kulutusgallup

L

laurisa

Guest
kiinnostaisi tietää paljon yleensä tollaset kaasari-lancerit vie bensaa? Kun minun oma vie liikaa. Eli 89 1.5-litrainen, ja sekalaisessa kehä1-ajossa 10,5 /100. Saa nähdä jos vähenis yhtään uusien tulppien myötä.

Mites muilla?
 
Tällä hetkellä 15 - 35 L/100km ja se on suht taloudellisella ajolla.. :seina
Mutta korjaamolla on autolla aika perjantaina.. Toivottavasti kulutuksen sais jonnekkin 8L/100km..
 
Offtopic, mutta kaverin wanha kaasari Ford Taunus 1.6l vie n. 16-18l/100 ja on kuulemma "kunnossa" ;D ;D
 
No onneksi itsellä ei ole fordia! :D Kyllä se johonkin sinne 8 litran hujakoille varmaan pitäisi saada.. tietenkin jos tuo kulutus on ikäänkuin auton "ominaisuus" niin vaikea sitä alkaa huoltamaan..
 
Voikun munkin kärryn kulutuksen sais sinne 5-8litraa.. Oikeastaan 7-10litraakin olis jo taivaallista..
 
Mulla Colt vei n.6,5l/100 kun yksin ajeli.. mutta porukkaa kyytille, niin 9l/100km

Ihan normaali ajossa tuo oli yllättävän pieni ruokainen.

Nykyinen Carisma vie 6.1l/100km seka ajoa matka ajoa 5.4l/100km ;D
 
Mäkin haluan auton joka syö vähän..
Haluan uuden TDi:n lastulla ja sit on kivaa ;D
 
Yksi havainto näihin kulutuksiin liittyen: Teboilin terra-bensaa kuluu ainakin mun 1.3 Coltissa sataa kilometriä kohden 1,5 jopa 2 litraa enemmän kun mitään muita. (seo, neste ja esso on kokeiltu) Tutkimusta olen tehnyt loppukesästä saakka ja kymmeniä tankillisia on kulunut :) Normaalisti pääsee myös talvella alle 7 litran 100km mutta jos vahingossakin tankkaa terraa niin kulutus pompsahtaa n. 8,5 litraan. Itse en ainakaan enää tankkaa TB:stä.
 
korsma sanoi
Yksi havainto näihin kulutuksiin liittyen: Teboilin terra-bensaa kuluu ainakin mun 1.3 Coltissa sataa kilometriä kohden 1,5 jopa 2 litraa enemmän kun mitään muita. (seo, neste ja esso on kokeiltu) Tutkimusta olen tehnyt loppukesästä saakka ja kymmeniä tankillisia on kulunut :) Normaalisti pääsee myös talvella alle 7 litran 100km mutta jos vahingossakin tankkaa terraa niin kulutus pompsahtaa n. 8,5 litraan. Itse en ainakaan enää tankkaa TB:stä

voiko toi ihan tosi olla että bensoissa on noin eroa.Itsestäni kyllä tiedän että jos lapin kultaa on jää kaapissa niin sixpack riittää viikonlopulle mutta jos on koffia niin eipä edes mäyräkoira riitä ja tuon ymmärrän mutta että autokin ....... ???
 
Mäkin sain yhteiskulutuksen jo suht normaaleihin lukuihin..
6.9L/100km ;D
 
Oma 1.5 kaasari lansu vie kai jotai 8-9 litraa... Paha sanoa kun bensamittari lopetti toiminnan, kun ostin glxi coltin tankin.

Aluksi arvelin kulutuksen olevan yli 10 litraa, koska kone on väljä ja vehkeessä on kahden tuuman putkisto.

Mukava ylläri tapahtui kerran tankatessani 20 euroa ja tankkiin mahtuikin vain 10 euron edestä. Onneksi oli kallista bensaa ja tyhjä 5l bensakannu sekä 1,5l limupullo messissä ja sai kaiken bensan talteen :D
 
Takaisin
Ylös Bottom