M
mikada
Guest
Tuli tuommonen 5,5 hepan Hondan moottorilla varustettu ruohonleikkuri hommattua (kun ei ollut saatavilla Mitsun koneella varustettua ;D). Ihmetystä herätti se, että bensatankin korkissa oli lappu, että moottorissa ei ole öljyä, mutta kun tikun nosti reijästä, niin se kastui liki minimin ja maksimin puoleenväliin. Eipä tuohon arvannu alkaa lisää laittamaan, kun sehän olis aika helposti ylitäyttynyt ja kun kysyin ostoliikkeestäkin, niin ne tuumasivat että eiku käyntiin vaan ja ekarepäsyllähän se lähtikin. Ja tässä ei myöskään ollut sitä perinteistä öljypulloa matkassa, mikä Briggs&Strattonin koneissa on kun ne ovat ihan kuivia öljytiloista. No ekakerran kun leikkasin nurmikon ja kävin tarkastamassa öljyt, niin sittenpä ei enää tikku kastunutkaan :nykii, vaan piti 5,5 dl öljytilavuuteen lisätä 2 dl, että oli taas maksimissaan. Nyt kysymys kuuluukin, että tietääkö täällä kukaan mitä ihmeen öljykikkailua noissa Hondan ruohonleikkuri moteissa harrastetaan? Ihmetystä herättää, että mitä ihmeen öljyä noissa myllyissä on tehtaalta lähtiessä kun noin hupenee ???