keulamaskiin mitsun merkki...Hoidettu.

metsienmies

3.s Pajero alle, ja baanalle.
Liittynyt
18 Maaliskuu 2008
Sijainti
Suonenjoki
elikkäs jonkin sortin kottarainen iskeytyi keulaan ja suht keskelle jonka seurauksena keula merkki koki suhteellisen täydellisen tuhoutumisen... :seina kopasin haulla josko jotain löytyis mutta ei niin ei... josko jollakulla olis ko. merkki ehyenä ja vieläpä ylimääräisenä niin jonkinlaista kipukorvausta vastaan vois uusi koti löytyä pajeron keulalta... :peukku vinkkejä otan ilolla vastaan!
 
Vs: keulamaskiin mitsun merkki...

Ei kai sulla vain ole 2.Gen pajero? Niistä näyttää hajoavan tuo merkki aikas helposti. Ylin timantti puuttuu aika monesta vastaan tulevasta autosta.

1.Genin merkki näyttäis olevan ainakin pitkälti samalla lailla kiinni, mutta en ole viel kokeillu että käykö suoraan. omasta 1.Genistä siirrän tuon merkin isän 2.Geniin kunhan taas saan autot vierekkäin. Kyllä se sinne ainaki soveltamalla menee.

Jos jollakin olisi jotain mahdollisuuksia hommata noita mitsun logoja edukkaasti niin voisi kysellä kimppatilausta?? Siis kaiken kokoisia merkkejä. Jos vaikka maahantuojaan tahi merkkiliikkeeseen olis hyvät välit.
 
Vs: keulamaskiin mitsun merkki...

Itsekkin olisin 1g:n merkkiä vailla
 
Vs: keulamaskiin mitsun merkki...

joo 95 pallero on eli vissiin sit 2g:een jos oikkein olen ymmärtänyt ::) jos porukkaa olis tosiaan merkkejä vailla niin mä ainakin lähen mukaan tilaukseen. keula aika orpo ilman sitä kaunista punaista logoa ;)
 
Vs: keulamaskiin mitsun merkki...

mulla on -05 lancerin peräluukusta irti hierottu merkki,saatteko moisesta jostain sovellettua?
 
Vs: keulamaskiin mitsun merkki...

progress sanoi
mulla on -05 lancerin peräluukusta irti hierottu merkki,saatteko moisesta jostain sovellettua?
Eli sulla on semmonen pieni ja söpö se merkki ;D Onkos tuon ikäisessä lancerissa vielä punainen merkki vai onko se jo krominen? Pajeroissa näyttäis olevan ruuvikiinnitteisiä nuo merkit, eli jos tuommosen takaluukkumerkin haluaa laittaa niin sitten pitää tehdä ensin kiinnike siihen maskiin.

Ja metsienmies: Oikein oot ymmärtänyt ja toisen sukupolven pajerolla ajelet.
 
Vs: keulamaskiin mitsun merkki...

MVa~1 sanoi
Eli sulla on semmonen pieni ja söpö se merkki ;D Onkos tuon ikäisessä lancerissa vielä punainen merkki vai onko se jo krominen?
jotain 85x85mm se on ja krominen..
niin arvelinkin että ette moista tarvitse mutta kunhan tässä huutelin... :peukku
 
Vs: keulamaskiin mitsun merkki...

On se muuten aika iso. Saattais olla jopa saman kokoinen kun pajeron orkkismerkki. Sittä vain sitten luomaan hieman uudempaa ilmettä pajeron keulaan. :peukku
 
Vs: keulamaskiin mitsun merkki...

mitenkähän kalliiks se merkki tahtois tulla jos rupeis oikein tinkaamaan kyllä sen jotenkin siihen vetäseis vaikka sikakitillä jos ei muuten alkais pysymään. ;) jos progressilla olis se ylimääräisenä ja tarpeettomana niin hierotaan hintaa sopivaks ja uusi koti merkille niin kelpaa taas :driver körötellä kylille :peukku.
 
Vs: keulamaskiin mitsun merkki...

No ei se kyllä ole kallis site misun liikkeessäkään ;D Ois voinu kuvitella sen ihan sikahintaiseksi..
 
Vs: keulamaskiin mitsun merkki...

metsienmies sanoi
mitenkähän kalliiks se merkki tahtois tulla jos rupeis oikein tinkaamaan kyllä sen jotenkin siihen vetäseis vaikka sikakitillä jos ei muuten alkais pysymään. ;) jos progressilla olis se ylimääräisenä ja tarpeettomana niin hierotaan hintaa sopivaks ja uusi koti merkille niin kelpaa taas :driver körötellä kylille :peukku.
kymppi niin laitan kirjekuoressa tulemaan... :peukku
saat ilman jos haet...
 
Vs: keulamaskiin mitsun merkki...

metsienmies sanoi
kyllä sen jotenkin siihen vetäseis vaikka sikakitillä jos ei muuten alkais pysymään. ;)
Sikaflexillä se pysyy hyvin kiinni, sillä mä oon jo muutaman merkin kiinnittäny noihin verkkoihin :peukku
 
Vs: keulamaskiin mitsun merkki...

metsienmies sanoi
missä kaukana asustelet... itse sawossa suonenjoella... :)
olettaisin että minua tarkoitit... ;D
pirkanmaalla majaillaan että ei taida kannattaa hakea... :nykii
 
Vs: keulamaskiin mitsun merkki...

Täältä löytyy ainakin jotain. Taitaa olla oikeen kaksin kappalein niitä ruuvikiinnitteisiä mitsun merkkejä, punaisia kummatkin.
 
Vs: keulamaskiin mitsun merkki...

galant93.. sanoi
Täältä löytyy ainakin jotain. Taitaa olla oikeen kaksin kappalein niitä ruuvikiinnitteisiä mitsun merkkejä, punaisia kummatkin.
Kiinnostaa jos on se isomerkki paljonko pidät hintaa?
 
Vs: keulamaskiin mitsun merkki...

ehyet pitäis olla voin vielä tarkistaa illalla. ja ottaa kuvan.
 
Takaisin
Ylös Bottom