L200 (gen1) rengaskokeiluja

Vs: L200 (gen1) rengaskokeiluja

Mulla ainakin kolmeykköset omassa kakssatasessa ja kuvittelin ne katsastavani tässä lähikuukausina ::)
Koria ei oo korotettu, ainoastaan keulaa jousia säätämällä ja ainakin noi fediman extremet oli siinä ja siinä että mahtuuko.
Silti joutu etupuskurin takareunoja taivuttelemaan kuumailmapuhaltimella ettei ota kiinni ja hiukan helmakotelon päätä vasaroimaan kun siinä tais olla joku peltipokkaus pystyssä pyöräkoteloon päin.

Yks mikä harmittaa on se ettei eteen saanu mahtumaan roiskeläppiä ilman et ois hitsaillu jotain kiinnikeentapasia helman alle.
Aina kun alkaa aurailemaan tai tarttis muuten enempi peruutella niin on kyljet mukaanlukien peilit yltä päältä ravassa ja alkaa arvostamaan niitä puuttuvia lärpyttimiä ;D

Ja ihan perus levikekumia on lokarin reunoissa, tiiä sitten onko ne niin hienot mutta riittää mulle tohon kotteroon (ainakin kun kuulin hinnan muovisille muotolevikkeille).
 
Vs: L200 (gen1) rengaskokeiluja

DSC03350-1.jpg

Siinä 31"/10,5 alla ja löytyy otteesta. Mahtuu pyörimään hyvin edessä, koria korotettu ja sauvoja kirrattu jonkin verran. 33" sovitellaan sitten tulevaisuudessa, ehkä jo kesällä:)
 
Vs: L200 (gen1) rengaskokeiluja

En tiiä 200 mutta G1 naperossa mahtuu joustamaan ilman kiinni ottamista.Mulla on vääntösauvoja kirrattu.
 
Vs: L200 (gen1) rengaskokeiluja

En ole huomannut että ottais kiinni, toisaalta tasaisemmilla mailla ajellut enkä niinkään kantojen yli mehtässä venytellyt.
Normaalissa ajossa ainakin toimii ja eihän toi kapistus jousta mihinkään niin ei huolta että renkaatkaan ottaisi koriin kiinni:)
 
Vs: L200 (gen1) rengaskokeiluja

Itsellä on l200 -99 , tarkoitus olis nyt laittaa uudet renaat ja kumeiksi tulee mudterrainit, mitä kokoa porukka suosittelee tuommoseen vakio ällää, vääntösauvoja vain kirrattu, 31" ollut mielessä ?
 
Vs: L200 (gen1) rengaskokeiluja

mitsul20025 sanoi
Itsellä on l200 -99 , tarkoitus olis nyt laittaa uudet renaat ja kumeiksi tulee mudterrainit, mitä kokoa porukka suosittelee tuommoseen vakio ällää, vääntösauvoja vain kirrattu, 31" ollut mielessä ?

31" pitäisi mennä alle helposti!

Hez
 
Vs: L200 (gen1) rengaskokeiluja

Itsellä on vakio autossa 33x12,5. Pelkästään vääntösauvoja kiristämällä ja pienellä lekatipalla kumit mahtuu pyörii huoletta.
 
Vs: L200 (gen1) rengaskokeiluja

Mitenhän menisi alle 235/85 16 kokoinen esim Insa Turbo Special Track?

Onko kukaan kokeillut?

Koria ei ole korotettu eikä vääntösauvoja kiristetty, siis ihan vakio L200 4x4, -92.

Vakiovanteille meinasin sovitella, 6 tuumaiset, hiukan kapeahkot, mutta kuitenkin.
 
Vs: L200 (gen1) rengaskokeiluja

mulla tuo koko 89 pajeros ja hyvin pyörii eikä ole turhan levee. l200 en tiä,luulis sopivan. renkaan halakasia 80cm.
 
Vs: L200 (gen1) rengaskokeiluja

L-200:ssa paljon ahtaammat pyöränaukot, kuin Pajerossa. Mangelssin vanteet, mitä aikoinaan myyty Pajeroihin, on levittävällä ET:llä ja semmoisilla ei L-200:ssa sovi 235/75-15 renkaat välttämättä kääntymään.
 
Vs: L200 (gen1) rengaskokeiluja

Jos on ulospäin levittävät vanteet, niin roiskeläppien pulttien kantoihin ottaa kiinni edessä renkaat linkussa. Pajeron / ällän orkkisvanteilla ei mitään ongelmia. Sitten jos käänönrajoittimet kääntää niin, että ei vastaa, niin ei käänny renkaat enää kauheesti ja on todella vaikeaa sompailla ahtaissa paikoissa..
 
Takaisin
Ylös Bottom