Territorial_
New Member
- Liittynyt
- 4 Huhtikuu 2006
- Sijainti
- Imatra
Eli siis tekniikanvaihto lancerissa ei toiminut mittari.. kun konehuoneen tulipellin sinisestä liittimestä(signaali) syöttää suoraan kierroslukumittarin pin liittimeen(signaaliin) kone sammuu.. mutta tuo ruskean liittimen kolmas ylhäältä näyttää nolla arvoja.
No sitten katkaistiin tuon ruskean ison lattaliittimen 3 johto ylhäältä josta alkup signaali tulee.. nyt kun syöttää suoraan signaalin tulipellin liittimestä toimii kierroslukumittari mutta signaali on liian heikko (neula ei nouse kuin 3500)
Mikä avuksi??
Juuri autosähkö ammattilaisen kanssa pohdittiin mutta ei juolahda mieleen :S
No sitten katkaistiin tuon ruskean ison lattaliittimen 3 johto ylhäältä josta alkup signaali tulee.. nyt kun syöttää suoraan signaalin tulipellin liittimestä toimii kierroslukumittari mutta signaali on liian heikko (neula ei nouse kuin 3500)
Mikä avuksi??
Juuri autosähkö ammattilaisen kanssa pohdittiin mutta ei juolahda mieleen :S