Kuvapeli: Ei-Mitsu, jonka haluaisit joskus omistaa? (LUE SÄÄNNÖT!!!)

Vs: Kuvapeli: Ei-Mitsu, jonka haluaisit joskus omistaa? (LUE SÄÄNNÖT!!!)

DaJackal sanoi
^Onko tuommoinen nyt oikeasti parempi menemään vaikeisiin paikkoihin kuin Pajero? Yleensä nuo jenkkivehkeet lupaa ulkonäöllään paljon mutta ei se etenemiskyky ole kummoinen muuta kuin maavaran puolesta.

Toki ihan äijämäinen peli, ei sillä. ;D
Näyttää niin leveältä, että mahdu ajamaan muualla kuin aavikolla :D
 
Vs: Kuvapeli: Ei-Mitsu, jonka haluaisit joskus omistaa? (LUE SÄÄNNÖT!!!)

ast sanoi
Perusteluiksi riittänee että kyseessä on tämän hetken hienoin auto teknisesti ja erittäin haluttava tuote.

Olenkohan saanut kanssa jonkun pistoksen, kun mua on alkanut kuumottaa Tesla? Kävin koeajamassa Nissan Leafin ja se olisi ihan riittävä tuohon nurkkapyöritykseen, mutta on se kamalan näköinen. Onhan siitä aika hyppäys Teslaan. Mikähän tuon Teslan maahantuonnin kuvio on nyt, kun ilmeisesti Tesla alkaa itse hoitaa myyntiä. Mikähän Auto-outletin rooli on? En ole vielä uskaltanut käydä Teslaa kokeilemassa. Täytyy varmaan käydä ihmettelemässä. Meinaan tuo hinnasto on aika paljon miellyttävämpi tuolla teslamotors.comin puolella vs. Auto-outlet. Halvin nelivetomalli on 23 t eur halvempi siellä, jos osaan oikein katsoa. Hybridiä en kyllä hanki.

Mallitkin ovat ihan erilaisia tuolla Auto-outletillä vs. Teslamotors. Esim. Tuota 60 kWh mallia ei löydy enää ollenkaan virallisista hinnastoista.
 
Vs: Kuvapeli: Ei-Mitsu, jonka haluaisit joskus omistaa? (LUE SÄÄNNÖT!!!)

Teemu, Autocentterillä voit myös käydä koeajamassa.
 
Vs: Kuvapeli: Ei-Mitsu, jonka haluaisit joskus omistaa? (LUE SÄÄNNÖT!!!)

Niin joo sielläkin on niitä. Näyttäisi olevan sama hinnasto kuin Auto-outletillä. On aikaslailla houkuttelevampi hinnasto virallisella maahantuojalla. Teslamotorssilta saa nelivetoisen 70kWh mallin samaan rahaan kuin Centeriltä hinnat alkaen 60kWh takavetoisen. ???
 
Vs: Kuvapeli: Ei-Mitsu, jonka haluaisit joskus omistaa? (LUE SÄÄNNÖT!!!)

Teemu T. sanoi
Niin joo sielläkin on niitä. Näyttäisi olevan sama hinnasto kuin Auto-outletillä. On aikaslailla houkuttelevampi hinnasto virallisella maahantuojalla. Teslamotorssilta saa nelivetoisen 70kWh mallin samaan rahaan kuin Centeriltä hinnat alkaen 60kWh takavetoisen. ???

Voisko olla, että Teslan hinnastosta puuttuu autovero tms?
 
Vs: Kuvapeli: Ei-Mitsu, jonka haluaisit joskus omistaa? (LUE SÄÄNNÖT!!!)

Kyllä siinä pitäis olla kaikki. Ja autoverohan noissa on pieni. Jos Tesla ei halua jälleenmyyjiä. Teslahan on Jenkeissäkin oikeudessa monessa osavaltiossa, kun se ei halua jälleenmyyjiä. Ja se on vastoin lakeja. Jos noi harmaatuojat ostavat autonsa samasta paikasta kuin normi-autonostajatkin.
 
Vs: Kuvapeli: Ei-Mitsu, jonka haluaisit joskus omistaa? (LUE SÄÄNNÖT!!!)

Täytyy kyllä sanoa, että uusi Tesla teki itsellekkin melkoisen vaikutuksen. Aiempi P85 oli aika huikea laite sähköautoksi, mutta tämä on vielä jotain muuta. Eihän se räyhää, syökse tulta ja mene nelipyöräluisussa, mutta siitä löytyy kaikki käyttöautolta vaadittavat ominaisuudet ja paljon enemmän.

Tästä vähän fiiliksiä: http://ajakaamme.net/2015/05/17/koeajossa-tesla-model-s-p85d/
 
Vs: Kuvapeli: Ei-Mitsu, jonka haluaisit joskus omistaa? (LUE SÄÄNNÖT!!!)

Jaahas, sää kirjottelet koeajoja. Hyvä kirjoitus.

No niin. Ei ollut Auto-centerissä enää Tesloja. Mutta nyt on varattuna toisesta kaupasta koeajo. Kyllä se niin on, että Tesla alkaa itse hoitaa sitä myyntiä Suomessa. Jälleenmyyjät eivät pysty kilpailemaan hinnassa tehtaan kanssa.
 
Vs: Kuvapeli: Ei-Mitsu, jonka haluaisit joskus omistaa? (LUE SÄÄNNÖT!!!)

Teemu T. sanoi
Jaahas, sää kirjottelet koeajoja. Hyvä kirjoitus.

No niin. Ei ollut Auto-centerissä enää Tesloja. Mutta nyt on varattuna toisesta kaupasta koeajo. Kyllä se niin on, että Tesla alkaa itse hoitaa sitä myyntiä Suomessa. Jälleenmyyjät eivät pysty kilpailemaan hinnassa tehtaan kanssa.

Ihan mielenkiinnosta, mistä löytyy Teslan oma hinnasto Suomessa?

Edit: löytyi http://my.teslamotors.com/fi_FI/models/design

Eihän tuo ole edes kallis lähtöhinnaltaan, muistelisin että Auto-Outletin hinta olisi ollut selvästi enemmän.
 
Vs: Kuvapeli: Ei-Mitsu, jonka haluaisit joskus omistaa? (LUE SÄÄNNÖT!!!)

ast sanoi
Eihän tuo ole edes kallis lähtöhinnaltaan, muistelisin että Auto-Outletin hinta olisi ollut selvästi enemmän.

Sitähän tässä olen yrittänyt useamman viestin verran toitottaa . Sen takavetomallinkin hinnan sieltä löytää, se oli pikkasen kalliimpi kuin 70kWh nelikko. Sieltä löytyy vain yksi RWD. Ja kyllä ne hinnat sieltä Outletistäkin vielä löytyy. Mutta tuo 70 kWh nelikko on kyllä kiinnostava, hinta 87 t eur. Voi olla, että alkaa Tesla-kauppa käydä.
 
Vs: Kuvapeli: Ei-Mitsu, jonka haluaisit joskus omistaa? (LUE SÄÄNNÖT!!!)

MakeM sanoi
Täytyy kyllä sanoa, että uusi Tesla teki itsellekkin melkoisen vaikutuksen. Aiempi P85 oli aika huikea laite sähköautoksi, mutta tämä on vielä jotain muuta. Eihän se räyhää, syökse tulta ja mene nelipyöräluisussa, mutta siitä löytyy kaikki käyttöautolta vaadittavat ominaisuudet ja paljon enemmän.

Tästä vähän fiiliksiä: http://ajakaamme.net/2015/05/17/koeajossa-tesla-model-s-p85d/

Miksi tuossa testissä on väännöksi ilmoitettu 600nm? Teknavissa samassa autossa oli 931nm. :D
 
Vs: Kuvapeli: Ei-Mitsu, jonka haluaisit joskus omistaa? (LUE SÄÄNNÖT!!!)

Minussa on varmaan ihmisenä jotain perustavan laatuista vikaa, mutta henkilökohtaisesti ei kiinnosta pätkän vertaa nuo sähkövatkaimet vaikka niissä olisi 1000hp ja 3000Nm. Kyllä autossa pitää olla moottori minkä käynnin kuulee ja tuntee. Mielenkiintoista olisi toki kokeilla koeajaa, josko mieli vaikka hieman muuttuisi...
 
Vs: Kuvapeli: Ei-Mitsu, jonka haluaisit joskus omistaa? (LUE SÄÄNNÖT!!!)

DaJackal sanoi
Minussa on varmaan ihmisenä jotain perustavan laatuista vikaa, mutta henkilökohtaisesti ei kiinnosta pätkän vertaa nuo sähkövatkaimet vaikka niissä olisi 1000hp ja 3000Nm. Kyllä autossa pitää olla moottori minkä käynnin kuulee ja tuntee. Mielenkiintoista olisi toki kokeilla koeajaa, josko mieli vaikka hieman muuttuisi...

mul on sama ::)
ja samaa kiihtyvyyttä saapi päivittäin....ja se jatkuu vielä sen 100kmh jälkeenkin..... :peukku

ja jos mulla se ylimääränen 100ke ois niin kyllä se hellcattiin tai viperiin menis.. niistä saa vielä 10v päästäki rahaa...teslasta ei
 
Vs: Kuvapeli: Ei-Mitsu, jonka haluaisit joskus omistaa? (LUE SÄÄNNÖT!!!)

lancer evo-r sanoi
Miksi tuossa testissä on väännöksi ilmoitettu 600nm? Teknavissa samassa autossa oli 931nm. :D

Hyvä huomio, jäänyt P85:n taulukosta :)

DaJackal sanoi
Minussa on varmaan ihmisenä jotain perustavan laatuista vikaa, mutta henkilökohtaisesti ei kiinnosta pätkän vertaa nuo sähkövatkaimet vaikka niissä olisi 1000hp ja 3000Nm. Kyllä autossa pitää olla moottori minkä käynnin kuulee ja tuntee. Mielenkiintoista olisi toki kokeilla koeajaa, josko mieli vaikka hieman muuttuisi...

Suosittelen kyllä testaamaan jos on mahdollisuus, kyllähän tuo vähän silmiä avaa.
Mä en kyllä näe mitään syytä siihen, miksi en ajaisi tuollaisella käyttöautona. Toki tästä kuvitteellisesta tallistani löytyisi myös polttomoottorilla toimivia laitteita.

mitsumikko sanoi
mul on sama ::)
ja samaa kiihtyvyyttä saapi päivittäin....ja se jatkuu vielä sen 100kmh jälkeenkin..... :peukku

Tuo tehokkain jaksaa kyllä jonkin verran pidemmälle jo, mutta alkaahan sekin puutumaan kovemmassa vauhdissa. Ei kyllä Suomen rajoituksilla mikään ongelma missään vaiheessa.
 
Vs: Kuvapeli: Ei-Mitsu, jonka haluaisit joskus omistaa? (LUE SÄÄNNÖT!!!)

No niin, tässä minun OMIA ajatuksia. Kävin koeajamassa Teslan. Täytyy kyllä sanoa, että oli härski laite. Koeajamani malli oli P85, eli takavetoinen 416 hv, 4,4 s 0-100 kmh. Olen ollut kyllä ihan sekavissa tunnelmissa. Kauppaa on väännetty, mutta mietityttää se P85D. Koska saisin samaan hintaan tosiaan Teslamotorsilta sen kuin vähän varustellumman 85D:n. Se kiihtyvyys ja ajamisen helppous oli kyllä hienoa. Kannattaa käydä kokeilemassa. Se kuitenkin yllätti, että palaaminen Hemi V8:n rattiin oli kyllä edelleen hienoa. Se nyt kyllä täytyy sanoa, että rivinelkku olisi vaihtunut kyllä Teslaan ilman empimisiä.
 
Vs: Kuvapeli: Ei-Mitsu, jonka haluaisit joskus omistaa? (LUE SÄÄNNÖT!!!)

Onhan se varmasti mahtava peli ei siinä mittään

Mutta

100ke autoon
Paljonko lie 8v päästä se akkujen uusinta maksaa?
Talvella toimintasäde pyörii 200km tuntumassa
Vuoden huolto-ohjema että takuu säilyy pari tonnia vuosi?

Tietenki jos pinkka on kunnossa nii sitte, eli käteisellä pystyy 100ke auton laittaan niin ehkä sitte vois harkita.

Mutta ei voi sanoa että halpoja kilometrejä tulis ;D
 
Vs: Kuvapeli: Ei-Mitsu, jonka haluaisit joskus omistaa? (LUE SÄÄNNÖT!!!)

Teemu T. sanoi
No niin, tässä minun OMIA ajatuksia. Kävin koeajamassa Teslan. Täytyy kyllä sanoa, että oli härski laite. Koeajamani malli oli P85, eli takavetoinen 416 hv, 4,4 s 0-100 kmh. Olen ollut kyllä ihan sekavissa tunnelmissa. Kauppaa on väännetty, mutta mietityttää se P85D. Koska saisin samaan hintaan tosiaan Teslamotorsilta sen kuin vähän varustellumman 85D:n. Se kiihtyvyys ja ajamisen helppous oli kyllä hienoa. Kannattaa käydä kokeilemassa. Se kuitenkin yllätti, että palaaminen Hemi V8:n rattiin oli kyllä edelleen hienoa. Se nyt kyllä täytyy sanoa, että rivinelkku olisi vaihtunut kyllä Teslaan ilman empimisiä.

Heh, hauskoja ajatuksia. Vuosi sitten tuli kanssa hyvät fiilikset siitä takavetomallista, miten voikin olla noin tulevaisuuden auto nykyaikana.

No, sitten tuli tuo nelivetomalli ja sen testattuaan.. :nykii
Se on vain mielenkiintoinen fiilis kun voi liittyä liikenteen sekaan käytännössä välittömästi.
 
Vs: Kuvapeli: Ei-Mitsu, jonka haluaisit joskus omistaa? (LUE SÄÄNNÖT!!!)

Kyllä niitä tietysti kaikkia epäilyksiä tätä autoa kohtaan on. Minulle suuri miinus on, että Teslaan ei saa koukkua ollenkaan. Koska antaisin kaksi autoa vaihdossa, niin täytyisi kuitenkin jättää joku veturi taloon. Ei tule mitään, että aina täytyisi lainata autoa joltakin, kun vedän venettä tai mp-kärryä. Aika paljon tulee loppujen lopuksi hinailtua kaikenlaista.
 
Vs: Kuvapeli: Ei-Mitsu, jonka haluaisit joskus omistaa? (LUE SÄÄNNÖT!!!)

Buick Grand National
 

Liitetiedostot

  • image.jpeg
    image.jpeg
    47.3 KB · Lukukerrat 258
Takaisin
Ylös Bottom