L-200 -88 vaihdelaatikko alumiinikuoret mikä tyyppikoodi? (Ratkaistu)

Mitsu

Teen minkä ihminen ja kiinteistönhoitaja voi.
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Siilinjärvi
Eli nyt se alkoi mullakin 5:sella "rallattaa".... mikähän laatikon tyyppikoodi on ja mistä sen laatikossa näkee?
Käykö tuohon nyt pajeron pikkulaatikko suoraan vai saako kestävämmänkin vaihtoehdon tilalle?
 
Vs: L-200 -88 vaihdelaatikko alumiinikuoret mikä tyyppikoodi?

Löytyi jo "Jahvetilta" vastaus... Eli laatikossa itsessään ei ole mitään merkintää :seina
alumiini kuorinen on se "uudempi" vanhemmat on valukuoret
pajeron pikkuloota menee heittämällä ja isoloota "pikkumodauksin" :nykii
 
Vs: L-200 -88 vaihdelaatikko alumiinikuoret mikä tyyppikoodi? (Ratkaistu)

kyllä me PRKL se sinne tunketaa.....
 
Vs: L-200 -88 vaihdelaatikko alumiinikuoret mikä tyyppikoodi? (Ratkaistu)

näin tehdään ;D
 
Vs: L-200 -88 vaihdelaatikko alumiinikuoret mikä tyyppikoodi?

Mitsu sanoi
Löytyi jo "Jahvetilta" vastaus... Eli laatikossa itsessään ei ole mitään merkintää :seina
alumiini kuorinen on se "uudempi" vanhemmat on valukuoret
pajeron pikkuloota menee heittämällä ja isoloota "pikkumodauksin" :nykii

niin se niin sanottu cantterin loota on päävaihteiston osalta valurautanen ja tuo pikku tooosa on kokopaska alua...
 
Vs: L-200 -88 vaihdelaatikko alumiinikuoret mikä tyyppikoodi? (Ratkaistu)

Siis käykö cantterin loota takaveto l200:n?

Mitä joutuu muuttamaan ja saako sen mahtumaan myös L300:n?
Tullut vainoharhaiseksi jo tuon auton kanssa, kun kuulostelee kokoajan, että milloin se vitonen taas hajoaa.
Cantterin loota ilmeisesti kestää paremmin?
 
Vs: L-200 -88 vaihdelaatikko alumiinikuoret mikä tyyppikoodi? (Ratkaistu)

siis kyllä L200 voi sopia 2.0 canterin loota mutta L300 tod näk ei kun siinä ei tuo keppi mene suoraa lootaan...
mutta tässä on ajatuksena laittaa L200 4WD malliin ns. pajeron isompi loota jota myös sanotaan canterin lootaksi koska se on "vahvistettu" ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom