Kokemuksia BIlteman autovaraosista??

jarno

siinä on 4 pyörää,., mitä sitten
Liittynyt
19 Syyskuu 2006
Sijainti
Lappeenranta
Niin, nyt kun myös lappeenrantaan rantautui Biltema. Jollakulla on varmaan tietoa minkälaisia osia Biltemasta saa, kannattaako sieltä hakea varaosia?? :p
 
Vs: Kokemuksia BIlteman autovaraosista??

Itse olen joitain osia hakenut sillontällön ja kyllä ne on ainakin niin kauan kestäny kuin sen hetkinen auto on itselläni ollut. Nyt edellisin osa minkä hain niin on jettaan alapallonivel ja se on nyt kohta kuukauden ollut paikallaan ja vielä se kestää. Taitaa olla samoja osia kuin muuallakin, mutta sillä erotuksella, että jotku osat on halvempia ja jotku harvat on kalliimpia ja se että kaikissa lukee biltema. Onhan tietenkin kauhu tarinoita valmiiksi kieroista jarrulevyistä sun muista, mutta taitaa olla ihan sattuman kauppaa tuommonen. Varmasti voi sattua se susi kappale ihan vaikka vehon tiskiltäkin ostetulle osalle kuin ad tiskiltäkin.
 
Vs: Kokemuksia BIlteman autovaraosista??

Bilteman ilmansuodatin suodattaa ilman kyllä mallikelpoisesti! :peukku

Nojoo.. Onhan sitä bilteman akkukin laitettu autoon kiinni ja hyvin pelittää..
 
Vs: Kokemuksia BIlteman autovaraosista??

Bilteman akku oli ainakin mulla ihan kyrvähtäny kun tuon auton ostin, eikä ollut kovin vanhan näköinen. oli vieläpä liian iso akku, joten edellinen omistaja oli vääntänyt akun kiinnikerautoja ja nyt on raudan jälki konepellissä. Oli sen verran tehoton akku että ei meinannu käynnistyä kunnolla ja valotkin oli ihan keltaset.

sitten ainakaan minä en laittais autooni bilteman sytytystulppia tai tulpanjohtoja. Halvat pölykapselit hajosi heti ekan kerran kiinni laitettaessa.

ja aika huonostihan onneksi tuo biltema tuntee mitsun osia eli eipä ole tarvinnut halpiskamaan sortua. taitaa tuo biltema olla ihan paikallaan jos tarvii pahvilautasia tai maalarinteippiä mutta itse ainakin olen autovaraosani ostanut autovaraosaliikkeistä.
 
Vs: Kokemuksia BIlteman autovaraosista??

Ei ihan varaosasta kysymys, mutta onko kokemuksia firman hiekkapuhallus vehkeistä kellään?
 
Vs: Kokemuksia BIlteman autovaraosista??

uge sanoi
Ei ihan varaosasta kysymys, mutta onko kokemuksia firman hiekkapuhallus vehkeistä kellään?

Se hiekkapuhalluskaappi vaatii jonkun verran modaamista toimiakseen kunnolla, mutta kyllä sillä talvi-iltoina pieniä osia puhaltelee.

Modailut lähinnä valaistuksen ja ilmansuodattimen kanssa :p
 
Vs: Kokemuksia BIlteman autovaraosista??

uge sanoi
Ei ihan varaosasta kysymys, mutta onko kokemuksia firman hiekkapuhallus vehkeistä kellään?
Onnettoman kokoinen..

Tee itse,saat sellaisen kun haluat ja järkevään hintaan.

P.S.Aikanani työharjoittelussa olin mm Kompressorikeskuksella,jossa kasattiin myös niitä KUNNON kaappeja.

Erään viikon aikana (5pv) kasasin alusta loppuun "hissukseen" 6 kaappia,ja sen aikainen markkahinta oli yli 10tm,osien osuus viitisen sataa,että siitä voi laskea katteen..
 
Takaisin
Ylös Bottom