Hyvä/huono korjaamo... Missä ja miksi?

wiketys

1.8 TD sw 7 hengen
Liittynyt
16 Lokakuu 2006
Sijainti
Liminka
En noin äkkiseltään löytänyt aihetta joten ajattelin täämösen laittaa...

Eli onko joku korjaamo hyvä tai huono mielestäsi?
Avaan pelin:
Kuopiossa I&J huolto on ainakin itselläni toiminut vallan mainiosti edellinen auto oli kone remontissa jonka jälkeen auto pelasi kuin unelma. Sittemin olen käyttänyt mitsua pakoputken korjautuksessa jonka seurauksena kulutus tippu radikaalisti :) Seuraavaksi olisi tarkoitus käyttää öljyn vaihdossa ja ehkä hiukka vaihattaa muitakin pikku osia.
Sitten missä en käytä autoani koskaan enään:
Limingan auto huolto ja limingan shell. Molemmissa olitiin ihmeissään pösön kansi vian kanssa... Teetätin remontin kuopiossa ja hyvä tuli.

Jatkakaa tästä niin tiedetään minne mennä...
 
Vs: Hyvä/huono korjaamo... Missä ja miksi?

Kysynpä samalla, että onko kellään kokemuksia Turun Mitsubishi merkkihuolloista (Rinta-Jouppi, Veho). Pitäisi reilun 10tkm päästä teettää jakopään huolto tuohon Lanceriin ja olen arponut pitäisikö viedä merkkihuoltoon vai johonki nyrkkipajalle?
 
Vs: Hyvä/huono korjaamo... Missä ja miksi?

Toye sanoi
Kysynpä samalla, että onko kellään kokemuksia Turun Mitsubishi merkkihuolloista (Rinta-Jouppi, Veho). Pitäisi reilun 10tkm päästä teettää jakopään huolto tuohon Lanceriin ja olen arponut pitäisikö viedä merkkihuoltoon vai johonki nyrkkipajalle?
Rinta-Jouppi: Mun kanssa ovat oikein ystävällisiä olleet, varsinki huoltopuolen porukat. :peukku En ole mitään töitä vielä teettäny mut varaosia tilannu yms neuvoja kyselly. Ottavat asiakseen ja jos eivät tiedä ni kyselevät/penkovat niin kauan että löytävät (jonkun tyydyttävän/järkevän) vastauksen, ja tilaukset olleet nopeita (toistaseks). Että mulla ainaki ihan hyvä kuva heitistä, huoltoihmisetki tuntuvat olevan ihan tekeväistä sorttia (eivätkä valohoitotyyppejä). Toinenki tuttu on henkeen ja vereen mitsuihmisiä ja tiiviissä yhteistyössä heitin kanssaan, ja nää Rinta-Joupin ihmiset tuntuvat olevat enempi kanssa sinne timanttiin päin kallellaan ku nykyseen skodaan..Mun mielipiteeni.
 
Vs: Hyvä/huono korjaamo... Missä ja miksi?

TD-koneistamo. Ent. Turun Diesel. Olen teettäny kannen oikasut ja venttiilien teon siellä useampaan kanteen ja hyvää jälkeä tekee. Ekalla kannella ajettu sen jälkeen 100tkm ja ei mitään oireita. :) Alakerta vaan kävi niin harvaksi että piti vaihtaa kone. Kansi tietty jäi hyllyyn. Myös mopon pytyn porautin siellä ja tarkkaan kaveri teki. Ei suostunu tekemään ennen kuin olin hakenu kaupasta ylikokomännän että sai mitata sen männän että sai tarkat välykset. :)

Euromasterilla on joskus ihan hyviä kanta-asiakastarjouksia niin niitä on joskus tullut käytettyä. Ihan pätevän oloista porukkaa ainakin siinä turun linja-autoaseman vieressä.

Muista korjaamoista ei niin kokemuksia ole kun itse tulee kaikki tehtyä. ;)
 
Vs: Hyvä/huono korjaamo... Missä ja miksi?

Kuopion Autohuollolle ruusuja, tonnarin kytkinpaketinvaihdosta (hinta ja laatu pysyi vaikka meni enemmän aikaa kun oltiin alkuun suunniteltu) :peukku
 
Vs: Hyvä/huono korjaamo... Missä ja miksi?

Olen kerran käyttänyt ensimmäistä galluani korjaamolla,ensimmäisen ja viimeisen.

Vaihdatutin toisen alapallon,kun silloin ei ollut prässiä yms.
Oli joku paikallinen nyrkkipaja,ja teki halvalla.
Eikä ollut edes moittimista työstä,ja kartonginkin sain laivaröökiä vielä halvalla.

Nykyään tapana remontit tehdä itse,ja hankkia/tehdä tarvittavat työkalut.

Tosin,koneistamoa tarvitsen edelleen,eipä ole ihan työstökoneisiin (ainakaan vielä) varaa..
HYVÄ vain on hakusessa.
Noh,taas on yksi paja tiedossa,johon tuon exen kannen&lohkon vien,saapas nähdä millaista jälkeä tekevät.
 
Vs: Hyvä/huono korjaamo... Missä ja miksi?

ST sanoi
HYVÄ vain on hakusessa.
Noh,taas on yksi paja tiedossa,johon tuon exen kannen&lohkon vien,saapas nähdä millaista jälkeä tekevät.

Suosittelen tammerdieseliä, ovat tehneet hyvää jälkeä :peukku
 
Vs: Hyvä/huono korjaamo... Missä ja miksi?

tepi sanoi
Suosittelen tammerdieseliä, ovat tehneet hyvää jälkeä :peukku

Olikin sun kanssa puhetta silloin tammerdieselistä. On hiukan kallis paikka :eek: Eihä siin mitää, kyllä köyhää harmittais. Eli mua. Muistaakseni hinta-arvio Celen koneen läpikäynnille n. 350 euroa + puhallustyöt. :-X

Soittelin toiseen, paljon pienempään firmaan. Harmi että hukkasin nimen ja puhelinnumeron... pitää yrittää googlettaa uudestaan jossain vaiheessa. Siellä hinta-arvio 190 euroa ja puhalluksen joutuu tekemään jossain muualla. Firman bongasin muistaakseni saab-klubin keskustelusta, jossa sitä suositeltiin.
 
Vs: Hyvä/huono korjaamo... Missä ja miksi?

tepi sanoi
Suosittelen tammerdieseliä, ovat tehneet hyvää jälkeä :peukku
Paistaa se päivä JOSKUS koirankin perseeseen,tuurilla ne laivatkin seilaa,ja jokaviikko on myös lottoarvonta..

Sulla vaan kävi uskomaton tuuri.
 
Vs: Hyvä/huono korjaamo... Missä ja miksi?

ei tammerdiiselille 1200e (koko huollon ,tiivisteet,hihnat ymm.) kelvannu ku kehuivat et osta mielummin puolet halvemmalla kone ku korjauta vanha ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom