Käsijarru kuntoon :S

GTiLanttu

New Member
Liittynyt
26 Huhtikuu 2006
Sijainti
Padasjoki
Eivät korjaamossa saaneet hommattua korvaavia osia tähän rassiin. Eli käsijarru ei pidä yhtään, sanoivat että jotkut takajarru... (prkl kun ei muista) osat ovat jumissa ja näitä ei saa purettua korjattaviksi. Normijarrut toimivat kyllä hyvin, mutta käsijarru ei yhtään. Käykö tähän minkään muun auton osat? Taisi olla Colt GTi, jossa sanoivat että olisi samanlaiset osat.

Takaiskarit pitäisi kanssa ilmeisesti uusia, kun menivät pohjaan kolmen kaverin ollessa takapenkillä. Suosituksia? Todellakin halpaa pitäisi olla. Jouset varmaan kelpaavat nykyisetkin. Madallettu autoa on 35mm.
 
sama juttu itellä :/ ei irtoo perä sitte millään ainaka asvaltilla. hiekalla juuri ja juuri ja pito on parkissa sen et just pysyy auto paikallaan. jarruttaessa toimii kyl mut ei käsijarrulla. kiristää olen koittanu vaijeria mut ei oo paljoakaan auttanu..
 
UITTO- sanoi
sama juttu itellä :/ ei irtoo perä sitte millään ainaka asvaltilla. hiekalla juuri ja juuri ja pito on parkissa sen et just pysyy auto paikallaan. jarruttaessa toimii kyl mut ei käsijarrulla. kiristää olen koittanu vaijeria mut ei oo paljoakaan auttanu..
Toi on melkein ennemmin ominaisuus, kuin vika!
Sun tarvii melkein vaihtaa rummut taakse jos meinaat asvaltilla käännöksiä heittää. ;D
 
Haulla löytynee asiasta paljon. Kannattaa etsiä juttua mm. galantin takalevyistä joissa samanmoinen systeemi mallivuoteen -93 asti.
 
No niinpäs löytyikin vastaus tuohon. Eli uudet tiivisteet ja neulalaakerit. Mitäköhän tohon perään nyt pitäis hommata uutta, kun pomppii niin pirusti ja menee herkästi pohjaan.. Jouset? Vähän huono homma kun en ole varma kuinka paljon autoa on madallettu :D. Etupäähän en koske.
 
GTiLanttu sanoi
No niinpäs löytyikin vastaus tuohon. Eli uudet tiivisteet ja neulalaakerit. Mitäköhän tohon perään nyt pitäis hommata uutta, kun pomppii niin pirusti ja menee herkästi pohjaan.. Jouset? Vähän huono homma kun en ole varma kuinka paljon autoa on madallettu :D. Etupäähän en koske.

Ehkä haullakin löytyis juttua, mut minä vaihtaisin sinun sijassasi kyllä iskarit ekana takapäähän jos kerran pomppii...
 
Konit oli taakse alennuksella 2-300e, Monroe Reflexit halvemmat.
 
Takaisin
Ylös Bottom