kysymys coltin kattoluukusta

NeQ

New Member
Liittynyt
12 Syyskuu 2003
Sijainti
Turku
Niin ihan sellanen kiinnostais et onkos gti colt -89 ja sitä mallia niin onkos niissä kattoluukkua vakiona? ja nyt ku tätä kirjotan niin mistäköhän sais hommattuu kirkkaat etuvilkut?
 
Kirkkaita etuvilkkuja(etukulmaan) saa merkkiliikkestä/maahantuojalta ja hinta noin 70e tietämillä kappale.
 
Katsoppa www.varaosahaku.fi sieltä mä ainakin löysin omaani kirkkaat vilkut hintaan n.40¤ pari!

Muista myös katsoa myös Lancerin vilkut, löytyy luultavimmin siltä puolelta!
 
Nimenomaan lancerin vilkkuthan ne kirkkaat on. Viimiset HB lancerit(92/93-94) tota kori/tyyppisarjaa taitaa olla ainoat mitä on kirkkailla kulmavilkuilla tehty.
 
Nimenomaan joo!
Yleensä!
Mut kun mä ne ostin ni toinen oli Coltista ja toinen Lancerista, tiedä sit mistä johtuu mut olettaisin siten et monet noista firmoista jotka tuolla varaosahaussa on niin tuo hyvin paljon osia ulkomailta
(lue ruotsista lähinnä)!
 
Mutta Coltin ja sedan Lancerin korimalli vaihtui -92 ja olettaisin, että samaan aikaan muuallakin euroopassa... mutta mistä näistä selkoa ottaa kun koskaan ei tiedä onko johonkin tehty jotain "special" mallia viimesistä ::)

Taisihan Helkamakin maalauttaa osan viimeisiä E3# Galantteja 2-värisiksi.
 
ei ainakaan mun autossa näy katossa mitään luukkua. että eise mikään vakio ainakaan ole.
 
Takaisin
Ylös Bottom