L-200 -98 ostamassa.

Mika.T

New Member
Liittynyt
9 Syyskuu 2009
Sijainti
Tervola
Tere. olen tuossa haeskellut neliveto "maasturia" jo pitempään.

Millainen tuollainen -98 vuosimallin L200 olisi?
Onko pahoja vikapaikkoja? Mites ruoste? onko runko/lava kuinka herkkiä mätänemään?
No entäs sitten akselistot/voimansiirto... Onko näissä jo parempi laatikko kuin vanhemmissa l200/pajeroissa?
Kone lie sama vanha 4D56 2.5td kuulerilla höystettynä.

Vanha pajero mulla on ollutkin ja sen temput on aika tuttuja. ;D
 
Vs: L-200 -98 ostamassa.

No jos vanhan pajeron temput on tuttuja, niin eipä tuo kakssatanen tuo elämään mitään uutta. Ittellä saksasta tuotu -97 Laalaa, johon laitoin jo yläkerran uusiksi plus syylärin... Koppa ainakin vielä lähes ruosteeton... sanoisinko suorastaan helmi.
runkoahan noissa saa tarkastella, ja paikkailla kuten pajessakin... Minä oon paikkaillu toistaiseksi vain laatikon kannatinpalkkia... Oli joku tunkenu urtsua täyteen...
 
Vs: L-200 -98 ostamassa.

Itse ostin -99 mallin l200 tossa loppuvuodesta ja ajettu 330tkm ja ei ruostetta rungossa eikä pelleissä.
ihme kyllä vaikka ollu aika huonossa hoidossa kyseinen peli. ite nyt pessy rungon sisältä ku keränny ajan saatossa
pirusti mutaa sinne. laatikko ujeltaa kyllä joka vaihteella et sitä joutuu jossain välis ropaamaa. kone oli hyvässä tikissä mutta pienien omien kokeilujen tuloksena tuli sitte vaihettuu kampiakseli ja laakerit. kai sillä taas hetken ajelee. mutta siis ei mitää ns. vikaa oo vielä ollu. taakse puslia ja riipukkeita vaihtelin ku näytti huonoilta. mutta on se hyvä lavis, suosittelen. sit jos meinaa laittaa yhtää isommat kumit ku semmoset pitsaleikkurit ni kannattaa ostaa semmonen mis on valmiiks levitykset. istuu jotenki alkuperäset paremmin ku tarvikkeet.
 
Takaisin
Ylös Bottom