lämppärinkenno lanceriin

lanseri007

New Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2014
elikkä oisko millanen urakka vaihtaa kenno? kone lämpiää mut ei vaan puhalla kuumaa sisälle letkujen vaihto auttaa pikkasen mut vaan jonkun aikaa :seina 1.6 glxi 94
 
Vs: lämppärinkenno lanceriin

Onhan siinä aika urakka, kojelauta pois ja sitten se lämmittimen kotelo irti.. Mikäli rupeet vaihtamaa niin laita sitte diesel-lancerista kenno sinne, ei jää ainakaan siitä kiinni jos ei autos tarkene kovillakaan pakkasilla.. :peukku Se dieselin kenno sopii sinne kun vaan avartaa sitä kennonreikää sentin verran, se on sentin paksumpi kuin vastaavan bensan kenno..
 
Vs: lämppärinkenno lanceriin

Vois auttaa jos kokeilis huuhtoa kennoa "vastavirtaan"? Jos on tukossa. Ainaki pienempi homma kun vaihtaa kenno.
 
Vs: lämppärinkenno lanceriin

kokeiltu on auttaa vähänaikaa mut joku kökkö seilaa siellä ees taas no jos tämän talven taistelis....ja kesällä purkas taikka vaihtas kotteron :)
 
Vs: lämppärinkenno lanceriin

Oletko laittanut sitruunahappoa tai vastavaa tarvikeliikkeessä syylärin puhdistusainetta(lue ohje) jäähdytysjärjetelmään ajetaan kone kuumaksi ja annetaan vaikuttaa 1-2 tuntia. Huuhdellaan hyvin ja ajetaan vaikka vesillä se lenkki viellä että kaikki kökkö lähtee pois ja uudet nesteet sisällee. Joskin nämä hommat aina kannattaa tehdä vaikka syyshuollossa ennen pakkasia.Ja muistakaa ne jäähdytysnesteitä vaihtaa mitä se huoltokirjaa neuvoo ettei kabiini ole kylmä.Termostaatti kunnossa että konee lämmöt ok. Jos sinullaa on lämpödigimittari niin mittaa paljon sieltä suuttimesta tulee lämpöä minulla coltissa tulee n.70 astetta
 
Vs: lämppärinkenno lanceriin

Mä olen ajanut veteen liuoitetun tiskiainetabletin vesitilasta läpi ja sitten pelkän veden huuhteluksi, aika hyvin irroittaa ruostetta ja kakkaa. En sitten tiedä miten terveellistä tuo on.
 
Vs: lämppärinkenno lanceriin

Kidesooda toimii myös oikein hyvin jäähdytysjärjestelmän puhdistuksessa.
 
Takaisin
Ylös Bottom