Kattoluukkuasiaa: E1X-mallien Galanteissa käytetty alkuperäinen sähköluukku on tyylikkään näköinen, tumma lasiluukku.
Saabistit ovat rakennelleet kattoluukuttomiin autoihin luukkuja vaihtamalla katon luukullisesta varaosa-aihiosta. Tiedän niitä tehdyn kahdella tavalla: joko poraamalla kattopellin pistehitsauskohdat irti katon kehikosta tai katkaisemalla kaikki pilarit muutaman sentin päästä katosta alaspäin.
Onkohan kukaan kokeillut Mitsuissa vastaavaa....?
Asiaa sivuten: naapurivirman pihassa seisoo usein -87-mallin Galant, ilmeisesti E15: perus-perus-GL, mustat puskurit, kampilasit jne, mutta alkuperäinen sähköluukku! Onkohan tämä ollut jokin viimeisen vuosikerran kampanjamalli? Ko. yksilö on muutenkin todella siisti ja terveen oloinen, ja vieläpä rekisteristä päätellen ostettu kotipaikkakunnaltani. Olis erinomainen aihio vaikka mihin....!
Saabistit ovat rakennelleet kattoluukuttomiin autoihin luukkuja vaihtamalla katon luukullisesta varaosa-aihiosta. Tiedän niitä tehdyn kahdella tavalla: joko poraamalla kattopellin pistehitsauskohdat irti katon kehikosta tai katkaisemalla kaikki pilarit muutaman sentin päästä katosta alaspäin.
Onkohan kukaan kokeillut Mitsuissa vastaavaa....?
Asiaa sivuten: naapurivirman pihassa seisoo usein -87-mallin Galant, ilmeisesti E15: perus-perus-GL, mustat puskurit, kampilasit jne, mutta alkuperäinen sähköluukku! Onkohan tämä ollut jokin viimeisen vuosikerran kampanjamalli? Ko. yksilö on muutenkin todella siisti ja terveen oloinen, ja vieläpä rekisteristä päätellen ostettu kotipaikkakunnaltani. Olis erinomainen aihio vaikka mihin....!