Juuttunut hukkaportti

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
onko kellään kokemuksia hukkaportti remontista?

Tuossa meikäläisen uusimmassa hankinnassa on hukkaportti ryytynyt kiinni, saako siitä enää kalua?

Jos (miten?) sen saa nuijittua auki, niin jääkö se vuotamaan?

Pitäisikö se purkaa jotenkin kokonaan?

Tarkennus vielä: ongelma ei ole painekellossa, vaan hukkaportin läppä on ruostunut/juuttunut pakopesään kiinni.

Kyseessä on siis Mitsubishi tc-04 ahdin, eli se jota on käytetty Colt ja Cordia/Tredia kaasutin turboissa.

PS. jos jollain on ylimääräisiä hukkaportteja ja/tai muita osia kaasutin turboihin, niin saattaisin olla kiinnostunut...
 
mulla olis paineistetut vaakatuplat del lortot 40:set ylimääräiset.ota pakopuoli irti siitä turbosta eikös se ole sillä lemmarilla kiinni saat helposti pukattua sen läpän irti jos se on ruostunu ja hioo ruosteet siitä irti...taitaa muuten lojua yks sellainen ahdin nurkassa tosin laakerit sökönä...
 
Moi Niko.
Ai sul on ahdin mis on hukkaportin läppä/ käyttöaks.
jumissa..eihän niissä ikinä semmosta satu :eek:. ;D.
Okei, aikas yleistä kuitenkin vähänkin pitempään seiso-
neissa peleissä/ vähän vähemmän"rokaa" saaneissa.
Sen saa tosi helposti auki esim. just sillai ku "ahtopaine"
mainitsikin mut ainoo mitä niissä kyl tos kohtaa on on-
gelma on se, että niissä on se läppä/ läpän pohja syö-
pynyt(=se kohta minkä pitäs tiivistää se hukkaportin
aukko) ja se on yleensä vähä paha korjata, mutta yleen-
sä kyllä korjattavissa? :). Ja muista lieotella kunnolla en-
nen irroituspuuhia.
Et tämmöstä.
t:Arska
 
Takaisin
Ylös Bottom