Käykö evolution 3 siipi suoraan 1.8 gti:n siiven tilalle.

Territorial_

New Member
Liittynyt
4 Huhtikuu 2006
Sijainti
Imatra
elikkä kysymys tuleekin jo tuossa otsikossa.

Käykö evolution 3 siipi suoraan 1.8 gti:n siiven tilalle.
Eli käykö se niihin 1.8 gtin siiven kiinnitysreikiin vai pitääkö reijittää kontti uudestaan..

Kun olen ostamassa kontinkantta missä on alkup 1.8gti siiven reijät.
 
ouke kiits, eipä vaan tullut kauppoja tuostakaan kannesta..

Siinä olikin kiinni subarun wrc siipi.. eikä ilmeisestikkään alkuperäisissä kiinnikkeissä.

http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=469636
 
Mitäs ne ylimääräiset siellä haittaa ?
Hitsaat umpeen vain ja uudet oikeisiin paikkoihin.
Kontti kuitenkin menee maaliin..
 
Territorial_ sanoi
ouke kiits, eipä vaan tullut kauppoja tuostakaan kannesta..

Siinä olikin kiinni subarun wrc siipi.. eikä ilmeisestikkään alkuperäisissä kiinnikkeissä.

http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=469636

Hieman menee :eek:fftopic mut kiitti linkistä. Kävin meinaan hakemassa helmat pois tuolta kaverilta ;D
 
Harri K sanoi
Mitäs ne ylimääräiset siellä haittaa ?
Hitsaat umpeen vain ja uudet oikeisiin paikkoihin.
Kontti kuitenkin menee maaliin..

Toi mun edellinen kontinkansi oli kans reikänen, no aattelin että hitsautampa ne umpeen ku ei oo hitsaustaito ittelläni lapasessa... annoin kontinkannen hitsattavaksi sellaiselle joka osaa(oletin että osaa) hitsata.. tuloksena kiero kontinkansi, tai pelti veteli niin pahasti että ostan mieluummin uuden kun alan täyttämään tuota pakkelilla.

Tuon takia en kehtais enää toista reikäistä kantta ostaa :/
 
aika jännää, ite oon hitsannu muutamaan otteeseen tommosia "jänniä" paikkoja, enkä ikinä oo saanu peltiä vetelemään. Tosin jos polttelee ihan tosissaan kunnon saumoja sinne niin varmasti menee kieroksi. jonkun reiän täyttäminen onnistuu helposti esim laittamalla sopivan kokoisen pellin suikaleen hepillä naulan päähän ja nostaa se pelti sillä naulalla siihen reiälle. sen jälkeen pari pientä heppiä vähän kevyemmällä virralla.

sitten vaan naula irti (kääntämällä, ei hitsata liian tiukkaan) ja hiotaan sen verran pois jotta voidaan paklata reikä umpeen.
 
Takaisin
Ylös Bottom