Hyviä huoltopaikkoja Seinäjoella?

-TMP-

New Member
Liittynyt
9 Heinäkuu 2012
Hei!

Elikkäs GDi Galant tuli hankittua alle ja nyt kiinnostaisi tietää että missä tuollaista olisi Seinäjoen alueella järkevää huollattaa? AutoSeinillähän tuo edustus on, mutta onko muita osaavia ja kohtuuhintaisi paikkoja EP:n alueella? Miksei myös osaavia foorumilaisia :)
 
Vs: Hyviä huoltopaikkoja Seinäjoella?

-TMP- sanoi
Hei!

Elikkäs GDi Galant tuli hankittua alle ja nyt kiinnostaisi tietää että missä tuollaista olisi Seinäjoen alueella järkevää huollattaa? AutoSeinillähän tuo edustus on, mutta onko muita osaavia ja kohtuuhintaisi paikkoja EP:n alueella? Miksei myös osaavia foorumilaisia :)

jos kurikkaan ajat niin saarela on kait vielä väripiirron naapurissa, osaa tehdä mitsuja hyvin
 
Vs: Hyviä huoltopaikkoja Seinäjoella?

Kun suljet sen EGR:än pois käytöstä, niin ei siihen GDI Galanttiin tarvi muita huoltoja tehdä kuin voiteluaineet ja suodattimet vaihtaa. Ja jos syttyy kiihdyttäessä CE valo, niin liimaat kaasuläppäkotelon läpän akselin takaisin kiinni. Siinäpäs ne pääasialliset huollot, mitä itse tuohon GDI Galanttiin tehny 12,5 vuoden ja 300tkm omistamisen aikana. Muut on perus kulutus hilua, jonka osaa vaihtaa mikä tahansa nyrkkipaja periaatteessa. Jakopäänhihnan vaihto on hyvä teettää osaavalla henkilöllä ja siinä rempassa ei kannata muutamaa satasta säästellä.
 
Vs: Hyviä huoltopaikkoja Seinäjoella?

Tuosta jakopääremontista niin kaks autoa oon käyttäny alavudella suomenselän autohuollolla kys. remontissa eikä kummassakaan mitään valittamista. Toinen auto samanlainen galantti ja toinen -05 lancer.
 
Vs: Hyviä huoltopaikkoja Seinäjoella?

MitsuMi sanoi
Kun suljet sen EGR:än pois käytöstä, niin ei siihen GDI Galanttiin tarvi muita huoltoja tehdä kuin voiteluaineet ja suodattimet vaihtaa. Ja jos syttyy kiihdyttäessä CE valo, niin liimaat kaasuläppäkotelon läpän akselin takaisin kiinni. Siinäpäs ne pääasialliset huollot, mitä itse tuohon GDI Galanttiin tehny 12,5 vuoden ja 300tkm omistamisen aikana. Muut on perus kulutus hilua, jonka osaa vaihtaa mikä tahansa nyrkkipaja periaatteessa. Jakopäänhihnan vaihto on hyvä teettää osaavalla henkilöllä ja siinä rempassa ei kannata muutamaa satasta säästellä.

Kiitokset ehdotuksista! Kuinkas tuon EGR:n tulppauksen kanssa, jostain katoin että tällaiseen uudempaan (-01 ja uudemmat) tuo tulppaus ei ihan niin läpihuuto juttu ollut? Jotain vikavaloista muistelen lukeneeni. Tuon voisi tietysti jollain teettää jos ei tuohon ole vielä tehty (huoltohistoria oli ainakin kunnossa, kaikki mahdollinen sulkien vaihdosta lähtien tehty Veholla). Onko tuohon tulppaukseen ohjeita jossain vai miten onnistuu?
 
Vs: Hyviä huoltopaikkoja Seinäjoella?

Jalasjärvellä yli-vallin kyläs löytyy mun talli. on tullu mitsuja rempattua paljon, siellä voi tulla käymään jos ilmenee ongelmia. -mikael
 
Takaisin
Ylös Bottom