Kannattaako ostaa Galant GTI 4-dyn?

mystinengalant

Mennyt mies
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Sellainen olisi myynnissä hesalaisessa Finnbikes -firmassa. Hinnalla 4.5 tonnia. Ajettu 330000t ja moottori, vaihteisto ja kytkin vaihdettu.

Arveluttaa kuitenkin kohtuullisen raskas kori (1440kg)
Kysymys onkin: kulkeeko tällanen mihinkään? Viekö se kesälläkin ihan jumalattomasti bensaa? Onko tekniikka ylipäätänsä luotettavaa?

Hieno autohan se on ja just oikeen värinen mut kyl etuveto olis hakusessa mut kun niitä ei perkele oo eksyny yhteenkään autofirmaan...
 
Komia pelihän tuonlainen on :)

Ja tasaisessa matka-ajossa minä ainakin olen päässyt alle 9l/100km kulutukseen.

Ja jos motti ym. on vaihdettu niin ei hinta minun mielestä kuullosta pahalta....

tyyppi vioista ja muusta on aikaisemmin puhuttu voorumilla.
 
Tänään Mitsutapaamisessa eräs jäsen puhui, että olisi myynnissä etuveto Gti Galant -90. Tummanpunainen.
 
Kannattaa ehdottomasti. Koeajolla kuuntelet vaan tarkasti, että päästeleekö voimansiirto epänormaalia ääntä. Luotettavia pelejähän nuo on (kop kop).

Normaali kulutus 12-13l/100km pääsee 9l/100km jos ajaa oikeen säästäväisesti. Ei mikään älytön tykki mutta liikahtaa kohtuu kivasti jos raattii antaa kenkää (etenkin talvella muihin verrattuna ;D). Uutena 0-100km/h arvo hieman alle 10sek.
 
mystinengalant sanoi
Hieno autohan se on ja just oikeen värinen mut kyl etuveto olis hakusessa mut kun niitä ei p**k**e oo eksyny yhteenkään autofirmaan...

se minkä takia noita ei löydy autoliikeistä etuvetoisena eikä pian nelivetoisenakaan johtuu varmaan siitä että autoliikkeet katsoo kieroon ton ikäisiä ja paljon ajettuja autoja. yksityiseltä niitä toki putkahtaa silloin tällöin myyntiin. varmasti hieno peli muuten.
 
mutta dynamic:in päivitys onkin parempi mahdollisuusa...
uittaa vain keula clippi tuolt... ;D ;D

ja johan voi kiustata ties mitä... ;D
 
Vakiona ei oikeen jaksa mennä,ja bensaa menee varsinkin talvella ihan helvetisti.Mutta talvella nelikko on ihan kiva,itse en noin paljoa maksaisi.
 
Shooter sanoi
Vakiona ei oikeen jaksa mennä,ja bensaa menee varsinkin talvella ihan helvetisti.Mutta talvella nelikko on ihan kiva,itse en noin paljoa maksaisi.

No jaa, pirteemmältä se tuntuu mitä tuo 2.4-litranen ja bensaakin menee vain tankillinen kuussa ;D

Tosin meillä se onkin eläkepäivillä kakkosautona ;D
 
Kyllä mää sit taas ehdottomasti seuraavaks hommaan sen nelikon alle ja just dynamicin. Ei tol etuvetosel mihinkää pääs talvel.
Kun vaa ois varaa ni vois vaihtaa.
 
Alkaa vaan olee kesä aluillaan ettei pahemmin ole hyötyä nelivedosta, ihan järjetön auto toi 4-dynamicci kyl jos se noin paljo vie eikä oikein kuljekkaa, veikkaan että turbottamalla olis kaikin puolin OK.
(Kaverilla esim. Supra Turbo 3.0 ei vie kymppii enempää satasella)

SIIS ONGELMA ONKIN: JOSTAIN LIIKKEESTÄ NYT ÄKKIÄ SEMMONEN GTI ETUVETO, SILLÄ PITÄÄ SITÄ VANHASTAKIN 8VENASTA(tooslow) PÄÄSTÄ EROON!!!!!!!!!
 
mystinengalant sanoi
Alkaa vaan olee kesä aluillaan ettei pahemmin ole hyötyä nelivedosta, ihan järjetön auto toi 4-dynamicci kyl jos se noin paljo vie eikä oikein kuljekkaa, veikkaan että turbottamalla olis kaikin puolin OK.
(Kaverilla esim. Supra Turbo 3.0 ei vie kymppii enempää satasella)

SIIS ONGELMA ONKIN: JOSTAIN LIIKKEESTÄ NYT ÄKKIÄ SEMMONEN GTI ETUVETO, SILLÄ PITÄÄ SITÄ VANHASTAKIN 8VENASTA(tooslow) PÄÄSTÄ EROON!!!!!!!!!

evo3/vr4 swappi ja syödään supria aamupaloiksi ;D ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom