- Liittynyt
- 5 Tammikuu 2003
- Sijainti
- Lahti
onko kellään kokemuksia hukkaportti remontista?
Tuossa meikäläisen uusimmassa hankinnassa on hukkaportti ryytynyt kiinni, saako siitä enää kalua?
Jos (miten?) sen saa nuijittua auki, niin jääkö se vuotamaan?
Pitäisikö se purkaa jotenkin kokonaan?
Tarkennus vielä: ongelma ei ole painekellossa, vaan hukkaportin läppä on ruostunut/juuttunut pakopesään kiinni.
Kyseessä on siis Mitsubishi tc-04 ahdin, eli se jota on käytetty Colt ja Cordia/Tredia kaasutin turboissa.
PS. jos jollain on ylimääräisiä hukkaportteja ja/tai muita osia kaasutin turboihin, niin saattaisin olla kiinnostunut...
Tuossa meikäläisen uusimmassa hankinnassa on hukkaportti ryytynyt kiinni, saako siitä enää kalua?
Jos (miten?) sen saa nuijittua auki, niin jääkö se vuotamaan?
Pitäisikö se purkaa jotenkin kokonaan?
Tarkennus vielä: ongelma ei ole painekellossa, vaan hukkaportin läppä on ruostunut/juuttunut pakopesään kiinni.
Kyseessä on siis Mitsubishi tc-04 ahdin, eli se jota on käytetty Colt ja Cordia/Tredia kaasutin turboissa.
PS. jos jollain on ylimääräisiä hukkaportteja ja/tai muita osia kaasutin turboihin, niin saattaisin olla kiinnostunut...