L-200, 2,5L vauhtipyörän sorvaus

3000V6

New Member
Liittynyt
31 Elokuu 2007
Kevätauringon noustessa olisi viimein ottaa hangesta tuo -89, L-200, 4WD, 2,5l koneen irroitusta varten, jotta saa vauhtipyörän kehää käännettyä.

Samalla meinasin sorvata vauhtipyörästä painoa pois samalla kun ajaa sorvissa uuden kytkinpinnan.

Onko kenelläkään minkäänlaista kokemusta ko. koneen vauhtipyörän sorvaamisen tuomasta hyödystä tai haitasta? Ja kuinka monta kiloa voisi ottaa lastua?

Auttaako kiertämään paremmin tms? Häviääkö vääntö?

Ihan sen takia kysyn kun nuorempana sorvattiin takaveto-escorteista ja tojotista vauhtipyöriä, niin kierrosherkempiä olivat. Tosin olivat bensakoneita.
 
Vs: L-200, 2,5L vauhtipyörän sorvaus

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=41794.0

Tuolla siitä on jauhettu pitkät pätkät. Pikkulaatikollisen D:n (TD:n?) kyseessä ollessa kannattanee tutkia tuo Tbo-Galant VP-juttu loppuun, voi päästä vähemmällä sorvaamisella.
 
Takaisin
Ylös Bottom