Hellos! Ny tarttis pikkuvinkin jos joku kehtais vinkata.
Pitäs irrottaa tasauspyörästösydeemi pinionin laakerin vaihtoa varten. Ei viittis alottaa ennenku varma muutamasta hommasta.
Murikan irrotus näyttäs selkeälle, kardaani irti ja pultit irti -> mutikka sylissä. Mutta mites tuo akselin irrottaminen, rengas irti ja kuis sitte? Onko tuo vaan niin notta ulosvetäjällä (sillä painolla paukuttamalla) tulee kiltisti pihalle?
Kuvissa näemmä joku snap ring akselin päässä, onko se pelkästään sen varassa tuo akseli? Vai onko tuossa laakeroinnin likellä joku toppari, eli pitääkö aukoa ne neljä pulttia ym. suolet pihalle että saa akselin irti?
Paljon kiitosta jo etukäteen!
Pitäs irrottaa tasauspyörästösydeemi pinionin laakerin vaihtoa varten. Ei viittis alottaa ennenku varma muutamasta hommasta.
Murikan irrotus näyttäs selkeälle, kardaani irti ja pultit irti -> mutikka sylissä. Mutta mites tuo akselin irrottaminen, rengas irti ja kuis sitte? Onko tuo vaan niin notta ulosvetäjällä (sillä painolla paukuttamalla) tulee kiltisti pihalle?
Kuvissa näemmä joku snap ring akselin päässä, onko se pelkästään sen varassa tuo akseli? Vai onko tuossa laakeroinnin likellä joku toppari, eli pitääkö aukoa ne neljä pulttia ym. suolet pihalle että saa akselin irti?
Paljon kiitosta jo etukäteen!