Jelpakkaa! "Galant 2.5 V6 automaatti"

J

JKU

Guest
Tilasin tossa korjausopuksen galanttiin, jouduin ottaan englanninkielisen, kun ei oo kuulemma käännetty opusta suomeks. no, mutta kumminkin! Se oli nimeltään "MITSUBISHI GALANT 1994-2003" ja mulla on Galant 2.5L V6 aut. vuosimallia 1998, eli oletin että sieltä löytyy toi munkin malli. Mutta kirjan moottori vaihtoehdot olivatkin 2.4L SOHC (nelisylinterinen) ja 3.0L SOHC V6. Eli jos joku asiantuntia vois vähän valaista mua ja kertoo että onko esim. toi 3.0 V6 moottori muuten sama kun mun, paitsi että siinä on vähän isompi sylinteri tilavuus? Jos ei, niin lähettäisin mieluusti tän opuksen takasin kauppaan, kun en viittis 27.90 euroo pistää turhaan. Kiitos vinkeistä jo etu käteen!
 
Kuulostaa siltä että olisi jenkkeissä tehty kirja jenkeissä tehdyille autoille, eikös Galanttia siellä myydä 3-litrasella, euroopassa en moista ole nähnyt... Ja eikös 2.4:n ole euroopassa/japanissa DOCH...
 
Eli oot kans samaa mieltä, että tuskin toi "amerikkalainen" 3 litranen vastaa "eurooppalaisen" 2.5 litrasen räjäytys kuvaa?
 
Takaisin
Ylös Bottom