3000V6
New Member
- Liittynyt
- 31 Elokuu 2007
Kevätauringon noustessa olisi viimein ottaa hangesta tuo -89, L-200, 4WD, 2,5l koneen irroitusta varten, jotta saa vauhtipyörän kehää käännettyä.
Samalla meinasin sorvata vauhtipyörästä painoa pois samalla kun ajaa sorvissa uuden kytkinpinnan.
Onko kenelläkään minkäänlaista kokemusta ko. koneen vauhtipyörän sorvaamisen tuomasta hyödystä tai haitasta? Ja kuinka monta kiloa voisi ottaa lastua?
Auttaako kiertämään paremmin tms? Häviääkö vääntö?
Ihan sen takia kysyn kun nuorempana sorvattiin takaveto-escorteista ja tojotista vauhtipyöriä, niin kierrosherkempiä olivat. Tosin olivat bensakoneita.
Samalla meinasin sorvata vauhtipyörästä painoa pois samalla kun ajaa sorvissa uuden kytkinpinnan.
Onko kenelläkään minkäänlaista kokemusta ko. koneen vauhtipyörän sorvaamisen tuomasta hyödystä tai haitasta? Ja kuinka monta kiloa voisi ottaa lastua?
Auttaako kiertämään paremmin tms? Häviääkö vääntö?
Ihan sen takia kysyn kun nuorempana sorvattiin takaveto-escorteista ja tojotista vauhtipyöriä, niin kierrosherkempiä olivat. Tosin olivat bensakoneita.