Hihnapyörän sopivuus?

_jOhE_

New Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2008
elikkä mulla 93 pajero johon pitäs saada hihnapyörä joka on kampiakselin päässä. Moottorina 2,5td. Onko gen1 pajeron hihnapyörä samanlainen?
 
Vs: Hihnapyörän sopivuus?

kyyl...
Ainoo jos on ilmastointi niin siitä en tiedä..
 
Vs: Hihnapyörän sopivuus?

Kaivoin tälläsen esiin. Eli onko tuo varma tieto että sopii vanhemmista 2.5td koneesta toi hihnapyörä 93 vm 2.5td pajeroon. Kauhee vipotus ja pitää kolkotusta. Noihin vanhempiin on tyrkyllä tota pyörää kyllä. Ilmastointia ei ole vaikka sen hihnalle nyt pyörässä paikka onkin.
 
Vs: Hihnapyörän sopivuus?

Ja jos joltain tommonen sopiva löytyy niin saa tarjota. Ei houkuta deltan 230e.
 
Vs: Hihnapyörän sopivuus?

Mulla vois löytyä, laita alustanumero tai rekkari vaikka yv:nä niin tarkastan vielä sopivuuden.
 
Vs: Hihnapyörän sopivuus?

Onko toi hihnapyörä semmonen että se alimmainen iso menee rikki ja ne päälimmäiset 2 pyörää mitä mulla on niin on pulteilla siinä alimmaisessa kiinni ja voi laittaa uusio käyttöön?
 
Vs: Hihnapyörän sopivuus?

Uusi käytetty pyörä löytyi. Meinasin pudota perseelleni kun kävin deltassa kysyyn hintaa niin 341e. Hinta pelkälle isoimmalle ja takimmaiselle pyörälle.
 
Vs: Hihnapyörän sopivuus?

Ensimmäinen vaihtoehto. Kävin paikallisella mitsukorjaamollakin kysyyn osaa mistä ennen saanut alkuperäistä mitsuosaa niin äijä sano että delta ottanut kartellin haltuunsa ei saa kukaan muu enään myydä. Jos viime vuonna joku oli ostanut deltalta ton saman osan 235e niin aika hyvä vuosikorotus on ???
 
Takaisin
Ylös Bottom