L 200 aurauskulma

Vs: L 200 aurauskulma

Kävi jo roskiksen kautta tämä viesti, mutta annetaan armon käydä oikeudessa tämän kerran..

Otsikon pitää olla kuvaava. Ensi kerralla sitten tarkkaavaisuutta.
 
Vs: L 200 aurauskulma

Kantsii tarkastella myös etupyörän asento pystysuunassa, mikäli puoltamisongelmia on. Mitsun rungolla kun on kumma tapa vääntyä pajeroissakin niin, että apparin puolen pyörä alkaa olemaan ulompana yläosastaan. Ja ihan normaaliajossa. shimmilevyjä poistamalla pyörän saa taas suoraan.

Tietääkö kukaan tähän vääntymiseen mitään järkevää syytä?

Mukava tapa säätää aurauksia on ajella pieni lenkki maantiellä, ja ottaa tuntumaa. Haritus tai nollalinja tekee ajosta hieman hakevaa, varsinkin jarrutuksissa auto sujahtelee kuin jarruissa olisi vikaa.
Saa säädetyä myös kokeilemalla renkaan lämpötilaa. 50 kilsan ajon jälkeen kokeilee kädellä, onko sisempi reuna vai ulompi kuumempi. liiassa aurauksessa ulkolaita lämpenee enemmän, ja harituksessa päinvastoin.
 
Vs: L 200 aurauskulma

penttinen sanoi
Kantsii tarkastella myös etupyörän asento pystysuunassa, mikäli puoltamisongelmia on. Mitsun rungolla kun on kumma tapa vääntyä pajeroissakin niin, että apparin puolen pyörä alkaa olemaan ulompana yläosastaan. Ja ihan normaaliajossa. shimmilevyjä poistamalla pyörän saa taas suoraan.

Tietääkö kukaan tähän vääntymiseen mitään järkevää syytä?

täällä tuo paikallinen mitsuliike sano että liian ohutta tavaraa etripustuksien kiinitykset.
mullakin on tuossa L200 toinen kallellaan ja toinen suorassa... syö ulkoreunan toisesta ja toinnen kuluu tasaisesti.
meinasin napata korin pois päältä pitää oletettavasti runkoa hitsailla niin samalla vahvistella ja mitata ripustukset.
 
Vs: L 200 aurauskulma

Mulla uudessa l-200:sessa aikanaan (-90) väntyminen tapahtui 80.000 km:in saakka, jolloin pysähtyi. sitten pyörä oli suorassa seuraavan 150.000. Ja aina se apparin puoli myös pajeroissa. Mietin, että konekko vääntää runkoa jotenkin. ???
 
Vs: L 200 aurauskulma

No kyllä se minusta on sekä Pajeroissa että L 200:ssa ihan silmämääräisesti aika hento. Jos siellä on rungon korjauksen takia samaverran lisärautaa kuin tuossa minun pätkässäni, se ainakin tuolla lyhyellä rungolla jäykistyy kyllä kummasti ;).
 
Takaisin
Ylös Bottom