sarjoissa painelaakeri on erikseen.

1,8-GTi CB5 92--96. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84-1473   125.13 e


ja vaihda AINA painelaakerikin samalla. Ei maksa paljoa.
 
kuinka helppo toi on itse vaihtaa jos ei oo kovin paljoo pelaillu autojen kanssa?
kuulin just et toi maksais veholla 800 vaihdon kanssa....
 
CB- mallissa joutuu irroittamaan vaihdelaatikon ja siksi aikaa varaavat enempi merkkihuollossakin.
Eräs jäsen taisi juuri tällä viikolla vaihtaa itse kytkimen ja aikaa meni 3-4h (ja oli asiansa osaava kaveri eli ei ensimmäistä kertaa tehnyt ko. automalliin vaihtoa)
 
kannattaa hankkia joku tuttu mukaan joka on remontti taitoinen ja lämmin halli sekä päivä aikaa :)

parhaiten oppii ku on mukana jotain tekemässä ja säästää paljon rahaa,työ on yleensä se kallein osuus laskussa ;)
 
Mulla vähän ennen joulua vaihdettiin Lanceriin kytkin, vaihdelaatikko, kaasari putsattiin ja aurauskulmat säädettiin, ja töiden osuus oli 200€, joten jos weho haluaa 800€ niin ainakaan minä en sinne veisi=(
 
eipä tuossa muuta vaikeaa ole kun se että saat jollain tuettua sitä laatikkoa kun tiputat pois.. on aika ahdas paikka ja laatikko on tosi kinkkinen kannatella kun sen nyppää irti.. ei meinaan kunnolla saa otetta. :)

ja nyt tässä vaiheessa kaikki muistaa kun se laatikko kerran irtoaa niin se vauhtipyörä kevennetään myös ;)
 
sain juuri rakkaan autoni takas rempasta ja makso 285 eli mun mielestä aika halpaa oli....tässä siis osat mukana
 
Ihan kohtalaiseen hintaan oot saanut vaihdatettua. Olis se niin paljon halvempaa jos osais itse esim. kytkimen vaihtaa..
 
Siis minäkin olen yksi niistä.. Kuka ei sitä varmaankaan itse osaisi vaihtaa, ilman että aikaa menisi päivä, tai kaksi, jollei jopa viikko, jos ei toinenkin=(
 
Takaisin
Ylös Bottom