Mr mmc
CS5W ralli///art
- Liittynyt
- 18 Maaliskuu 2004
- Sijainti
- Polvijärvi
pitääpäs alottaa tästä "uudesta" kulkineesta topikki.
Jurvan ratapäivät jäi väliin kun haettiin "perintö" auto pois,
isällä galantti ollun noin vuoden päivät ja se oli aloittanu kuntoon parsimisen.
muutoskatsastanut pakuksi ja korjaillut repsottavia sisätiloja.
jarrulevyt ja tukivarsia uusittu, myös jakopään vaihdettu, tiedä sitten mikä härdelli oli ollu
kun joku asentoanturikin oli ollut hajalla.
isän tietojen mukaan olisi kansi vaihdettu mutta ilmiselvästi autoon on vaihdettu koko moottori,
tätä puoltaa jakopään koppaan kirjoitettut konee tyypit ja japsi teksti tarrat.
myös ilmastoinin runkoosat oli paikalla, kompura uupui.
kone vetää hyvin eikä huohota ylimääräisiä, vaihdelaatikko on pa*ka :seina 1 & 2 synkat on selvät.
mulle tullessa mittarissa oli 395tkm
kone huone todella siisti, oletan että on pesty jossain vaiheessa.
ensitöiseni otin sisustan käsittelyyn, uupuvia niittejä ja ruuveja ruuvailtiin kiinni useempi kappale isä
oli osittain saanu muovit istumaan, esim. keskikonsolin raudat on kierot :seina niitä oli oikaistu jonkin verran.
jäi vielä vähän apukuskin puoli irvistämään mutta ruuvit ja nipsut meni paikalleen jo.
taka ovipahvit otin pois että saisi asennettua sonyn 2tiet, ihmettys oli suuri kun puolet nipsuista poikki
sähkölasien katkaisimen nipukat poikki :nykii PRKL miten huonosti pidetty auto :nykii
ja kaiuttimen johtojen alkuperäisessä liittimessä kaiuttimen liitin paneelin puolista :nykii ihme ettei ole polttanu soitinta
joka oli ihan kunnollinen alpinen mp3... rippeet otin pois ja lyhyen sovitus johdon rakentelin
ja asensin kajarin paikalleen, ihmeekin hyvin soi "halppis" sony eukku
apukuskin puolelta myös nipukat poiki, samaten sähkölasin kytkin samassa kunnossa :seina ja oli näemmä viisastuttu
kun kuskin takaoven kaiutin oli hajotettu niin tältä puolen olikin vedetty sivareilla poikki johdot :seina
noh, jatkoa vähän johtoihin ja uusilla e33sta pöllityillä nastoilla paneelit paikalleen ;D
TO DO:
takalokarien pintaruosteet + maalaus
lisävalojen tukiraudat pois + pitkiin xenonit
takapenkin kunnolinen "peittäminen" tämä kun oli katsastettu penkit paikallaan nurin käänettynä pakusi :nykii
hiukan ohjaustehostimen paineletku hikoilee öljyä.
kokemukset muuten autosta ihan hyvät, huomattavasti äänetömämpi kuin 2.0TD avensis... tojo kun kuulostaa traktorilta :nykii
kova rengasmelu :seina kyllä tuollanen E3x onkin hiljainen :nykii
kulutus ihan siedettävä ja suhteelisen hyvin kiskoo hevoskoppia, toki voimaa saisi olla tuplat
ehkä hiukan kevyt jos lastaisi 2 hevosta... tietää sen että L200 laitetaan vetoautoksi kuntoon....
Hauhaut tänne http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=34522.0
tällläinen romu siis... sopii hyvin meidän talouteen muiden raatojen keskelle ;D
Jurvan ratapäivät jäi väliin kun haettiin "perintö" auto pois,
isällä galantti ollun noin vuoden päivät ja se oli aloittanu kuntoon parsimisen.
muutoskatsastanut pakuksi ja korjaillut repsottavia sisätiloja.
jarrulevyt ja tukivarsia uusittu, myös jakopään vaihdettu, tiedä sitten mikä härdelli oli ollu
kun joku asentoanturikin oli ollut hajalla.
isän tietojen mukaan olisi kansi vaihdettu mutta ilmiselvästi autoon on vaihdettu koko moottori,
tätä puoltaa jakopään koppaan kirjoitettut konee tyypit ja japsi teksti tarrat.
myös ilmastoinin runkoosat oli paikalla, kompura uupui.
kone vetää hyvin eikä huohota ylimääräisiä, vaihdelaatikko on pa*ka :seina 1 & 2 synkat on selvät.
mulle tullessa mittarissa oli 395tkm
kone huone todella siisti, oletan että on pesty jossain vaiheessa.
ensitöiseni otin sisustan käsittelyyn, uupuvia niittejä ja ruuveja ruuvailtiin kiinni useempi kappale isä
oli osittain saanu muovit istumaan, esim. keskikonsolin raudat on kierot :seina niitä oli oikaistu jonkin verran.
jäi vielä vähän apukuskin puoli irvistämään mutta ruuvit ja nipsut meni paikalleen jo.
taka ovipahvit otin pois että saisi asennettua sonyn 2tiet, ihmettys oli suuri kun puolet nipsuista poikki
sähkölasien katkaisimen nipukat poikki :nykii PRKL miten huonosti pidetty auto :nykii
ja kaiuttimen johtojen alkuperäisessä liittimessä kaiuttimen liitin paneelin puolista :nykii ihme ettei ole polttanu soitinta
joka oli ihan kunnollinen alpinen mp3... rippeet otin pois ja lyhyen sovitus johdon rakentelin
ja asensin kajarin paikalleen, ihmeekin hyvin soi "halppis" sony eukku
apukuskin puolelta myös nipukat poiki, samaten sähkölasin kytkin samassa kunnossa :seina ja oli näemmä viisastuttu
kun kuskin takaoven kaiutin oli hajotettu niin tältä puolen olikin vedetty sivareilla poikki johdot :seina
noh, jatkoa vähän johtoihin ja uusilla e33sta pöllityillä nastoilla paneelit paikalleen ;D
TO DO:
takalokarien pintaruosteet + maalaus
lisävalojen tukiraudat pois + pitkiin xenonit
takapenkin kunnolinen "peittäminen" tämä kun oli katsastettu penkit paikallaan nurin käänettynä pakusi :nykii
hiukan ohjaustehostimen paineletku hikoilee öljyä.
kokemukset muuten autosta ihan hyvät, huomattavasti äänetömämpi kuin 2.0TD avensis... tojo kun kuulostaa traktorilta :nykii
kova rengasmelu :seina kyllä tuollanen E3x onkin hiljainen :nykii
kulutus ihan siedettävä ja suhteelisen hyvin kiskoo hevoskoppia, toki voimaa saisi olla tuplat
ehkä hiukan kevyt jos lastaisi 2 hevosta... tietää sen että L200 laitetaan vetoautoksi kuntoon....
Hauhaut tänne http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=34522.0
tällläinen romu siis... sopii hyvin meidän talouteen muiden raatojen keskelle ;D