Halutaan vuokrata Galant -00 etulyhdyt katsastuksen ajaksi :)

Stigu

New Member
Liittynyt
25 Toukokuu 2010
Eli nyt kaivattais urheilumieltä ja YYA-henkeä. Gdi Galanttini ajovalojen korkeudensäätö ei pelitä millään eikä timanttitiski/kahden uuden etulyhdyn hankkiminen (500€) tällä hetkellä innosta. Vika minulla on todennäköisesti molemmissa piirilevyissä / IC-piirissä (TDA3619). Hankin tuon piirin katsastuksen jälkeen jostain tai metsästän käytetyt umpiot, kun jatkossakin katsastusmies vetää ruksia papereihin jollei säätö toimi. Nyt vaan pitäisi saada auto suomen kilpiin ja jatkaa tutkintaa paremmalla ajalla syksymmällä.
Eli jos jollain on pääkaupunkiseudulla 97-02 Gdi Galant ja haluaa vuokrata molemmat umpiot huomisaamuun klo 12 asti niin tulen tänä iltana tekemään vaihdon vaikka pihallesi:) Maksan 20€/umpio eli 40€ yhteensä tästä vajaan vuorokauden vuokrasta. Umpioiden irroitushan ei ole temppu eikä mikään, eikä se naarmuta puskuria tms, muutamassa minuutissa molemmat irti.
 
Vs: Halutaan vuokrata Galant -00 etulyhdyt katsastuksen ajaksi :)

Apu löytyi palstalta samointein. Auto katsastettu ja huoli siirtynyt vuodella eteenpäin, kiitokset avusta, on tää ihmepalsta:)!!!
 
Vs: Halutaan vuokrata Galant -00 etulyhdyt katsastuksen ajaksi :)

Ollos hyvä vain. Autetaan aina kun pystytään. :peukku Pitäähän se noin komea Gallu saada äkkiä liikenteeseen. 8)
 
Vs: Halutaan vuokrata Galant -00 etulyhdyt katsastuksen ajaksi :)

Ja tämän jälkeen niitä moottoreita et välttämättä tarvitse koska ei se katsastusmies/nainen niitä välttämättä enää testaa. :peukku
 
Vs: Halutaan vuokrata Galant -00 etulyhdyt katsastuksen ajaksi :)

mystinengalant sanoi
Ja tämän jälkeen niitä moottoreita et välttämättä tarvitse koska ei se katsastusmies/nainen niitä välttämättä enää testaa. :peukku
Älä luota tuohon tietoon. Mulla on testattu valojenkorkeussäätö joka ikinen kerta katsastuksessa, mitä oon valojenkorkeussäädöllistä autoa konttorilla käyttäny.
 
Takaisin
Ylös Bottom