Ebaysta tilasin Eclipsen vapari 4g63 peltisarjan. Kiinalainen kaiketi. Ainakin puolivalmiste, on sitten tehty missä tahansa. Päällisin puolin oli siististi hitsatut tig saumat jne. Mutta sisältä täysin viimeistelemätön. Ei kuitenkaan paha duuni hioa sisältä putkien päät pois. Sitten se pointti. Tuli 4g67 gti lanceriin ja voi hemmetti että vaikutti paljon. Kun täälläkin foorumilla on puhuttu paljon vapari 4g67 ja 4g63 hengettömyydestä pienillä kierroksilla, niin enää ei ollut puhettakaan hengettömyydestä millään kierroksilla. Eniten ekstraa tuli 2-4 tonnia ja 6-7,5 tonnia, mutta ekstraa tuli paljon koko alueella. Voisin väittää, että mikään yksittäinen asia moottorin ns. virittämisessä ei ole koskaan tuonut minulle näin hyvää palautetta. Se nyt tosin vähän mietityttää, että mitenköhän tuo toimii 4g63 2,3 strokerin kanssa?