Kokemuksia GTS madallusjousista

TeamEetu

2.5 v6
Liittynyt
6 Syyskuu 2006
Sijainti
kangasala
Käytin hakua mutta ei löytynyt muutamalakaan hakusanalla mitään noista. Onko foorumilaisilla ollut autoissa noita madallus kieppejä?
Tuntuis kivalta jos nokka laskis vähän enemmän kun perä. Nyt autossa perä on vähän alempana kuin nokka vakio jousilla. Tolla sarjalla nokka laskee 40mm ja perä 30mm.
http://www.careliatuning.fi/portal/tuotteet?PID=10847&productcategory=487&section=c
 
Vs: Kokemuksia GTS madallusjousista

Itse painin saman ongelman kanssa, mulla tosin farkkumalli ja jousten vaihdon yhteydessä suunnittelen nivojen poistoa.

Tutkein myös Cobran, H&R, G&M ja Lesjöforsin mallistoja, kaikilla tuntuis olevan tarjolla malleja jossa etupää laskee enemmän kuin takapää.

Tarjolla oli:

45 / 30
40 / 30
40 / 20
50 / 40

En tarkkaan nyte muista mitkä olivat minkäkin valmistajan. Selvittelen saatavuutta ja kovasti kiinnostais meniskö tuo 50 /40 setti uusilla vakioetuiskareilla.
 
Vs: Kokemuksia GTS madallusjousista

kimitsu sanoi
Itse painin saman ongelman kanssa, mulla tosin farkkumalli ja jousten vaihdon yhteydessä suunnittelen nivojen poistoa.

Tutkein myös Cobran, H&R, G&M ja Lesjöforsin mallistoja, kaikilla tuntuis olevan tarjolla malleja jossa etupää laskee enemmän kuin takapää.

Tarjolla oli:

45 / 30
40 / 30
40 / 20
50 / 40

En tarkkaan nyte muista mitkä olivat minkäkin valmistajan. Selvittelen saatavuutta ja kovasti kiinnostais meniskö tuo 50 /40 setti uusilla vakioetuiskareilla.

itselläkin alkaa olla ajankohtaista ja juuri edestä tarvis pudotusta enemmän. Näköjään lesjöfors pudottaa keulaa hieman enemmän, muttei madalla niin paljoa..
tein alusta ois hyvä vaihtoehto, muttei ole saatavilla.. erityisen kiinnostunut olisin noista GTS sarjoista 55/30 ja 40/30 jos kellään on kokemuksia taikka kuvaa laittaa? :)
 
Takaisin
Ylös Bottom