Korjaamokäsikirjoja

HiluxMan

Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2005
Sijainti
Petäjävesi
Onko kenelläkään kokemuksia tuollaisesta paikasta: www.datamanuals.com
Väittää myyvänsä samoja manuaaleja jotka ovat jälleenmyyjien käytössä.
15 euroa ei ole paha hinta ollenkaan, jos sisältö on sitä mitä väitetään.
Pajero: http://www.datamanuals.com/MITSUBISHIPAJEROenginesp.htm
 
Ei nuo ainakaan alkuperäisiä voi olla koska sähkökaaviot on kirjana ja moottorit ja vaihteistot on omina levyinä. Hinta on kyllä naurettavan halpa jos annetut tiedot pitää paikkansa.
 
mäkin voisin osallistua kustannusten jakamiseen ;D jos asiasta tulee jotain niin sit kannattais varmaan siirtää memberi puolelle jutustelu :peukku
 
Minäkin olen valmis kustannusten jakamiseen tai kimppatilaukseen. Kun en omista luottokorttia, niin en varmaan pysty tuolta mitään tilaamaan. :seina
 
niin, liekkö ne samat sivut/lehdet kuin mitä oli siellä ruskipoikien sivuilta saatavilla vielä tammi/helmi-05, sitten meni kiinni...

itse sain imutettua kaikki ja sitä on juurikin noin 400 Mb ...
- räjäytyskuvia + part numbers
- korjaamo-ohjeita
- yms...

multa saa ne tarvittaessa (noudettuna) ...
niin ja jos joku haluaa (lähes) kaiken suomessa saatavilla olevaa tietoa pajeron (kiki/bosch -VE) ruiskupumpusta , niin sekin on saatavilla ;D , itse metsästetty ja skannattu ! -> PDF

[rahaa / voittoa en halua, esim 2 kpl Blankkoja (CD tai DVD, kumpana haluaa) .. ]

niin, olen mukana jos joku kuitenkin tilaa em. artikkelin mukaisen/-t PDF:t
 
eko_mies sanoi
niin, liekkö ne samat sivut/lehdet kuin mitä oli siellä ruskipoikien sivuilta saatavilla vielä tammi/helmi-05, sitten meni kiinni...

itse sain imutettua kaikki ja sitä on juurikin noin 400 Mb ...
- räjäytyskuvia + part numbers
- korjaamo-ohjeita
-  yms...

multa saa ne tarvittaessa (noudettuna) ...
niin ja jos joku haluaa (lähes) kaiken suomessa saatavilla olevaa tietoa pajeron (kiki/bosch -VE) ruiskupumpusta , niin sekin on saatavilla  ;D , itse metsästetty ja skannattu ! -> PDF

[rahaa / voittoa en halua, esim 2 kpl Blankkoja (CD tai DVD, kumpana haluaa) ..  ]

niin, olen mukana jos joku kuitenkin tilaa em. artikkelin mukaisen/-t PDF:t
Ja olivatkos nuo 400Mb sitten ns. alkuperäismateriaalia? Jos oli, niin mihin malleihin-vuosimalleihin?

Missäs päin Suomena majailet?
 
m,

korjaamo manuaaleista skannattuja (osa ei ihan priima skannerilla, mutta kaikki asiat luettavissa)

-87, -88,- 89, 93
sport 98
sport 99

vaikutan pääasiassa vantaalla, (ark 7-16 espoossa)
ajoittain HEKE:n (helsingin keksijät ry, www.heke.fi) pajalla Helsingissä ....

itseasiassa jos kiinnostusta on niin luovutus tapahtuu heke:n pajalla [HKL:n varikolla manskun päässä] , tällöin jokaisen joka haluaa noutaa ko. tietoa tulee nähdä paja ja sen tarjoamat mahdollisuudet ::)


t:eko_mies
 
Olisin erityisen kiinnostunut jos sinun sarjassa on sähkökaaviot!

Niin, latasin ne datamanualsin Pajeromanuaalit; siellä on sekalainen valikoima PDF:ksi skannattuja alkuperäisiä Mitsun manuaaleja mutta ei sähkökaavioita vaikka niin mainostavat. Ihan hyvä setti silti, hintansa arvoinen.
Eli moottoreista, korista ja vaihteistoista löytyy paljon tavaraa.
Eli voisihan niitä varmaan CD:lle poltella...
 
m,

on jonkin verran, yksittäinen pdf 500 - 5 Mb, tuleeko sähköpostista läpi ? (onko tilaa yms.)

itsellä myös skaksankielisen manuaalin sähkökaavio valokopiona... voi skannata...

taidatkin (HiluxMan) olla hieman kauempana "piäkaupungista" , kirjeenäkin liikkunee, laita osoite tms tiedot (eko1206 "at" luukku . com)

t:eko_mies
 
m,

löytyipä muuta kautta... :

http://www.pajero.dn.ru/pdf

eli ilmeisesti samat joista oli aikaisemmin puhetta ja sivut meni kiinni. osa ainakin toimii .

t:eko_mies
 
Takaisin
Ylös Bottom