Pitäis taas pikkuhiljaa käynnistellä tota l200 turbotusprojektia. Sitä olen tässä miettinyt, että kummalle linjalle lähtis:
1. kaasuläppäkotelon siirtäminen valmiin imusarjan toiseen päähän
2. uuden imusarjan tekeminen itse.
Äkkiseltään molemmat hommat tuntuu suunnilleen yhtä vaikeille. Onko moni palstalainen tehnyt imusarjaa itse tai siirtänyt kaasuläppäkoteloa olemassa olevassa imusarjassa toiseen päähän? Millaisia kokemuksia on ollut ja mitä olette oppineet? Mielelläni otan vastaan kokemuksia ja vinkkejä asiasta. Konehan on 4g63 8v ja se tulee siis pitkittäin....
1. kaasuläppäkotelon siirtäminen valmiin imusarjan toiseen päähän
2. uuden imusarjan tekeminen itse.
Äkkiseltään molemmat hommat tuntuu suunnilleen yhtä vaikeille. Onko moni palstalainen tehnyt imusarjaa itse tai siirtänyt kaasuläppäkoteloa olemassa olevassa imusarjassa toiseen päähän? Millaisia kokemuksia on ollut ja mitä olette oppineet? Mielelläni otan vastaan kokemuksia ja vinkkejä asiasta. Konehan on 4g63 8v ja se tulee siis pitkittäin....