Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

http://akit.kuvat.fi/kuvat/lintu.jpg

Trivia: Minkä linnun poikanen? Oli pudonnut pesästä, kun luuli vissiin osaavansa lentää, nostin takas ;D

Ei anna jostain syystä laittaa suoraan kuvaa tähän...
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

zanshin sanoi
http://akit.kuvat.fi/kuvat/lintu.jpg

Trivia: Minkä linnun poikanen? Oli pudonnut pesästä, kun luuli vissiin osaavansa lentää, nostin takas ;D

Ei anna jostain syystä laittaa suoraan kuvaa tähän...

Onko miten pieni lintu kyseessä? ja missä/millainen pesä on?
Sigman irrotettuun etupenkkiin on sinitiainen tehnyt pesän ja siellä on vähän tuonnäköinen poikanen/suu vastassa kun sinne kurkkaa :D Ei voi vielä laittaa niitä penkkejä romukuormaan kun on vuokralaisia.
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Mitsu kaivelit tietysti kärpäslätkän ja "tappaa talossa ja puutarhassa" pullot esille. ;D
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Samppi sanoi
Mitsu kaivelit tietysti kärpäslätkän ja "tappaa talossa ja puutarhassa" pullot esille. ;D

ns. "lauantai ilta" olis ollu niin olisin kyllä halunnu nähä tilanteen missä mitsu juoksee ympäri pihaa lätkän ja myrkky pullon kanssa ;D ;D
olis varmasti voittanu kotivideo kisassa kameran ;D

;D ;D ;D
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Nyt on pakko postata kuva kissapentueesta. Kyseessä on kasvattajaystäväni pentue ja tästä pentueesta muuttaa yksi pentu minulle ja sain päättää pennulle sen virallisen rekisterinimen. No sitten idea vähän paisui ja loppujen lopuksi nimesin koko pentueen ja ne saivat mitsujen nimet. ;D Tässä siis Zhamanen kissalan Mitsubishi-pentue:

Ylärivissä ovat:
-Zhamanen OF Starion
-Zhamanen OF Space Star
-Zhamanen OF Evolution XI (joka on siis minun pentuni) :-*
Alarivissä:
-Zhamanen OF Galant
-Zhamanen OF Eclipse

mitsubishilitter1.jpg
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

mystinengalant sanoi
Asiameininki :peukku

Minkä rotusia nuo ovat?

Pyhiä birmoja. :) Evo on mun yhdestoista birmani ja kolmastoista kissa. :eek: ::) Kun ei muuten saa hankittua Evoa niin käyhän se näinkin. ;D
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

nyt loppu toi kissa kuvien postaus... haluisin ittekkin kissan mutta kun olen allerginen... :seina
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Chiqi_ sanoi
nyt loppu toi kissa kuvien postaus... haluisin ittekkin kissan mutta kun olen allerginen... :seina

Ja tuossa mun postaamassa kuvassa olisi kyllä vielä Starion myymättä... :D Sitäpaitsi birmat ja rotukissat yleensäkin aiheuttavat lähes puolet vähemmän allergiaa. Multakin on mennyt pari pentuea allergiselle ihmiselle eikä mitään oireita ole tullut. ;) Että ihan turha yrittää tuota allergiakorttia.

Tässä vielä vuonna 2001 syntynyt kasvattini, nimeltään PR Tamus Carisma Cool Blue. Näin hienosti yhdistäen kissat ja Mitsut.
kake2.jpg


Sekä vanha kantakasvatusnaaraani nimeltään EC Cleodan Celeste joka on tuon postaamani kuvan pentueen isänisänemo:
6015_101225146558479_100000129815050_31876_3480703_n.jpg
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Tamus sanoi
Multakin on mennyt pari pentuea allergiselle ihmiselle eikä mitään oireita ole tullut. ;) Että ihan turha yrittää tuota allergiakorttia.

Hys nyt jo ;D
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Aivan ihania kuvia :peukku
Mullakin kova kissakuume, Seychellien lyhytkarva olisi toivelistalla ;D
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Tamus sanoi
Nyt on pakko postata kuva kissapentueesta. Kyseessä on kasvattajaystäväni pentue ja tästä pentueesta muuttaa yksi pentu minulle ja sain päättää pennulle sen virallisen rekisterinimen. No sitten idea vähän paisui ja loppujen lopuksi nimesin koko pentueen ja ne saivat mitsujen nimet. ;D Tässä siis Zhamanen kissalan Mitsubishi-pentue:

Ylärivissä ovat:
-Zhamanen OF Starion
-Zhamanen OF Space Star
-Zhamanen OF Evolution XI (joka on siis minun pentuni) :-*
Alarivissä:
-Zhamanen OF Galant
-Zhamanen OF Eclipse

Aivan loistavat nimivalinnat ;D Vieläkin käkättelen täällä itsekseni :)
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Aika usein toimii kissa-allergiaan siedätyshoitokin..
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Chiqi_ sanoi
nyt loppu toi kissa kuvien postaus... haluisin ittekkin kissan mutta kun olen allerginen... :seina

Jep, mulle tehtiin pienenä testit ja olin allerginen kissoille, koirille, pölylle ja ties mille kaikelle. Aina on kuitenkin pyörinyt kissa jaloissa ;D ja niitä villakoiriakin löytyy, joten paskat allergia testeille ;D
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Tamus sanoi
Nyt on pakko postata kuva kissapentueesta. Kyseessä on kasvattajaystäväni pentue ja tästä pentueesta muuttaa yksi pentu minulle ja sain päättää pennulle sen virallisen rekisterinimen. No sitten idea vähän paisui ja loppujen lopuksi nimesin koko pentueen ja ne saivat mitsujen nimet. ;D Tässä siis Zhamanen kissalan Mitsubishi-pentue:

Ylärivissä ovat:
-Zhamanen OF Starion
-Zhamanen OF Space Star
-Zhamanen OF Evolution XI (joka on siis minun pentuni) :-*
Alarivissä:
-Zhamanen OF Galant
-Zhamanen OF Eclipse

mitsubishilitter1.jpg

jostain postikortista toi kuva? ;D kun pysyvät noin hyvin paikallaan ;D
ps. paljonko maksaa pentu?
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Mr mmc sanoi
jostain postikortista toi kuva? ;D kun pysyvät noin hyvin paikallaan ;D
ps. paljonko maksaa pentu?

Tuossa iässä (8vkoa) ne pysyvät vielä jotenkuten paikallaan ja tarpeeksi kun kuvailee noita niin oppii löytämään sen oikean hetken.

Näiden otusten hinnat lähtevät siitä 750 eurosta ylöspäin, kattoa ei taidakaan olla. Itse hain juuri helmikuussa hollannista uuden kasvatuskissan joka maksoin 1500 euroa plus lentoliput mulle ja kissalle ja päälle vielä lääkärikustannukset kun kissa tuotiin ulkomailta. Hintaa jäi hippasen alle 2000 euroa kissalle. :D
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Veikka sanoi
Jep, mulle tehtiin pienenä testit ja olin allerginen kissoille, koirille, pölylle ja ties mille kaikelle. Aina on kuitenkin pyörinyt kissa jaloissa ;D ja niitä villakoiriakin löytyy, joten paskat allergia testeille ;D

Noh olin eilen kaverin luona millä on kissa ja alta 5min nokka tukossa ja silmät iha punaset ja alko kutiamaan. :/
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Tamus sanoi
Tuossa iässä (8vkoa) ne pysyvät vielä jotenkuten paikallaan ja tarpeeksi kun kuvailee noita niin oppii löytämään sen oikean hetken.

Näiden otusten hinnat lähtevät siitä 750 eurosta ylöspäin, kattoa ei taidakaan olla. Itse hain juuri helmikuussa hollannista uuden kasvatuskissan joka maksoin 1500 euroa plus lentoliput mulle ja kissalle ja päälle vielä lääkärikustannukset kun kissa tuotiin ulkomailta. Hintaa jäi hippasen alle 2000 euroa kissalle. :D


Oho! Onpas kalliit karvakäsineet ;D No hyvästä kannattaa maksaa :)
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

olipa sitten mikä tahansa hyvä sukuinen rotu (kissa tai koira)
niin hinnat alkaen 750e...
meilläkin malamuutti olis jonkin verran saturaisia tonnin päälle :nykii
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Mr mmc sanoi
olipa sitten mikä tahansa hyvä sukuinen rotu (kissa tai koira)
niin hinnat alkaen 750e...
meilläkin malamuutti olis jonkin verran saturaisia tonnin päälle :nykii

Yleensä noita rotueläimiä saa pienellä alennuksella jos on jotain "pikkuvikaa" esim koirilla joku häntä sojottaa väärään suuntaan tms. Sitten jos on todella halpoja niin syytä epäillä onko edes täysin "rotupuhdas".
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

mystinengalant sanoi
Yleensä noita rotueläimiä saa pienellä alennuksella jos on jotain "pikkuvikaa" esim koirilla joku häntä sojottaa väärään suuntaan tms. Sitten jos on todella halpoja niin syytä epäillä onko edes täysin "rotupuhdas".

Toi 750 euroa hinta on nimenomaan niiden lemmikkitasoisten hinta jotka ovat jotenkin virheellisiä. Sitten jos haluaa näyttelykissan tai jopa jalostusoikeudellisen niin siitä saa jo maksaa lisää. Mä en itse myy kasvatusoikeudellisia kissoja kuin jo rekisteröidyille kasvattajille mutta näyttelyeläimet maksaa sen 850-1000 euroa riippuen kuinka lupaavaksi kissan luokittelen.
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

monissa "rotu" eläimissä pätee myös vaaroja... kuten saksanpaimen koira...
henk.kohtasesti en enää halua ks. rotua koska mielestäni nämä näyttely ihmiset on pilannu rodun.

heikot lonkat (tämä matala takapää jalostus on sen tehnyt) ja tämän hetken jalostus on myös tuonut mukanaan (ainakin mitä itse olen tavannut) paha päisiä...

vanhaa koulukuntaa tasakorkea ja lempeä luontoinen sakemanni olis asiaa....

alaskan malamuuteissa on myös luonto vikaisia liikenteessä, näytelyssä hyävt pistee mutta luonto ihan karsee...
onneksi meillä on sellaista sukua että luonto ja lonkat yms ovat kunnossa...
eli tarkka saa olla...

tämä siis mun henk.koht mieli pide

kissoista ei rotukissoina kokemusta, ainoastaan pari yksilöä noi pyhiä birmoja nähnyt
oli hoidossa tarhalla niin olivat tosi sosiaalisia :peukku
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Tuo Sakemanni on kyllä erittäin hyvä esimerkki siitä miten komean eläimen on ihminen pilannut leikkimällä "jumalaa". Aitoa alkuperäistä "susikoira roy" mallista on vielä joillain kasvattajilla ja hinnat ovat sen mukaiset. Ylipäätään aina rotukoiraa ottaesaan on järkeväämpää panostaa käyttövalio:eek:on kun näyttelyvalio:eek:on tietenkin jos ei tarkoituksena ole kilpailla koiran ulkonäöllä.
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Itelläni kaksi kissaa sekottamassa kämpän järjestystä :)

tässä "nössö":
(yhtä viisaan näköinen kuin omistajansakkin) :D

http://picasaweb.google.fi/T.Limnell/Auto#5380725572277519922
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Nyt on sitten mullakin Evo, eli hain tänään tuon uuden pentuni kotiin. Kyseessä siis punanaamio pyhä birma tyttö, suloinen kuin mikä ja virallinen nimihän oli Zhamanen OF Evolution XI, Kutsumanimi muodostunee myöhemmin, Evoksi sitä nyt kutsutaan. ;D Tässä eka kuva neidistä täällä uudessa kodissa, toisessa kuvassa isoisomummo Celeste toivottaa tervetulleeksi laumaan.

10617_103368916344102_100000129815050_91406_6354784_n.jpg


10617_103368919677435_100000129815050_91407_7096658_n.jpg
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

12966_187839919392_571039392_2675298_6234631_n.jpg


Karkiakarvanen mäyräkoira, Tessu
sekä
Maatiaiskissa Rambo (on se tyttö)

Ne vahtii täällä nykyjään.
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Oli aika huvittavaa seurata miten suurella mielenkiinnolla ja keskittyneesti kissakin voi katsoa telkkarista luonto-ohjelmaa... :) Välillä taisi jo suunnitella hyökkäystä jonkun elukoiden kimppuun mutta onneksi ei ihan mennyt tuhoamaan telkkaa... Mutta pitäisköhän sille hankkia lasit kun joutuu noin paljon itseään isompaa telkkaria tuijottamaan noin läheltä... :( :)
 

Liitetiedostot

  • HPIM1530 (Small).JPG
    HPIM1530 (Small).JPG
    33 KB · Lukukerrat 943
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Meillä ollut nyt viikon verran tämä "jälkikasvu"
 

Liitetiedostot

  • IMG_1465 800_600.jpg
    IMG_1465 800_600.jpg
    130.1 KB · Lukukerrat 1,005
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Ja tuollaki jälkikasvulla näyttää olevan rodulle tyypillinen ominaisuus pentuna tuo kenkäfetissi ;D Tutulla oli myös tuommonen ja ahkera oli tuhoamaan kenkiä ja niin näyttäis tuollakin olevan samat suunnitelmat.
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Ei oo yhtään kenkää tuhonnu, vielä ;D, se verran tarkkana pitää olla ettei päästäkkään
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

2 tollasta tuli hankittua 2 kissan, leobardigekon ja kalojen lisäksi. Kuvassa on berberiskinkki naaras ja uros on jossain hiekan alla piilossa ;D
 

Liitetiedostot

  • _MG_2365.jpg
    _MG_2365.jpg
    65.5 KB · Lukukerrat 754
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Alla mun ihanasta Eevasta kuva viime vklopun näyttelyssä. Tyttö vähän kasvanut sitten noiden ylläolevien kuvien ja neidistä on kehittynyt oikea näyttelytähti. Menestystä tullut areenoilta mukavasti. :peukku

Tässä siis Zhamanen OF Evolution XI
normal_IMG_1692.jpg
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Laitetaan nyt vielä siskostakin kuva eli tässä Zhamanen OF Galant. Galant myös niittänyt mainetta näyttelyissä mutta valitettavasti jää aina kakkoseksi siskolleen Evolle. Valitettavasti pitää kertoa että Starion on vakavasti sairas ja huomenna on viimeinen retki eläinlääkärille. :-\ Space Star ja Eclipse voivat hyvin.

normal_IMG_1745.jpg
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Tamus sanoi
Laitetaan nyt vielä siskostakin kuva eli tässä Zhamanen OF Galant. Galant myös niittänyt mainetta näyttelyissä mutta valitettavasti jää aina kakkoseksi siskolleen Evolle.
Tuli sitten sulla nimettyä nuo kissat juuri väärinpäin. Galant:han tarkoittaa uljasta, joten näyttelyissä parhaiten menestyneellehän tuo uljas nimi olisi sopivin ;)
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Hahhaaa! Lisää elukoita meitin eläintarhaan. Tänään meille muutti pitkällisen harkinnan tuloksena kaksi kiinankääpiötuliliskoa. Lapset nimesivät ne Bronssoksi ja Rexiksi. ;D Mulla oli kakarana tällaisia, hauskoja ja näin pieniksi elukoiksi yllättävän älykkäitä otuksia. :-*

Alla pari kuvaa.
29747_122149277799399_100000129815050_295416_5649440_n.jpg


29747_122149287799398_100000129815050_295418_1944241_n.jpg


29747_122149294466064_100000129815050_295420_1815304_n.jpg


Elelevät tällaisessa 60 litran purkissa
29747_122149291132731_100000129815050_295419_7993799_n.jpg
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Tämän kuukauden luontokuva on hieman karumpi kun ei siinä ole jäniksenpoikasesta kuin häntäpää ja takajalat... :( Hullu kissa oli pyydystänyt sellaisen ja toi kotiin ja oli sitte päättänyt myöskin aterioida pupusta suurimman osan vissiin kaikkine turkkeineen... :( Eikä katti näyttänyt edes lihavammalta,ihmettelen miten se jaksoi syödä tuonkokoisen aterian... Jännityksellä oottelen mitä se tuo seuraavaksi,naapurin koiran vai kenties karhun tai hirven metsästysretkiensä tuloksena... :( :)
 

Liitetiedostot

  • HPIM1613 (Small).JPG
    HPIM1613 (Small).JPG
    92.6 KB · Lukukerrat 684
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

No säähän nyt oot oikee tappajakissan kouluttanu ;D Eiköhän se karhun kohta tuo :peukku
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

samitsu sanoi
Tämän kuukauden luontokuva on hieman karumpi kun ei siinä ole jäniksenpoikasesta kuin häntäpää ja takajalat... :( Hullu kissa oli pyydystänyt sellaisen ja toi kotiin ja oli sitte päättänyt myöskin aterioida pupusta suurimman osan vissiin kaikkine turkkeineen... :( Eikä katti näyttänyt edes lihavammalta,ihmettelen miten se jaksoi syödä tuonkokoisen aterian... Jännityksellä oottelen mitä se tuo seuraavaksi,naapurin koiran vai kenties karhun tai hirven metsästysretkiensä tuloksena... :( :)

Pupusta ei ole jäänyt kuin housut... :eek:
Kohta kisuli oksentaa karvapalloja jos se on syönyt etupään karvoineen kaikkineen :D
 
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Näin meijän pullukka toissa aamuna :peukku

Piti ottaa video kuvaa, mut tulikin valokuva :seina

Tuli pupulle meinaan karvanlähtö tuossa käsittelyssä ;)
 

Liitetiedostot

  • IMG_14591552.jpg
    IMG_14591552.jpg
    224.9 KB · Lukukerrat 919
Vs: Kuvia ketunpennuista sun muista elukoista... :)

Meidän poppoo (eikä edes ihan kaikki ole kuvassa) iltapalalla. ;D
 

Liitetiedostot

  • kissat.jpg
    kissat.jpg
    198.5 KB · Lukukerrat 668
Takaisin
Ylös Bottom