Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Harri K sanoiOn niitä mustillakin...
Legui näkyy enemmä mustilla.
Onha toi ehkä että karsin nahat pois ja normina ja tulee sitte muuta sisälle...mut katsoo ny täs viel..
kapsu sanoimikäs tilanne tilausten/toimitusten kanssa?
tepi sanoiItse en ainaskaan katkaise speedlimitterin johtoa, menee kulutuslaskin sekasin.
tepi sanoiNoi on huudettu huutokaupasta. Ainoa säästö joka tuossa toteutu on autojen aikataulu konttissa tullessaan ja kohtuullinen rahtikustannus.
*Suomalaiset jdm autojen välittäjät ottavat noin 40-50% välistä. 4 gradellinen 96/97 legnum täällä 7ke, oikea kustannus 3500e itse tilattuna (taxfree) Sama on kaikissa evoissa yms. Ei taida edes saada japanin auction sheettiä mukaan auton "Todellisesta" historiasta/kohtalosta/gradesta/kunnosta.
* Toki se jostain elanto on saatava
tepi sanoiNoi on huudettu huutokaupasta. Ainoa säästö joka tuossa toteutu on autojen aikataulu konttissa tullessaan ja kohtuullinen rahtikustannus.
*Suomalaiset jdm autojen välittäjät ottavat noin 40-50% välistä. 4 gradellinen 96/97 legnum täällä 7ke, oikea kustannus 3500e itse tilattuna (taxfree) Sama on kaikissa evoissa yms. Ei taida edes saada japanin auction sheettiä mukaan auton "Todellisesta" historiasta/kohtalosta.
* Toki se jostain elanto on saatava
miikka sanoi* Ei taida vaan tuolla käyttämälläni ESV:llä esim. olla yhtäkään 7 ke:n Legnumia (jota olen ihmetellytkin). Onko edes kuuden tonnin? Ilmeisesti heillä sitten kysyntä niin paljon kovempaa että voi ottaa vähemmän välistä.
tepi sanoiMiikka, ei nyt esv:stä välttämättä tässä puhuttu, onhan noita muitakin. Nopeasti katsoen löysin monia yli 6ke hintoja.
miikka sanoiJoku pykäliä tuntevahan voisi tietysti valaista nyt tässä ohessa että koskeeko välittäjäfirman kautta ostettua autoa samat kuluttajasuojat kuin suomalaisesta liikkeestä "ihan normaalia autoa" ostettaessa?
miikka sanoiJuu, en tarkoittanutkaan että vain ESV, tarkoitin että ei suinkaan kaikki tunnu vetävän ihan mahdottomia välirahoja. Ko. firman toiminta ilmeisen harvinaista muutenkin, kun auton saa koeajaa ym ennen ostopäätöstä.
Evox sanoiOnko joku vielä tilaamassa jotain Japaniasta?
Mitäs firmaa tässä tilauksessä käytettiin(olen kyllä seurrannut topicia aktiivisesti, mutta en muista oliko mainittu)?
Saatiinko jotain spesiaali paljous alennusta?
tepi sanoiItse kyllä luotan myös japanin välittäjiin. Eivät edes huuda jos autossa on jotain "mätää", kokemusta löytyy noin 60 huudon jättämisestä ja muutama auto on onkeen myös jäänyt. Quotean sitten uudestaan kun nähdään tulokset.
Toki todella pahat tulokset on myös täällä foorumissa nähtävissä. Tulee toinen auto kokonaan.
Legnumi sanoiTulin varanneeksi Legnumin, ei ole aiemmin ollut yhtään mitsua. Toivottavasti tämä pätee: "subaru is good, bat mitsu was petter"..
nokonzok sanoiMistäs varasit ja minkälaisen?
Legnumi sanoiESV:ltä valkoisen nahoilla.. Heti kun porukalla on tiedossa rekisteröintiin yms. liittyviä faktoja, niistä olisi hyvä saada tietoa. Toki kyllä asiat selviävät varmasti muutenkin.
Hydro sanoiSehän kuulostaa hyvältä onko kellää vielä kokemuksia veroista?
Hydro sanoiItelleni on tulossa kans 21.3 galantti esv:ltä eli kiinnostais jos joku meinaa kilpiin saada jollain papereilla, lupasivat kyllä hommata käypät paperit saksasta muutamalla satasella.
nokonzok sanoiESV on näköjään nostanut hintoja jos muutaman satasen haluavat papereista. Se on aika paljon yhdestä A4:sta.
ESV sanoi200e on ollut jo pitkään todistuksen hinta, josta ei kyllä kostu kuin asiakaspalvelun nimissä.
Legnum sanoiMiksi vr4 legnumin 96-97 automaatti-versiosta on tiputettu tehoja myöhempiin nähden? Tai mitä teknisiä eroja on 98-> kanssa, muuta kuin softassa ja ulkonäössä (koitin netistä hakea, ei minun silmään osunut)?
Joutuu vissiin laittamaan jonkun lastun, eihän tuollaisella vajaatehoisella pärjää..
Joo sori tarkotin muutamalla kahta ois pitäny varmaa laittaa "parilla"Hydro sanoilupasivat kyllä hommata käypät paperit saksasta muutamalla satasella.
Harri K sanoiPienempi vaihdelaatikon öljynlauhdutin ainakin (ollut jossain ongelmiakin sen kanssa...isompi parempi eukku )
Jotain muitakin eroi on...paremmin tietävät selittäkööt...
Sladde sanoiMoron nöösinä kyselen täällä foorumilla,
Onkohan tuossa rekisteröimisessä kuinka paljon lisähaastetta jos miettii uudempaa kuin tuo 2000vm Legu?
Arvauksia...
Kuinka radikaalisti tuommonen vuosi tai pari vaikuttaa veroissa (tiedän ei oo verotettu aiemmin) mut
te jotka ootte tuonu muita vastaavia kotteroita.
lisää arvauksia...
nokonzok sanoiOltiin puolilta päivin satamassa, jolloin huolitsijan mukaan autojen olisi pitänyt olla pihalla. Eivät olleet. Kontti oli auki, mutta autot sisällä. Kuvittelin itse, että mikäs homma ne on sieltä pois peruuttaa, mutta totuus osoittautui hieman toisenlaiseksi... Japanin poika oli tehnyt sellaiset kiinnitysratkaisut, että autojen saamiseksi ulos 5 äijää teki tauotta 3 tuntia töitä. Samalla kävi ilmi, että tila oli sen verran kortilla, että renkaista oli pitänyt päästää ilmat.
ast sanoiOliko nostettu keulaa toisen auton yläpuolelle tai muuten ladottu autoja päällekkäin jollain telineillä? Tällaisia havainnekuvia näin yhdellä sivulla missä oli esimerkkejä montako autoa voi tunkea mihinkin konttiin. Hurjan näköistä touhua oli ja varmaan mielenkiintoista lastata ja purkaa...
Ja kuvia autoista sitten tännekin niin näkee esimerkkejä eri graden autoista
nokonzok sanoiTäytyy laittaa autoista kuvia. Hyvin kyllä huomasi miten gradet heittää. Evo oli 3,5 ja Legu 3. Yleisilmeeltään jälkimmäinen oli huomattavasti siisitimpi. Ei evokaan mitenkään huonossa kunnossa ollut, mutta kovan käytön jälkiä kyllä oli helposti havaittavissa.
nokonzok sanoiEnsivaikutelmia autoista; Evo on kaikesta päätellen ollut ihan kunnon kilpailukäytössä, pohja oli kuin hiekkapuhalluksen jäljiltä. Myös pohjapanssarit edessä ja takana kertovat jotain, samoin kuin keskellä pohjaa olevat roiskeläpät. Teknisesti vaikutti olevan mainiossa kunnossa ja sisältä erittäin siisti. Huomenna suoritetaan tarkempi tutkimus. Äkkiseltään kuitenkin huomio kiinnittyi Volk vanteisiin ja Tein alustaan Molemmat Legnumit olivat erittäin hyväkuntoisia. Oma grade 3 legu tuli viimeisenä kontista ja vähän kieltämättä jännitti mitä sieltä tulee. Yllätys oli melkoinen kun hakemalla hakienkaan ei löytynyt mitään (mainittavaa) huomauttamista. Äärimmäisen siisti auto ja kaikki vaikutti toimivan aivan kuten pitääkin! Se oli lisäksi ainoa omin voimin käynnistynyt. Toinen Legnum oli vielä hienompi, mitä toki sopi grade 4 autolta odottaakin. Ainoa probleema oli edellä mainittu akku, joka toki sellaisenaan on suhtellisen pientä, ja melkeinpä ennalta arvattavaa. Galant oli sekin kaikin puolin asiallisen oloinen laita, joskin pari kolhua löytyi nopealla tutkimisella. Ei todellakaan mitään mullistavaa. Ja tämä siis oli ainoa auto, joka ajettiin satamasta pois.