kytkin "jurisee" evo 9???

cantoona

EVO-1**
Liittynyt
7 Marraskuu 2009
Sijainti
Askola
elikkäs mitä enemmän joutuu luistattamaan niin sitä kovempi ääni kuuluu...ei jyrinä eikä vikinä mut jotain silt väliltä...painelaakeriko??? ei kuitenkaan äännä paikallaan ollessaan mitenkään,siis reagoi polkimen liikkeeseen...ja pieni ääni kuuluu joskus vaihdetta vaihtaessa sekä isommalle että pienemmälle...ja sit se tärkein,eli kuinkas vaarallinen juttu täs nyt on kyseessä,eli uskaltaako ajaa yhtään vai pajalle ja heti?? siis kytkin toimii muuten moitteettomasti,ei luista ja irroittaa kyl...
 
Vs: kytkin "jurisee" evo 9???

ja oot varma et tulee kykästä? mulla kuulu semmonen krak ääni kun lähti liikkeelle ja syy moiseen oli takapyörän laakeri.
 
Vs: kytkin "jurisee" evo 9???

Mulla kun oli levy loppu, niin piti sellasta jurisevaa ääntä, kun joutu luistattamaan sitä.
 
Vs: kytkin "jurisee" evo 9???

Mullakin Evo jurisee tai jotenkin ulisee liikkeelle lähdettäessä, mutta mielestäni vain peruuttaessa ja sillä edellytyksellä että auto on ollut useimman tunnin ajamatta, siis "vähän niin kuin kylmänä" liikkeelle lähdettäessä... Väittäisin että ääni kuuluu edestä, mutta varmuudella en pysty sitä paikantamaan.
 
Vs: kytkin "jurisee" evo 9???

nyt taas auto seisoi viikon ja kävin just kurvailemassa,ei ääntä juuri ollenkaan,paitsi pakilla se on kieltämättä voimakkaampi...varsinkin ku on niin vaikea olla luistattamatta ku tuppaa toi pakki olee hieman "pitkä" :)
nooh...ajetaan vika pihalle,jos siellä semmoista edes on...luulo sairas kuljettaja,kun ei ole tottunut vielä "uusiin ääniin" ;D
 
Vs: kytkin "jurisee" evo 9???

mulla on evo 4:ssa 3-lapa sintteri niin kun joutuu luistattamaan liikkeellle lähdössä niin auto ravistaa ja jurisee mut se kuuluu tuolla kytkimellä asiaan.
 
Takaisin
Ylös Bottom