hälytin Enforcer 750-4

TemuJsc

Galant -97
Liittynyt
13 Helmikuu 2005
Sijainti
Ylivieska
sellasta ois vaan et onko kellään kyseistä hälytintä... kävi tänään kummasti kun laitoin vänkärin oven kiinni niin hälytin vinkaisi ja löi ovet lukkoon.. :seina onneksi oli kotona toiset avaimet....eikä aukea ohjaimella..sisälle pääsee avaimella mut keskuslukko ei toimi ja kun menee sisälle niin hälytin rupee huutaan ja ledi vilkkuu tiuhaantahtiin...hälyttimen saa vasta sit pois päältä kun on avain virtalukossa ja painaa sit sitä kaukosäädintä... mikä mättää?! ??? :mad: sitten se jättää viel välil ajoneston päälle niin siinä sitä ollaan kaupan pihalla eikä liikuta mihinkään ja hälytin huutaa... :seina
mistä sais apuu tähän...kuka ymmärtää ton päälle...hälytinkin on ostettu eteläsuomest (en tiiä paikkaa,mis siel) ja ite asun keskisuomes... :-\
hälytin on kyl muuten ollut hyvä,ei ennen mitään ogelmia ollut...
 
hmm..soiteltiinki tuosta asiasta jo (kun ex autoni on kyseessä)

Nytkun luin tuon sun kuvauksen, niin tarkistappas se vänkärin oven valokytkin. Onko johdot irti lähteneet?
Se tekee noin meinaan, ja ne valokytkimet muutenkin eivät tahdo saada maadotusta kunnolla(olen kerran ne itse avannut, varovasti, ettei johdot karkaa kotelon sisään !!)
 
joo pitää tarkistaa ne...yritin soitella sinne firmaan mut ei vastaa,varmaan jo työt loppuneet?!pitää huomenna soitella sinne uudestaan,jos sen sais pelittään... ::) sain siihen jo vilkut toimimaan oli sulake mennyt mut hätävilkut ei toimi viel...ja sit huomasin viel sen et se jotenkin vänkää keskuslukkoa päälle kokoajan ei saa kuskin puolelta lukkoa auki ja sit kun menee vänkärin ovest niin pitää pitää avaimella lukkoa ylhäällä ja sit kun päästä avaimesta niin vetää heti oven takasin lukkoon... :-\
 
yks syy voi olla hälyn heikko maadotus..

mulla teki joskus aikoinaan Charadessa Cobra sen että löin oven kiinni (autokäynnissä) löi ovet lukkoon ja auton sammuksiin ja häly huusi....

syyksi paljastu hälyn maajohto joka oli hapettunu...
 
Takaisin
Ylös Bottom