Kannentiiviste kysymys 1.6gti - 1.8gti

AYE_GTI

Timantit ovat ikuisia. Mitsubishi. EI aivan ;D
Club Member
Liittynyt
15 Elokuu 2005
Sijainti
Tornio
Kun sylinterinporaus on 81.5mm ja kannentiivisteesä on 83.7mm reikä männälle, niin tuleeko siitä ongelmia?

Kattokaa ku on 4G61 kannentiivistesarja myyty 4G67 käypäseksi :seina

4G61 1596cc = 82,3 poraus ja 75 isku
vs
4G67 1836cc = 81,5 poraus ja 88 isku
 
Vs: Kannentiiviste kysymys 1.6gti - 1.8gti

En kyllä itse ehkä laittaisi. Jos tehdas on tehnyt eri pahvin 1.6, 1.8 ja 2.0 koneille (onko kaikille omansa?), niin kyllä sille silloin on syynsä.

Ettei noin iso pahvi vaan mene jo aika liki vesi- ja öljyreikiä? Jos ei mitään muuta, niin ainakin liian isolla pahvilla saa tehtyä sellaisen kolon, johon karsta alkaa kerääntymään. Ja se karsta voi sitten myöhemmin aiheuttaa esim. nakutusta ja muuta mukavaa, kun hehkuu siellä palotilassa.
 
Vs: Kannentiiviste kysymys 1.6gti - 1.8gti

Blahhh.... Mitsu/Veho myy kumpaakin mootoriin samaa tiivistettä, kuten Camskillikin. Partikkeli MD113178.

Kai se siitä sitten, kun kannen kirii, niin se tiiviste vähän litistyy ja reikä pienenee?? Ei siinä kuitenkaan jää kun milli säteessä, jos ei kutistu yhtään. Siis sitä pykälää johon karsta kertys. EVVVK!!! ::)
 
Vs: Kannentiiviste kysymys 1.6gti - 1.8gti

Jos tehdas tarjoaa samaa tivaria 1.6 ja 1.8 koneisiin, niin anna palaa vaan. Ainahan niissä pientä pykälää on, koska tiivisteessä täytyy olla reikä isoimman ylikoon mukaan.
 
Takaisin
Ylös Bottom