Kysely foorumin moderoinnista.

Kerro mielipiteesi foorumin moderoinnista.

  • Moderointi on liian tiukkaa ja valvojien toiminta on liian ankaraa.

    Äänet 0 0.0%
  • Moderointi ja valvojat toimivat hyvin.

    Äänet 34 66.7%
  • Moderointi ja valvojat toimivat kohtalaisesti, ei hyvin eikä huonosti.

    Äänet 7 13.7%
  • Joku muu, mikä? Äänestin tätä ja kerron perustelut tähän threadiin.

    Äänet 10 19.6%

  • Äänestäjiä yhteensä
    51

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Jos äänestit huonon moderoinnin, neutraalin moderoinnin tai joku-muu-mikä vaihtoehtoja, kuuntelemme kyllä kehitysehdotuksia ja mikä-meni-vikaan kommentteja.

Jos moderointi on mielestäsi liian löysää, äänestä "joku-muu-mikä" ja kerro se tähän threadiin.
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

Varsinainen moderointi toimii hyvin, aina välillä vaan tuntuu olevan näitä kotipoliiseja liikkeellä.
Jos nämä "offtopic" ja "käytä hakua" huutelut yms jätettäisiin modetaattoreiden ja hallitusjäsenten tehtäväksi saattaisi tämän foorumin "natsimaine" hiukan parantua ulkopuolisten silmissä. Nyt kun välillä melkeen tuntuu siltä, että on oikein kisa siitä, kuka pääsee ekana huomauttamaan jostain "erheestä".

Ja kenenkään ei pidä ottaa tästä viestistä itseensä.
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

Jos moderointi on mielestäsi liian löysää, äänestä "joku-muu-mikä" ja kerro se tähän threadiin.
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

pexi sanoi
Varsinainen moderointi toimii hyvin, aina välillä vaan tuntuu olevan näitä kotipoliiseja liikkeellä.
Jos nämä "offtopic" ja "käytä hakua" huutelut yms jätettäisiin modetaattoreiden ja hallitusjäsenten tehtäväksi saattaisi tämän foorumin "natsimaine" hiukan parantua ulkopuolisten silmissä. Nyt kun välillä melkeen tuntuu siltä, että on oikein kisa siitä, kuka pääsee ekana huomauttamaan jostain "erheestä".

Ja kenenkään ei pidä ottaa tästä viestistä itseensä.

Samaa mieltä pexin kaa :peukku
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

Äänestän nyt foorumin käyttäjän ja klubin jäsenen ominaisuudessa, en PJ:n, ja sanon että LIIAN LÖYSÄÄ. (Eli äänestin "joku-muu-mikä")

En usko että monellakaan muulla foorumilla siedettäisiin vierailijoiden urputusta valvojien ja clubin jäsenten vastauksiin ilman kick/ban toimenpiteitä?
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

Niko Päivinen sanoi
En usko että monellakaan muulla foorumilla siedettäisiin vierailijoiden urputusta valvojien ja clubin jäsenten vastauksiin ilman kick/ban toimenpiteitä?

Tämäkin on aivan totta!! jokainen voi kokeilla monellako foorumilla pystyy repii päätään "vieraana" veikkaan ettei hirveen monella.
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

Liian löysää. Tiukka linja voi olla hankala joillekin käyttäjille, esim harvemmin tietokonetta käyttävät ja vanhemmat ihmiset, joilla ei ole mitään käsitystä nettiketeistä. Voisin esim väittää että jos pistäisin oman isäukkoni kirjoittamaan tänne jotain, niin sanomista tulisi ja paljon ;D Tiukka linja voi karsia käyttäjiä pois, mutta niin karsii löysäkin moderointi.
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

miikka sanoi
Liian löysää. Tiukka linja voi olla hankala joillekin käyttäjille, esim harvemmin tietokonetta käyttävät ja vanhemmat ihmiset, joilla ei ole mitään käsitystä nettiketeistä. Voisin esim väittää että jos pistäisin oman isäukkoni kirjoittamaan tänne jotain, niin sanomista tulisi ja paljon ;D Tiukka linja voi karsia käyttäjiä pois, mutta niin karsii löysäkin moderointi.


Uskoisin kyllä että iso osa noista, jotka tänne vääntää tommosia tyyliin "1.8 calant - voinko laittaa 5 turboa?", on noita teinejä, jotka ei oikeesti edes osaa varmaan kunnolla kirjottaa. :p Uskoisin että nuo vanhusten viestit erottaa....tai mistäs sitä koskaan tietää...
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

Täytyy sanoa että moderointi on ollut asiallista.

Älkää sit vaan ymmärtäkö väärin,tämä ei ole avautuminen vaan perusteltu toivomus ;D

Minulla on tullut mieleen kysyä 4g63 koneen asioista. Yritin aikanaan hakea esim tietoa mitkä laatikot sopii/ei sovi tuohon takapotku lanceriin. Tieto voi hyvin olla tuolla, mutta pomppimisen sekä oman tietämättömyyteni takia en ainakaan pystynyt jäsentämään kohtaa niin että olisin tullut johtopäätökseen "joo näin se menee ja nää käy".
Sama homma kansien sopivuuden/sopimattomuuden kanssa.

Toisaalta en ole viitsinyt koska tiedän että niitä topikkeja täältä löytyy joista pitäisi löytyä kaikki tarpeellinen. Eri asia on pystynkö sisäistämään lukemaani riittävän hyvin että saisin siitä jotain hyötyä. #kanavalla olen myös kysynyt ja saanut vastausta että foorumilta löytyy ja samassa yhteydessä linkkejä aiheisiin (kiitos siitä, vaikka tiesinkin jo että löytyisi ja olin lukenutkin niitä jo).

Osittain näissä aiheissa (kuten foorumeilla yleensä tuppaa tapahtumaan) asia on aiheissa pomppinut ja mennyt sitä kautta minulta joko korkealta yli tai kaukaa ohi, myönnän myös että en ole moottoritekniikan insinööri, mutta tiedonjano on valtava.

Se, miksi tämän kirjoitin on toivomus, että joku jäsentäisi joskus näitä tietoja erilleen toisistaan. Tosin jossain vaiheessa tuokin tekniikka tulee varmasti niin tutuksi että voin liittyä "käytä hakua" kuoroon. Tiedän, paskamaisen työläs homma, mutta saattaisi vähentää osittain kyselyitäkin jos näitä sais järjestykseen.

Asiat näkee aina eri kantilta kun on paininut samojen ongelmien kanssa useasti omakohtaisesti ja/tai vastannut samoihin kysymyksiin monta kertaa ja turhautunut siitä. Myönnän tehneeni sitä itsekin.
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

Äänestin "joku muu, mikä?" : aavistuksen liian löysää.

Mielestäni tällä forumilla valvojia on aavistuksen liian vähän, tai kaikilla on omat kiireensä, mistä johtuen kukin valvoja ehtii silloin tällöin moderointihommia tekemään, toiset vielä harvemmin. ???

Moderaattorien määrää voitaisiin mielestäni lievästi lisätä... ;)
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

Valvojia voisi olla enemmän, tai sitten jokaiselle valvojalle/ille "määrättäisiin" oma alue jonka pitää "puhtaana" ::)
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

Mitsu sanoi
Valvojia voisi olla enemmän, tai sitten jokaiselle valvojalle/ille "määrättäisiin" oma alue jonka pitää "puhtaana" ::)

Täysin samaa mieltä. Ja jos valvojia nimetään lisää, pitäisi uusillekkin valvojille olla päivänselvää ettei "pärstäkertoimen" perusteella valikoida mitkä kirjoittelut on asiatonta ja mikä ei.

Mielestäni valvojan tehtävä olisi myös ilmoittaa asianomaisen sähköpostiin että kirjoituksia on poisteltu, ja esittää hyvät perustelut miksi niin on tehty. Uskoisin sen vähentävän huomattavasti kiukkuisia "mix mun viestit on poistettu" -kirjotuksia. Tuskin kukaan haluaa julkisesti puitavan aihetta "mitä vikaa viesteissäni on". Valvojia reilusti lisäämällä ja tarkat alueet määrittämällä ei yhden valvojan taakka nouse ylitsepääsemättömäksi ja tuo sähköpostiin ilmoittaminenkin ei kävisi liikaa valvojan voimavarojen päälle.

Mielikuvaa natsismista saadaan mielestäni vähennettyä juuri sillä että valvoja "ilmottautuu" vastuulliseksi kirjoitusten poistamisesta ilmoittamalla asiasta henk. koht sähköpostilla tai yv:llä asianomaiselle.
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

Aikaisempien kokemuksien perusteella uskallan sanoa että kyllä vanhemman käyttäjän aina eroittaa "suomi24"-tyyppisestä kirjoittelusta, vaikka viestien kirjoittelu tms. tekninen "pelisilmä" hakusessa olisikin. :peukku

Itse kyllä kannatan semmoista semi-jyrkkää linjaa, eli ns. kollektiivista harkinnanvaraista moderointia ja tietyn sortin komentoketjua (ketään ei varmasti auta esim. se että valvojat tappelee keskenään tai nurisee muuten ja/tai ovat henkisesti epästabiileja ja tekevät milloin mitäkin mielivaltaisesti oman mielen mukaan, valvojalla kuitenkin on oikeuksia sen verta paljon että jos tälläiseen pestiin haluaa niin pitäisi tietynlaista itsekuria myös olla, en sano että meillä tälläistä olisi, mutta esimerkkinä siitä valvojia on enemmän niin varmasti syntyy kitkaa jonkin "moderoinneista" tavasta tehdä asioita)

Yhtenä esimerkinä voidaan myös laittaa esim. suosittu tupinan aihe yleisön seassa on "miten sen ja sen lukotus/poistaminen oli epäreilua", mutta voin vakuuttaa, oli syyt mitkä tahansa nuissa tapauksissa, ne varmasti on aina aiheelliset.

Ja kuten jossain yhteydessä mainittiinkin niin voi pojat miten monta ongelmatapaustakin olen joutunut sähköpostitse selvittämään (siis juuri näitä jotka kokee itsensä että, miksi kaikki on heitä vastaan ja miksi maailma on niin julma). Mutta nämähän ei välttämättä näy käyttäjille konkreettisina tekoina.

Ja se mikä on ite tullut huomattua, on se että ihan sama miten asioita koittaa tehdä, niin aina teet väärin (kun toiseen suuntaan kumartaa niin toiseen suuntaan pyllistää, vai miten se menikään) ja aina löytyy ne nurisijat jotka nillittää pimeässä kuinka tekisivät sen ja sen paremmin.. mutta kun olisi se teon hetki niin valot eivät varjoihin syty.

Ja mitä nuihin "käytä hakua" huutelijoihin tulee, niin olen ollut aina sitä vastaan, sillä jos on aikaa kirjoittaa käytä hakua johinkin viestiin, niin pitäisi olla samoilla tulilla aikaa myös kokeilla itse AUTTAAKO haku oikeasti asiaan, ja mahdollisesti pistää vaikka yksi tai kaksi tärppiä "käytä hakua"-viestiinsä.

Kannatan myös itse valvojien määrän lisäystä, esim. juurikin aluekohtaiseksi ja siitä sitten jos suoriutuu hyvin voi edetä "isommille apajille", mutta se vain on fakta että näihin hommiin ei voida ihan arvalla ottaa porukkaa ja/tai ihan pelkästään sen takia että "käyttäjä x 10 viestillä haluaa moderoimaan ja valvojan statuksen", joten mielestäni vain käyttäytymällä asiallisesti foorumilla voi käytännössä ansaita "natsat". Mielestäni tämä menettely saattaa myös vähentää kitkaa muissa valvojissa (edelleenkin puhun yleisesti), halunsa hoitaa näitä hommia voi toki ilmoittaa aina.. Valinnat kuitenkin viime kädessä tehdään esim. muiden valvojien avustuksella.

Tämä täältä norsunluutornista. :peukku
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

Hyvä moderointi on ehdottomasti tarpeen ja mielestäni se voisi olla täällä aavistuksen tiukempaa, vaikka foorumi kokonaisuudessaan on mielestäni varsin tasokas. Kannatan myös lämpimästi moderaattorien lisäämistä ja vastuualueiden jakamista.

DNSF:llä toimii erinomaisesti sellainen käytäntö, että aiheen lipsuessa ohi alkuperäisen otsikon, se jaetaan hyvin nopeasti uudeksi topikiksi. Näin mielenkiintoista keskustelua ei tarvitse lopettaa sen takia, että se ei sovi alkuperäisen otsikon alle ja samalla vältytään ärsyttävältä off topic huutelulta.
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

nokonzok sanoi
Hyvä moderointi on ehdottomasti tarpeen ja mielestäni se voisi olla täällä aavistuksen tiukempaa, vaikka foorumi kokonaisuudessaan on mielestäni varsin tasokas. Kannatan myös lämpimästi moderaattorien lisäämistä ja vastuualueiden jakamista.

DNSF:llä toimii erinomaisesti sellainen käytäntö, että aiheen lipsuessa ohi alkuperäisen otsikon, se jaetaan hyvin nopeasti uudeksi topikiksi. Näin mielenkiintoista keskustelua ei tarvitse lopettaa sen takia, että se ei sovi alkuperäisen otsikon alle ja samalla vältytään ärsyttävältä off topic huutelulta.

Sanasta sanaan täysin samaa mieltä , joten en lisä kommentteja kirjoita. :peukku :peukku :peukku

Ja äänestin alinta kohtaa.
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

Kaikki vastanneet on tähänmennessä ollet Club Membereitä, tai "ylempiä". Muutkin nyt rohkeasti vastauksia vaan tähän ketjuun. Nyt on hyvä mahdollisuus vaikuttaa. :)
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

Juuri mietin aivan samaa, kysely menee osittain hukkaan jos kaikki vastaajat ovat jäseniä...
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

Just just

Ei tämä nyt varmaan paras foorumi ole, muttei se huonoinkaan.. ja yllätys yllätys ääni napsahti 3. kohtaan.. ;D

Itse en ainakaan ole kokenut moderointia millään lailla häiritseväksi ja ehkä siksi en juurikaan kannata linjan kiristämistä. Aika paljon enemmän sylettää sellainen meininki että esim. myynti/osto ilmoituksiin ei tulevaisuudessa pystyisi kommentoimaan tahi kyselemään "julkisesti" vaan se olisi lukossa, näin on jollain toisilla foorumeillä käytäntönä.

toivoisin myös tulevaisuudessa avointa peliä, eikä mitään paapomis mentaliteettiä, koska noita kotipoliiseja riittää ihan tarpeeks muuallakin esim. liikenne, naapurin elämäänsä kyllästynyt bussikuskieläkeläinen, jne.

Kyllä ne heikot sortuu elon tiellä.. ;D ;D :peukku

-Eki
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

no vastataas tähän, niin saadaan ei-jäsenen mielipide vaikka kuitenkin ex-jäsen olenkin. Vastasin "Moderointi ja valvojat toimivat kohtalaisesti, ei hyvin eikä huonosti." Koska tällaista tällä foorumilla on ollut aina. Välillä mennään off-topiccia ihan huolella ja joskus siihen puututaan ihan heti. Mielestäni se pitäisi vaan asiasta mainitsemalla jakaa toiseksi keskusteluksi. Lisäksi modejen lisäksi foorumin vakiokäyttäjät voisivat "opastaa" näitä vastatulleita, jotka tällä foorumilla yleensä avaavat topicin todella huonolla otsikolla.

Se mikä eniten tässä foorumilla mättää, mikä ei ole niinkään moderaattorit vaan, yleinen ilmapiiri. Itsellä kun väheni foorumin tarve, kun mitsu-haaveet laitettiin hetkeksi sivuun, niin ei vaan löytynyt enään keskusteluita johon olisin halunnut mennä mukaan. Todennäköisesti se johtuu siitä että foorumin vakiokäyttäjät ovat hyvää pataa myös IRL, jolloin keskustelusta monesti jää ulos ne jotka eivät tunnekaan porukkaa vielä sen paremmin.
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

Vähän liian löysää. Aika pienellä lisävaivalla homma toimisi ehkä paremmin. Ns. kotipoliisitoimintaa voi mielestäni kyllä silti jatkaa juuri yllämainituilla tavoilla, eli viittaa searchiin jne. Jokainen tekee joskus virheitä, mutta jos sama käyttäjä tekee samat virheet uudestaan ja uudestaan voi siitä hyvinkin huomauttaa jollain "statusmerkinnällä" + henkilökohtainen palaute miten jatkossa ne virheet voisi välttää.
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

tiitus sanoi
Ihan en kyl pysty saamaan kiinni tästä...
Suurin osahan kirjoittajista ei ole muussa kuin "forumituttuja" ja ne jotka on
tekemisessä IRL niin ei se vähennä kirjoittelua täällä ???
Ei ainakaan minulla, tai sitten en ymmärrä mitä tarkoitetaan.
Ei varmasti ole huono asia vaikka lähtisikin ihan johonkin miittiin tjms.
On kiva katella mitä muut on saanut tehdyksi, se avartaa omaa näkemystä 8)
Keskusteluja voi aina avata uusia kun on jotain joka askarruttaa tai jos asiaa
on jo käsitelty, niin sinne vaan aiheen perään omaa vastaavaa juttua.
Rohkeasti vaan asiaa kehiin niin kyl se juttu lentää. :peukku

En tarkoittanut että porukka olisikaan muuta kuin foorumituttuja, mutta jo sekin muuttaa keskusteluja tiettyyn suuntaan.
Eikä se tapaaminen miiteissä vähennäkään keskusteluita, mutta se vähentää mielestäni sitä mahdollisuutta että vain foorumilla olevia kuunneltaisiin tai he tunsivat olon mukavaksi foorumilla. Itse voin sanoa henkilökohtaisesti näin olleen vaikka olenkin muutamissa tapaamisissa käynytkin(Nastola ja 2004 vuosikokous ainakin). Lisäksi keskusteluihin tulee oma sävynsä aika ajoin. Ei sitä joka postauksessa huomaa, mutta aika ajoin se tulee vastaan. Tätä samaa tulee aika ajoin muillakin foorumeilla, mutta esim. dnsf:n foorumeilla se ei häiritse niin hyvin kun porukkaa on enemmän ja osuus niistä jotka eivät tunne toisiaan on suurempi. Valitettavasti tällä foorumilla minulle tulee sellainen tunnelma että on se ydinporukka ja sit ne muut.
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

Olen kyllä huomannut jo aikaisemminkin ihan saman kuin blobbari, ja otinkin asian joskus aikoja sitten puheeksi. Kerhossa on pitkään jo ollut ne tietyt sisäpiirit, mutta eipä niille mitään voi, eikä niissä nyt sinällään mitään pahaakaan ole. Uusien on vain vaikeampi tuntea kuuluvansa porukkaan. Itse kuulun siihen osioon että paljon on tuttuja, mutta en kyllä lukeudu mihinkään kerhoon muodostuneista sisäpiireistä. Olen viimeisen parin vuoden ajan viettänyt aikaa parin ihan toisen merkkisen kerhon forumeilla ja irkkikanavilla (esim. Seat Club Finland), käymättä miiteissä, ja tuntuu että niissä on jo enemmän hyviä juttukavereita kuin MCF:llä. MCF onkin lähinnä tietolähde, ei niinkään ajanviettoa paskaa puhumalla. Tässä syy miksi esim. kesäpäivät ovat 2 kertaa jääneet välistä.
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

Eli onko niin että pienet nyanssit saavat jotkut tuntemaan olonsa ulkopuoliseksi?

Itse seuraan aktiivisesti sekä tätä että dnsf foorumia, kirjoittelun hoidan 99% täällä. Porukoita olen nähnyt paljonkin Mcf miiteissä(oma aktiivisuus..) ja jonkun verran Dnsf:än puolella ja veikkaisin että tilanteen kokeminen on itsestä kiinni. Se että tällä foorumilla on huomattavasti vähemmän hupaisaa, kaikki huomioivaa suunsoittelua, ei mielestäni tee foorumista sisäänpäin lämpiävää.
Enkä muista että ketään olisi torpattu osallistumisesta muuten kuin järjellä käsittämättömien viestien perusteella. Dnsf:n puolella peli taitaa olla hieman ronskimpaa ja titteleitä satelee, mikä sitten ehkä koettelee asianomaisten huumorintajua ja hauskuutta muita.

Kuten sanottu, olen tavannut porukka IRL, mutta yhtäkaikki, uudehkonakaan jäsenenä en koe tulleeni syrjityksi tai väheksytyksi kenenkään foorumilla liikkuvan puolelta enkä ole kokenut olevani minkään ulkopuolella. Sen, että joku tietää, tuntee tai luulee tuntevansa jonkun ja heittää herjaa, mikä ei ehkä heti aukene muille, ei pitäisi olla keneltäkään pois.
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

miikka sanoi
Olen kyllä huomannut jo aikaisemminkin ihan saman kuin blobbari, ja otinkin asian joskus aikoja sitten puheeksi. Kerhossa on pitkään jo ollut ne tietyt sisäpiirit, mutta eipä niille mitään voi

Saman havainnon olen itsekkin tehnyt jäsenaikanani.
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

joku muu, mikä?

moderointi on usemmiten liian löysää. Itse myös sitä mieltä että useimmat aiheetkin voisi moderoida joksikin missä olisi vielä jotain asiaa tarjolla, mutta niissä tapauksissa ettei mitään olisi tehtävissä, voisi aiheen poistaa surutta. montako modea tällä hetkellä on ja onko aluejakoa mietitty? kuulostaa ajatuksena suhteellisen järkevälle.
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

Vähän outoa toi sisäpiiri juttu ::)
Toiset tulee paremmin heti juttuun kuin toiset.
Rohkeasti vain mukaan niin sitten tutustuu ihmisiin ja pääsee piireihin :D Ei ainoastaan foorumilla kirjoittelemalla tutustu kovinkaan "hyvin". Jostain voi saada kirjoittelun perusteella ihan eri kuvan kuin mitä oikeasti on. Siksi vois olla hyvä käydä miiteissä/tapahtumissa välillä.
Ja pitääkö olla vain asialinjalla jos tuntee joitakin tyyppejä paremmin? Ei mitään "se hauska juttu silloin siellä, juu nou".

Tiitus, voit tulla "meidän piiriin" mutta ei sitten mitään nahkahousu kokoontumisia :p ;) ;D
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

Reilun kuukauden päivät olen nyt tällä foorumilla liikuskellut ja mielestäni ihan asiallinen meininki. Ennen enemmän dnsf:llä ja eräällä "inside" zetaharrastaja foorumilla pyörineenä mielestäni täälläkin asiat on hoidettu asiallisesti ja reilusti.

Tuo moderoinnin jakaminen olisi hyvä asia, koska moderaattori voisi toimia keskustelun avaajana jos ko. automallista jotain tietäisi/olisi itse sellaisen omistaja. Dnsf:llähän on jako tapahtunut juurikin niin että jos joku modeista omistaa zetan niin ilman muuta hän katselee zetori kuskien perään enemmän. Ja toimii.. :peukku

Inside jutut ovat vaikeita. Tosiaan kuten edellä on mainittu on vaikea foorumin välityksellä pelkästään päästä näihin "piireihin". Tapahtumiin ja kokoontumisiin vaan rohkeasti. Omien kokemusten perusteella ainakin vain noin puolet tieto avusta tulee koneella kökkiessä, mutta ne kultaakin kalliimmat neuvot kyllä saa kun tapaa ihmisiä kasvotusten ja pääsee kunnolla keskustelemaan asioista.
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

Mielestäni asioita saa kysellä oikeasti tyhmästi eikä niitä poisteta juurikaan ymmärryksen puutteen vuoksi, mutta sopivan tarkasti täällä kaikki hoidetaan "minun" mielestä sillä itsekkin harrastan ehkä tyhmiä kyselyjä ym. ym... Herneen veto täällä on harvinaista missään tapauksessa joten ei muuta kuin vähintään samaan malliin eikä ainakaan löysäämistä missään tapauksessa...
Eli hyvin menee...
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

tiitus sanoi
Mulla ei ole enää hätää :peukku
Meillä on nyt ihan kiva oma "alajaosto"
HELICOPTERBOYS

Meat lovers sisäpiiriin pääsee vuosimaksulla, tulemalla kokoukseen ja hankkimalla meat lovers pizzan.
 
Vs: Kysely foorumin moderoinnista.

Koitetaas pitää tässä ketjussa nuo offtopicit pois kuitenkin :D , tai tulee esimerkki siitä moderoinnista.
 
Takaisin
Ylös Bottom