Kuinkas paljon ajettuja GDI koneita täältä löytyy???

Vs: Kuinkas paljon ajettuja GDI koneita täältä löytyy???

Mulla on ~173000km ajettu 98- carisma. Muuten hyvä auto mutta vaihdelaatikko rohisee, kuulemma tyyppivika ja nostajat tukossa ku nakuttaa/sälkättää... Auto on nyt ollut 8kk ja tyytyväinen olen ollut :peukku
 
Vs: Kuinkas paljon ajettuja GDI koneita täältä löytyy???

226 tkm, itse ajettu puolitoista vuotta ja 36 tkm. Ei mitään ongelmia.

:eek:fftopic Villek.83:lle: Tuus näyttää tiistaina miittiin...
 
Vs: Kuinkas paljon ajettuja GDI koneita täältä löytyy???

minäpäs tuun tiistaina näyttämään :driver
 
Vs: Kuinkas paljon ajettuja GDI koneita täältä löytyy???

Mulla on 245 tkm ajettu GDI Gallu eikä myöskään mitään ongelmia ja minulla auto ollut uudesta asti (9,5 vuotta). Ei nakuta, ei säksätä, ei nyi ja ei tee muutakaan semmoista mitä GDI koneen pitäisi alkaa ajan myötä tekemään ;D. Ja kun löysin vielä sopivan öljy merkin/laadun, niin ei kuluta edes öljyäkään paljoa :peukku. Eli väittäisin, että nuo GDI moottorille liitetyt "tyyppiviat" ovat vain seurausta väärintehdystä/laimiinlyödystä ylläpitohuollosta.
 
Vs: Kuinkas paljon ajettuja GDI koneita täältä löytyy???

MitsuMi sanoi
Mulla on 245 tkm ajettu GDI Gallu eikä myöskään mitään ongelmia ja minulla auto ollut uudesta asti (9,5 vuotta). Ei nakuta, ei säksätä, ei nyi ja ei tee muutakaan semmoista mitä GDI koneen pitäisi alkaa ajan myötä tekemään ;D. Ja kun löysin vielä sopivan öljy merkin/laadun, niin ei kuluta edes öljyäkään paljoa :peukku. Eli väittäisin, että nuo GDI moottorille liitetyt "tyyppiviat" ovat vain seurausta väärintehdystä/laimiinlyödystä ylläpitohuollosta.


mitäs öljyä käytät?? ite laitoin galanttiin kerran shellin jotain öljyä niin säksätti koko ajan vaihoin castrolin olikohan joku magnalife tai jotai ni loppu kaikki säkätykset...
 
Vs: Kuinkas paljon ajettuja GDI koneita täältä löytyy???

villek.83 sanoi
mitäs öljyä käytät?? ite laitoin galanttiin kerran shellin jotain öljyä niin säksätti koko ajan vaihoin castrolin olikohan joku magnalife tai jotai ni loppu kaikki säkätykset...
Ite olen ajellu 5W40 Nesteen City Pro:lla ja tehny 30-40tkm Forten Motorflush huuhtelun sekä vaihtanu öljyt 10 tkm välein ja silloin kun piti käyttää määräaikaishuolloissa, niin vaihdoin öljyt myös siinä 7500 km:n välein
 
Takaisin
Ylös Bottom