Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
mizeka sanoiwww.flat4online.co.uk
mizeka sanoiwww.flat4online.co.uk
mizeka sanoiwww.flat4online.co.uk
ast sanoihttp://shop.indigo-gt.co.uk/
Sudo sanoiTätä paikkaa en kyllä suosittele kenellekään! Tilasin Kaevuri:lle tuolta heinä/elokuun vaihteessa aeromotiven bp-kitin Evoon, ja homma meni täysin reisille.
Syyskuun alussa tuli ilmoitus että paketti on matkalla. Mitään seurantakoodia ei annettu.
Syyskuussa rahat bp-säätimestä lähti tililtä, pakettia ei kuulunut joten aloin kysellä. Sanoivat että varmasti on kohta perillä ja että syytä huoleen ei ollut.
Marraskuussa ei pakettia vielä näkynyt, pyysin rahojen palautusta. Eivät suostuneet, mutta sanoivat lähettävänsä uuden paketin tulemaan. Tällä kertaa sain myös Royal Mail:in seurantakoodin.
Kun kokeilin etsiä RM:n sivuilta pakettia annetulla koodilla, ei järjestelmä tunnistanut koodia. Odotin pari viikkoa paketin toivossa, jonka jälkeen aloin selvittämään RM:n kanssa parilla epäselvällä kaukopuhelulla paketin tilannetta. RM:n mukaan heidän järjestelmässä ei k.o. seuranta-koodia edes ollut, eikä sellaista pakettia ollut olemassakaan. RM epäili että minulle annettu seurantakoodi oli tekaistu.
Ilmoitus flat4:ille että soitin RM:ään, ja vaatimus että asia selvitetään johti siihen etten saanut loppuvuoteen enää heiltä vastausta, vaikka joka viikko laitoin kyselyä menemään. Kerran kirjoitin heille myös yhdessä mailissa "the problem will not go away by ignoring my e-mails".
Tammikuun alussa ilmoitin taas että pakettia ei näy ja että asia menee eteenpäin ellei homma ala selviämään ja vastausta kuulumaan. Silloin sain vastaukseksi "we are investigating". Sen jälkeen laitoin viikottain taas kyselyä mailitse tilanteesta, yhteenkään ei vastattu.
Sitten Tammikuun viimeisellä viikolla laitoin heille ilmoituksen että minulla on tallessa kaikki mailit joissa näkyy heidän vastauksensa, sekä kaikki mailit jotka olen heille lähettänyt ja että asia lähtee nyt eteenpäin brittien kuluttajasuojaan, ja että enää henkilökohtaisesti ole heihin yhteydessä vaan viranomaiset. Samana iltana sain mailiini vastauksen jossa luki että paketti on nyt lähetetty kolmannen kerran. 4 päivää myöhemmin paketti tuli kotiin kuin ihmeen kaupalla.
Ellei asiasta olisi jaksanut tapella puolta vuotta, olisi mitä ilmeisimmin tavara jäänyt kokonaan toimittamatta.Väitän, että yhtäkään pakettia ei oikesti lähetetty, kunnes laitoin kehiin tuon "ultimatumin".
Oma suositukseni on pysymään kaukana tästä puljusta.
Samppa sanoiEt sitten uskonu tuota mun varotusta tuossa aiemmin ;D
Mulle se kaveri vastaili kyllä hyvin, mutta vuosi meni, että loput rahat sain takasin. Jotain osiakin sieltä tuli, kun vaihtelin tilausta, että ees jotain vastinetta sain rahoilleni, kun ei tiettyä tavaraa saanut toimitettua sitten millään. Älkää tosiaan sekaantuko tuohon puljuun.
Sudo sanoiEli loppupeleissä pitäisi ehkä sittenkin antaa flat4:ille positiivista palautetta siitä että paketti saapui alle vuodessa ;D