Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Mitä konsoleita on aktiivisessa käytössä, ja onko yhtäkään modattu?

  • Sega Dreamcast

    Äänet 3 3.7%
  • Sony PlayStation 2

    Äänet 36 43.9%
  • Nintendo GameCube

    Äänet 1 1.2%
  • Microsoft Xbox

    Äänet 17 20.7%
  • Microsoft Xbox 360

    Äänet 20 24.4%
  • Sony Playstation 3

    Äänet 28 34.1%
  • Nintendo Wii

    Äänet 10 12.2%
  • Yksi tai useampi vanhempi konsoli kun ylläolevat.

    Äänet 15 18.3%
  • Yksi tai useampi konsoleista on modattu.

    Äänet 25 30.5%

  • Äänestäjiä yhteensä
    82

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Sijainti
Taipalsaari
Ajattelin tehdä tälläisen kyselyn, vaikka ehkä hieman liippaa ohi yleisten jutusteluiden täällä.

Ihan mielenkiinnosta tein tälläisen. Hieman kiinnostaa mitä keskiverto mitsukuski pelaa, ja millä. :) Tuossa kyselyssä on siis listattu GEN6 ja GEN7 konsolit julkaisupäivämäärän mukaisessa järjestyksessä. Jokaiseen vaihtoehtoon voi tarvittaessa vastata, jos kaikki ehdot täyttyy. (En usko että kenellään täällä täyttyy. ;)

Keskustelu olkoon vapaata, mutta en toivo mitään consolefight topiccia tästä. Kukaan ei voi sanoa että se hänen käyttämänsä konsoli on paras ja ainut. (Jossei se oli Mitsubishi merkkinen)

Korkkaan itse äänestyksen ruksimalla vaihtoehdot PS2 / Xbox / Wii ja on modattuja.
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Xbox 360 löytyy, mutta käyttöä ei voi sanoa kovin aktiiviseksi toistaiseksi. Ostaessa etsin useamman kaupan läpi että löysin juuri oikean ikäisen laitteen modaamista varten, mutta en ole vielä tehnyt laitokselle mitään.

Lähinnä hetken mielenhäiriössä taisin tuon ostaa. Sohva ei loppujen lopuksi kuitenkaan ollut tarpeeksi hyvä penkki tiukkoihin Forza 2 vääntöihin, joten homma on vähän jäissä toistaiseksi ;D
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

PS3 kanssa mennään tällä hetkellä.

Osa syynä ton hankkimiseen oli bluray-soitin niinkuin edellisen PS2 Hankintaan oli dvd-soitin. ;D
Ehkä se todellinen syy on kuitenkin Gran Turismo pelisarja. :peukku
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

PS2 ja PS3 löytyy, PS2 modattu, lähinnä sen takia että vanha ja väsynyt laaseri saa levätä kun pelit käynnistetään kovalevyltä, ja latausajatkin lyhenee. Oikeastaan PS2:lla pelaan enää Guitar hero/Singstar kun on bileitä, ja satunnaisesti GT4. Kolmoselle kyllä hyvin vähän tullut varteenotettavia pelejä ja löytyykin vain muutama, GT5-prolog, GTA IV ja pari muuta hassua..
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

PS3 löytyy, mutta se on 99% leffa- ja Divx-käytössä. Toisaalta en katso "telkkaria" ollenkaan, koska kaikki sarjat mitä seuraa tulee imuroitua netistä. Niinpä pleikka on jotakuinkin jokapäiväisessä käytössä.
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Huomasin muuten suuren virheen tuossa väitöksessäni että monikaan täältä ei lähesty sitä tilannetta että pääsee ruksimaan kaikki vaihtoehdot. Jälkikäteen tuli heti 2 kpl henkilöitä mieleen jotka siihen voi yltää, tai ainakin lähelle. Voivat itse halutessaan ilmoittautua. :D

Myöskin käsikonsolit jätin listasta pois ihan syystä ettei ne kauheasti kiinnosta, ja äänestysvaihtoehtoja olisi tullut aivan liikaa.
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

XGodBox löytyy ja miljardi muuta konsolia (kattava kokoelma vanhemman sukupolven konsoleita). (ja listasta kaikki paitsi DC + nykypolven koneet) :peukku
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Jaa a.

Philips G7000, Playstation 1 (jossain kestolainassa), Playsation 2, Xbox, Playstation 3 vehkeet löytyy. Ja eipä muita sitten ole ollutkaan. Kaikki muut modattuja paitsi PS3.

Ja oikeastaan mä en edes pelaa noilla vehkeillä koskaan. :) Pelit on tullut pelailtua PC:llä
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Tarkoittaako modaaminen mod piiria vai mita?
Itsella muuten vakio PS2 mutta kiintari lisatty pelien saastamiseksi penskojen kasissa.
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Play Station 1 ja PSOne löytyy jostain varastosta, molemmat modattu, penskoilla on käytössä vanha modattu Play Station 2 ja meillä "aikuisilla" on modaamaton slim- malli Play Station 2:sta (todella vähän käytetty) ;D
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Aktiivikäytössä PS1 Modattu, Ps2 x2 toinen modattu, Xbox modattu, Ps3 ja psp jos se nyt konsoliksi lasketaan. Fiilistellyyn Niba 64, Sega Dreamcast ja SNES.
Slider sanoi
Voit poistaa omat äänesi käsittääkseni ja äänestää uudestaan. :)
Kiitti vinkistä :peukku
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Hyeena sanoi
Tarkoittaako modaaminen mod piiria vai mita?
Itsella muuten vakio PS2 mutta kiintari lisatty pelien saastamiseksi penskojen kasissa.

Joo, ainakin tässä tapauksessa. Modaamisesta myös joskus puhutaan jos konsolin ulkonäköä muutellaan jollain ledivirityksillä tai vastaavilla. Mutta pääasiassa siis modaaminen mahdollistaa muun kun valmistajan allekirjoittaman koodin suorituksen konsolissa. (Homebrew)

Esimerkiksi XBOX:sta saa viihdekeskuksen täysin laillisesti modpiirin ja jonkun homebrew biosin kanssa.

Konsoleita voi modata vaikka millä miljoonalla tavalla. Yleisimmät keinot on Modpiiri, erinäiset exploitit, esim. xboxin softamodaus tai PS2:sen muistikorttihäck. PS2:sen kiintolevyloaderit. X360 DVD -aseman firmwaren vaihto, yms..

Oikeastaan pääasiassa modaamisen plussat ja miinukset pähkinänkuoressa on:

+ Homebrew softan ajaminen
+ Itse Poltettuja Varmuuskopioioita pystyy käyttämään esim. lapsien kanssa jotka pyyhkii dvd:llä lattioita.
+ Mahdollistaa laitteistomuutokset (esim. viallisen dvdaseman voi vaihtaa toisesta laitteesta)
+ Tuo konsoliin lukemattomia ominaisuuksia mitä valmistaja ei tarjoa

- Mahdollistaa laittomien kopioiden pelaamisen

Varmuuskopiot eivät tietystikkään ole laittomia jos alkuperäinen peli löytyy.

Siinä lyhyt tietopaketti jos aiheuttaa ihmetystä. :)
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

eskes sanoi
Aktiivikäytössä PS1 Modattu, Ps2 x2 toinen modattu, Xbox modattu, Ps3 ja psp jos se nyt konsoliksi lasketaan. Fiilistellyyn Niba 64, Sega Dreamcast ja SNES.
EDIT Jäi sitten ruksittamatta Dreamcast :seina en vaan huomannut sitä :nykii

Voit poistaa omat äänesi käsittääkseni ja äänestää uudestaan. :)
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

eskes pääsi aika lähelle listan herruutta, nopean laskemisen jälkeen vain xb360 ja wii ruksi jäi puuttumaan. :)

Odotan vielä sitä yhtä ässää saapuvaksi. :p

N64 on kyllä kiva konsoli. Varsinkin se ohjain miellytti kovasti. Pitkät ajat on Golden Eye:ä ja Turok:ia sillä pelailtu, parhaimmillaan 20 tuuman telkkari jaettu neljään pikku osaan ja jotain pientä matsinpoikasta oli pystyssä. Ei ollut vaikeuksia vilkuilla naapurin ruutuun siinä touhussa. :(
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

joskus on ollu modattu PSone ja normi PS2.

tällä hetkellä löytyy modattu Xbox ja PS. Xboxista löytyy myös emulaattoreita nes,snes,sega,nintendo 64,atari yms ;)
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Ai siinä otsikossa olikin aktiivisesti käytössä, hmm.. Aktiivisesti käytössä ei varmaan ole ku xGodBox nyt, forza on yhä kesken ;)
Ei kaikki kuitenkaan mahdu mitenkään kirjahyllyyn..
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Wii ollut nyt reilun vuoden ja huomenissa menossa ostamaan PS3:sta. Lähinnä Guitar hero vetää mukanaan. Wiin hankin GH3:n vuoksi, mutta PS3:een siirryn mm. GTA:n ja GT:n perässä. Lisäksi jäi vähän huonot kokemukset Wiin Guitar heron DLC (downloadable content)-tavarasta jota luvattiin ja luvattiin tulevan, mutta eipä koskaan kuulunut. Siksi PS3. Wii pysyy kännikonsolina silti :peukku
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

J. Puhakka sanoi
Ai siinä otsikossa olikin aktiivisesti käytössä, hmm.. Aktiivisesti käytössä ei varmaan ole ku xGodBox nyt, forza on yhä kesken ;)
Ei kaikki kuitenkaan mahdu mitenkään kirjahyllyyn..

Joo hyvä huomio. En minäkään lukenut otsikkoa. muutetaan vastausta äänetystä sitten vain. PS3:een. Vaikka ei sekään kyllä mitenkään kovin aktiivisessa käytössä ole.
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

No aktiivisessa käytössä tarkottaa tässä tapauksessa sitä että se konsoli on pelattavissa, eikä siis varastoituna esim kaverin varastossa 50km päässä. :D
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Niin juu löytyy vielä PS2 ja PSP.... PS2 jossain varastoituna. PSPn hankin heräte ostoksena kun edullisesti sen sai aika vähällä käytöllä ollut.
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Pistin omani sitten modatuksi, vaikkei tuossa (viela) olekkaan yhtaan homebrew softaa ajettu ja pelit on vedetty alkuperaisista kiintarille, kun kerta lataan ne kiintarilta..
Vaan pitaa memorycard viritys laitella kun on pari pelia jotka ei tuolla nykyisella systeemilla toimi..
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Hyeena sanoi
Pistin omani sitten modatuksi, vaikkei tuossa (viela) olekkaan yhtaan homebrew softaa ajettu ja pelit on vedetty alkuperaisista kiintarille, kun kerta lataan ne kiintarilta..
Vaan pitaa memorycard viritys laitella kun on pari pelia jotka ei tuolla nykyisella systeemilla toimi..

Modpiirin kun laittaisit niin ei tarvitsisi edes käyttää sitä HDLoaderin / HDAdvancen prässättyä levyä sisässä. Itsellänikin Matrix Infinity osaa bootata suoraa kiintolevyltä HD loaderin. :)
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

PS3, XBOX360 ja Dreamcast löytyy täältä. PS3 ja DC lähinnä pölyttyvät hyllyssä saaden peliaikaa satunnaisesti. Pidemmät sessiot tulee sitten boxilla. PS3 ostin lähinnä GT:n takia ja DC Shenmuen takia. Kaikki uudet pelit tulee ostettua boxille koska kaikilla kavereilla on boxit niin pääsee livessä ottamaan matsia.
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Slider sanoi
Modpiirin kun laittaisit niin ei tarvitsisi edes käyttää sitä HDLoaderin / HDAdvancen prässättyä levyä sisässä. Itsellänikin Matrix Infinity osaa bootata suoraa kiintolevyltä HD loaderin. :)
Meinasin pitaa masiinan orkkiksena, olin meinaan aikoinaan yksi niista kahjoista jota varasi ja sai konsolinsa ensimmaisten joukossa ;)
Ainoastaan ohjaimista toinen on hajonnut kayttokelvottomaksi (yksi taisi olla paketissa joten toinen on jalkikateen ostettu, muttei niita erota toisistansa..), ja verkkokortti lisatty (takapaneeli viela tallessa).
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Hyeena sanoi
Meinasin pitaa masiinan orkkiksena, olin meinaan aikoinaan yksi niista kahjoista jota varasi ja sai konsolinsa ensimmaisten joukossa

Tuossa tapauksessa tuo kiintolevy on aika hyvä veto. Nuo Sonyn laserit ei ole kuuluisia kestävyydestään, vaikkei nuo paksujen alkusarjan koneet (V4-V6) olekkaan niin surkeita kun V9:t. Silti ne lahoaa jos paljon pelailee. :(
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Listasta puuttuu yksi merkittävä "pelikonsoli" malli PC. Itellä toimii "pelikonsolina" tietokone. :peukku
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

MitsuMi sanoi
Listasta puuttuu yksi merkittävä "pelikonsoli" malli PC. Itellä toimii "pelikonsolina" tietokone. :peukku

Mitä tuohon nyt sitten sanoisi..
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Slider sanoi
Mitä tuohon nyt sitten sanoisi..
Ei muuta ku myönnä vaan, että paha lipsahdus on käyny ;D Luulen, että täällä monia muitakin joilla tietokone toimii myös pelikoneenakin. ;)
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Tänään on ankara kitarasankari4-olut-ilta... Ja kk sit tuli hankittua X360 vanhan Xboxin rinnalle, joka nyt hieman oli modattu...
http://87.94.41.25/ftcf/zygi/zygibox.jpg <-> http://87.94.41.25/ftcf/zygi/zygibox2.jpg

Vanha DC taistelee tällähetkellä koomassa lämpöongelmiensa (boottailee) kanssa, vaikka vieläkin kaipaan loistokkaita Space Channel 5 (part 1 ja 2) pelejä..
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Hahaha, johan oot sujauttanu jännään koteloon. Tuo onkin hyvä esimerkki siitä toisenlaisesta modaamisesta. :D
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

En ainakana itse haluais että mun state-of-art PC mielletään leluksi "pelikonsoliksi" :) vaikka sillä pelaankin :peukku
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Slider sanoi
Hahaha, johan oot sujauttanu jännään koteloon. Tuo onkin hyvä esimerkki siitä toisenlaisesta modaamisesta. :D
Oli tuossa nyt pientä muutakin muutosta kuin koppa :)
160G Kovalevy, SmartXX Modpiiri, Vaihdettu boottisofta, LG:n pc-dvdasema josta signaaleja (tray in/out, disc in/out jne) xboxille ohjaa PIC16F84 mikroprossa. Ejectit, power on siirretty tuohon kojelautaan ja nelirivinen LCD pultattu tuohon eteen. kojelaudassa toimii myös tuon lg:n ejekti ja myös manual disc in/out nappula. Taakse vedin koaksiaali digital outin suoraan emolta kun alkuperänen piuha oli mielestäni kallis :)
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Zygin kuvatusten innoittamana sain vähän järjesteltyä noita omia "lastutuksia" albumeihin. Niitä voipi vilkuilla täältä:
http://kaappi.servebeer.com/gallery/main.php?g2_itemId=27185

Vaikka jossain kuvissa näyttää että pisteet on isoja ja noita voi kuka tahansa jollain teollisuuskolvilla niin se ei ole ihan todenmukaista, hämäävät ryökäleet.
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Ostin käytetyn PS2:sen autoon, mutta se jäi sitten siihen suunnittelu asteelle. Ja suunnitelma muuttui, niin että "lastutin" tuon. Ja vintiltä kaivoin vanhan 160gb kovon siihen. Mukana koneessa olikin jo tuo netti-kikkare, joten kovon asentelu kävi helpoksi.

Nyt juuri tätä kirjoittaessa vanhan windows läppäri siirtää ajanvietettä tuonne kovalevylle. Sen verran tossa aikaisemmin testasin että "LauluTähti"-viihteen latausajat pieneni ihan mukavasti.

Käyttö on meillä lähinnä juuri tuota SingStaria porukalla. Itse taas tulee noita autopelejä koiteltua ja emäntä noita Crashejä tykkää pelata.

Itsellä tarkoitus yrittää saada vielä noita systeemejä tuonne kovolle. LaunchElf tai joku muu vastaava, mutta näyttävät kaikki ohjeet siltä että ei tule mitään.
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Mites tuo siirto ps2:sen kiintolevylle muuten tapahtuu? Ite oon aina vaan dvd:ltä kopioinut pelit sinne. Vaatiiko se jonkun erillisen ftp palvelimen ajamisen vai osaako HD Advance sen itse? Ite nimittäin käytän HD Loaderia.
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

On monta tapaa nylkea kissa... Eiku siis siirtaa dataa PS2 kiintarille ;D
HD Advance osaa siirtaa niita peleja DVD:lta sinne kiintarille.
Siina on myos verkkotoiminto jotta voi siirtaa verkon yli niita, mutta joka oli niin hidas etta itse luovuin sen kaytosta ekan tunnin jalkeen..
Itse isken kiintarin PC:hen kiinni ja siirran datat siella, nopein ja varmin (HD Advance bugaa levykirjanpidon kanssa kun poistelee ja lisailee imageita).
Samalla saa tarvittaessa ne imaget patchattua, jos vaikka jotain kiintarikaytto estoja tms..

Itse olen nyt miettinyt siirtymista tuosta HD Advancesta memorycard exploitin avulla (tai sitten imagen avulla) uudempaan versioon, lahinna parin pelin takia joitka ei tuolla mun HD Advancella toimi..

Btw. Ainakin tuon meidan Crashin latausajat nopeutu kiintarille siirron jalkeen alyttomasti..
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Niin itse teen tuon datan siirron silleen että laitan sen kovon kiinni tuollaiseen ulkoisen kovalevyn koteloon ja usbilla kiinni läppäriin. Winhiip-ohjelmalla sitten hallitaan kovalevyä ja sen sisältöä. Ei varmaankaan nopein tapa. Mutta mun mielestä aika näpäärää tuon winhiipin kanssa ja kun ei ole PC-pöytäkonetta mihin laittais kovon sisään, jolloin varmasti nopeutuu myös tuo laitto.

Ja hiippi tykkää myös noista ISO-tilassa olevista peleistä :) Siirtä ne suoraan tonne kovolle.
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Slider sanoi
Zygin kuvatusten innoittamana sain vähän järjesteltyä noita omia "lastutuksia" albumeihin. Niitä voipi vilkuilla täältä:
http://kaappi.servebeer.com/gallery/main.php?g2_itemId=27185

Vaikka jossain kuvissa näyttää että pisteet on isoja ja noita voi kuka tahansa jollain teollisuuskolvilla niin se ei ole ihan todenmukaista, hämäävät ryökäleet.
Omista kokemuksista PS2 on kamalin modailla.. kunnon elektroniikkakolvi tosin auttoi. Tosin niin oli ekan generaation xbox-moditkin... smartxx oli ihan lasten leikkiä.
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Suomeks sanottuna tuo on iha järkyttävä rojekti tuo PS2:sen modaaminen, alle 4h:n ei selviä mitenkään. Onneksi nuo kaikki ps2 modit on toiminut laakista mitkä olen tehnyt.

1.0-1.4v xboxit on helppoja kun pelkkä piikkirima lpc:hen ja d0 johto ja tökkäsee lastun kii. 1.6:sessa joutuu rebuildaamaan LPC porttia muttei siihenkää tuu ku pari johtoa.

Wii on myös helpohko, juotospisteet ehkä hieman pienempiä kun xboxissa.
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

No en halua kehuskella mutta PS2 = PaksuSony2 V5:nen tuo oma. Ja kahteen tuntiin kolvasin tuon mod piirin sinne, hongkong kolvilla. On se silti kyllä hankala projekti, ja kannattaa kyllä miettiä lähteekö siihen itse ollenkaan.

Jostain löysin tietoa että slimmi olis helpompi lastuttaa?! Henk.koht. kokemusta ei ole.
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

XBOX 360 löytyy täältä. Viime viikko meni rattosasti: Maanantaina ostin Fallout 3, perjantaihin mennessä olin pelannu 37 tuntia, eli tekee vähän vajaan 8 tuntia pelaamista päivässä ;D. On se vaan hyvä peli :peukku
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

akkrut sanoi
XBOX 360 löytyy täältä. Viime viikko meni rattosasti: Maanantaina ostin Fallout 3, perjantaihin mennessä olin pelannu 37 tuntia, eli tekee vähän vajaan 8 tuntia pelaamista päivässä ;D. On se vaan hyvä peli :peukku

http://www.konsolifin.net/playstation/uutiset/5519/ :p

Täältä löytyy PS One (modattu), 2x Iso PS2 (Toinen modattu, eikä toimi enää, toinen autossa), 1 Slim PS2, sit semmonen esihistoriallinen tv-peli löytyy jossa on m.m. tennis, squash... :peukku

EDIT: Eli tällanen antiikkilaite ;D
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Jani T sanoi
http://www.konsolifin.net/playstation/uutiset/5519/ :p

Täältä löytyy PS One (modattu), 2x Iso PS2 (Toinen modattu, eikä toimi enää, toinen autossa), 1 Slim PS2, sit semmonen esihistoriallinen tv-peli löytyy jossa on m.m. tennis, squash... :peukku

Onneks on työpaikka rajoittamassa pelaamista :)
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

Itse en pelaile juuri millään, kiinnostusta kyllä löytyy etenkin noihin vahnempiin nostalgisiin kapistuksiin.

Olis tarkotus väsätä kouluprokkiksena pelikonepeijooneille multimediaromppu
Pelikonepeijoonit omistaa tiettävästi suomen suurimman vanhojen pelikonsoleiden/hallikoneiden sekä kotikoneiden kokoelman, ovat järjestäneet esittelyitäkin missä on laitteita päässyt testaamaan.

http://pelikonepeijoonit.net/
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

PS3 40Gt versio löytyy, DVD, BlueRay sekä peli käytössä...

Uusi PS3 olis tarkoitus ostaa, kun tuo nykyinen ei pyöritä PS2:sen pelejä.

(Eli olis PS3:n myynnissä, vink vink)

PS2:kin löytyy (modattu), mut pitää jo melkoista ääntä, pitäs varmaan puhdistaa ja laittaa sekin myyntiin...
 
Vs: Keskustelua ja kysely pelikonsoleista.

I. Nieminen sanoi
No en halua kehuskella mutta PS2 = PaksuSony2 V5:nen tuo oma. Ja kahteen tuntiin kolvasin tuon mod piirin sinne, hongkong kolvilla. On se silti kyllä hankala projekti, ja kannattaa kyllä miettiä lähteekö siihen itse ollenkaan.

Jostain löysin tietoa että slimmi olis helpompi lastuttaa?! Henk.koht. kokemusta ei ole.

Täytyy kyllä sanoa että hieno suoritus jos 2h on vain mennyt mukaanlukien purkaminen ja kasaus. Ite teen sit varmaan niin huolellisesti että hieron ja tarkistan kaikki miljoonaan kertaan, siihen menee se aika.

Tuo slimmin modaaminen on vähän kakspiippunen homma. Se V9:stä lähtenyt laserin palamisongelma jatkuu slimmien puolelle, eli ne voi vaatia lasersuojan tai laserin säätöä. Nuo kuvat mitkä oli galleriassa on V15 koneesta, mikä on sinäänsä helppo kun laseria ei tarvitse säätää eikä mitään suojia laitella. Toisessa vaan oli sellainen kiva suojalakka päällä mitä piti raaputella pois ennen kun tina tarttui. Fluxia ei ollut, en tiedä olisiko se sitten purrut sen lakan läpi.

Myös omassa V7:ssa oli se ongelma että se oli aika tarkka, 3,3v ja maa piti juottaa paksummalla johdolla, kun infinity ei joka buutissa herännyt. Ilmeisesti nuo vanhemmat fatit on myös vähän ronkelimpia johtojen pituudesta, eli varsinkin biosille menevät johdot kannattaa pitää mahdollisimman lyhyenä.
 
Takaisin
Ylös Bottom