kalvo takalasiin?

marlboro

A6 1.9TDI avant -00 -ex galant -00 gls
Liittynyt
11 Huhtikuu 2003
Sijainti
Parkano
juup elikkä onko kellään antaa vinkkeja takalasin tummentamiseen? että siitä tulis "suhkot" hyvä! :)mitä kalvoa,lämmittämällä,liuskoina? joku onnistun tos hommas? ite oon kerra koittanu mut,ei tullu mitään! :(
 
Laatukalvoa ostat ja ainakin oma kalvo olisi pitänyt laittaa 6 osana. 3 osaan laiton ahneena ja meni jotenkin silleen... :-/

Kalvo oli jotain kotimaista ja 5 vuoden takuulla.
Joten asentaja Rahikaisessa taas vaihteeksi vika 8)

Tässä

Ja tässä :eek: :(
 
ei atarvii olla edes mitään kallista kalvoa kun laittaa tarpeeksi monesta palasta ja misukka ota noi taka kuraläpät pois ;D kauheet
 
ei atarvii olla edes mitään kallista kalvoa kun laittaa tarpeeksi monesta palasta ja misukka ota noi taka kuraläpät pois ;D kauheet

Olkoot :D
Suojaa kiveniskuilta, kiviä täällä riittää :eek: :-*
 
ei atarvii olla edes mitään kallista kalvoa kun laittaa tarpeeksi monesta palasta ja misukka ota noi taka kuraläpät pois ;D kauheet

Niin se maku on erilainen... mä katoin nimittäin, että ompas hrvinaisen hienot läpät :)
 
Tehdään tästä sitten roiskeläppäthread :D
Vakiona oli kamalat, mutta valkoista sekä punaistamaalia niin... :eek: 8)

Ottakaa tuoliin hyvä asento ja nauttikaa ;D
 
onko miliisi sanonut mitään tosta sun kilvestä kun näkyy vähän huonosti ;D heh heh
 
kunnon kalvoa sen pitää olla jos meinaa hyvän saada ;Dmulle kaveri laitto takalasin kalvon yhdestä palasta ja hyvä tuli ::)tosin se tekee sitä työkseen ;)
 
noi kalliimmat kalvot ovat paksumpia ja niitä voi lämmittää muotoonsa joten saa erinlaiset lasit helpommin yhdestä palasta mut kukin tyylillään itse en laita kun lapset voivat olla kova kouraisia ja sit kalvot saa kyytiä mielummin laitan sit uudestaan halpaa kalvoa kun kallista ;D
 
;DRe: kalvo takalasiin?

Sama vika ku Hugolla, kaveri laittaa kans työkseen.. ;D ja yhestä palasta sen saa lämmittämällä

aika hyvin ne kalvot kestää, mulla ainakin poika hakkas laseja kaikella minkä käteensä sai, eikä ne rikki oo menny.. ;)

Eki
 
Katsoin tuossa kun yhden sällin lancerissa oli kalvo takaikkunassa. Puhelin että olet itse tummentanut ja sälli sanoi että lustig:n pojat olivat laittaneet. Loksahti leuka pois paikaltaan, oli näet yhtä hyvä jälki kuin Ippe-amatöörillä.

Itse laitoin farkkuun Gila-nimistä kalvoa. Se oli ihan hyvää laittaa. Kolmesta palatasta ilman lämmittämistä. Gila valmistaa myös naarmuuntumatonta. Jos jollain on näistä kokemuksia niin kertokaa. On nimittäin tuo koira joka helposti naarmuttaa kalvoa, ei se ulkoa katsoessa "vielä" näy mutta sisältä ulos katsoen kyllä.
 
siis miten te ne teette. kahdesta tai useemmasta palasta? laitatteko kalvot yhdistämis kohdassa päällekkäin osittain? täh (en en oo mikään Pro tässä jutussa ;D )? niin ja entäs ne takalasin lämmitin "piuhat" eli laitaatteko vaan niitten päälle vai miten? (tyhmän täytyy kysyä tyhmiä :) )
 
joo laitat sen kalvon noin sentin verran päällekäin ja sit leikkaat sen niin sitä saumakohtaa ei juurikaan näe ja noiden lämmitus johtojen päälle vedät sen kalvon ihan niinkun niitä ei olisi ;D toivottavasti noista tiedoista on apua ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom